Valmarin, auttaako laihtumaan?
Oletko käyttänyt ko ainetta? Kerro kaikki hyödyt ja haitat?
Kommentit (37)
Minulla närästyksen oireet häipyivät ja makeanhimo loppui.
Ostin apteekista hetken mielijohteesta. Kysyin farmaseutilta tuotteesta, ei hän siitä paljon osannut kertoa, mutta tuumin, että halpa ja vaaraton kokeilu.
Nälän tunnetta tuntuisi hillitsevän ja ruokasooda, jota valmarin sisältää, vähentää kehon happamuutta. Lisäksi pullon kyljestä luin, että kalsiumiakin sisältää ja orgaanisessa muodossa olevaa rautaa, joka imeytyy paremmin kuin tavallinen ferrosulfaatti.
Minua ei saa mainoksilla ostamaan mitään, en usko myyntipuheisiin.
Valmariinista tuli jo ensimmäisenä käyttöpäivänä kevyempi olo - ähkytunne hävisi.
Minulle tuntuu sopivan ja tukevan näläntunteen hallintaa.
Nyt on lyhyessä ajassa pudonnut 5 kiloa ihan vain siksi, että nälän hallinnan parannuttua syön terveellisemmin ja ahmimatta ja alkaa liikuntakin maistua.
Laihdutuslääkkeitä en halua, ne ovat elimistölle myrkkyä.
Vähän vaa 3 vuotta myöhässä vastaan mutta mitäs sitte ku on masennuslääkkeitä ja unilääkkeitä jotka hidastaa aineenvaihduntaa niin paljo että ei auta vaikka jättää mätöt kauppaan vaan syö terveellistä vähäkalorista ruokaa...
Ruokavaliolla ei ole mitään vaikutusta kehon ph-arvoon. Tämä on tiedetty jo yli 100 vuotta.
Ruokavaliolla ei tosiaankaan ole vaikutusta veren PH-arvoon, se olisikin vaarallista, veren PH on aika lailla vakio. Valmarin mainoksessa kerrotaan sen vähentävän kudosten liikaa happokuormaa, joka syntyy viljan ja lihan liikasyönnistä suhteessa hedelmiin ja vihanneksiin. Otin juuri testaukseen, kun jostain syystä on turvotusta ja vatsan murinaa. Katsotaan miten auttaa, normaalipainoinen olen eli en laihduta.
Noo, miltäs valmarin tuntuu vaikuttavan kehoonne????
Kertokaas nyt tuloksia.
Kertokaas nyt vaikutuksista??? Teillä on ollut aikaa nähdä tuloksia
Olen käyttänyt Valmarinia kesästä lähtien. Se on muuten täysin luonnontuote, eli siinä ole mitään myrkkyjä.
Auttaa ainakin vilkastuttaamaan suolen toimintoja. Eli ruuansulatus tutuisi toivan paremmin. Olen liikkunut/urheillut noin suunnilleen kuten ennenkin.
Otan 2 krt päivässä
Poista närästyksen sekä vatsakivut. Ummetus väheni. Jatkan käyttämistä.
Jos syödään mitä sattuu, ei liikuta riittävästi (vaikka liikkuu!) ja omaat ylipainoa jne...mitä näitä on,niin Valmarin auttaa.Kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kaikkia vippaskonsteja kokeilla. Ei niistä kuitenkaan mitään hyötyä ole. Ainoa, mistä on hyötyä, on ruokavalion korjaus. Tosin se ei ole niin "helppoa" kuin litkujen juominen.
Mahtaakohan edes vegaanit saada kehon happo/emästasapainoa onnistumaan, epäilen. Valmarin on ollut markkinoilla jo 30-luvulta alkaen, joten ei mitään syytä epäillä sen tehokkuutta. Olisi poistunut ajat sitten syvää hiljaisuuteen, ellei olisi tehokasta ainetta.
Kannattaa kokeilla ja lukea lisätietoa netistä.
Näillä palstoilla liikkuu "kaikenmaailman some asiantuntijoita" , joihin ei kannata täysillä uskoa.
Itselle tästä vinkattiin närästys kohtausta helpottamaan, joten siks ostin. Ja närästykseen olenkin saanut avun tästä. Illalla kun oon ottanu tätä närästykseen, huomaan myös et aamulla vatsatoimii erittäin hyvin. Tuntuu kans et nesteitä poistuu kun niitä seuraavina aamuina on heti herättyä mentävä vessaan kun tuntuu et rakko räjähtää.
Mua yleensä närästää just iltasin, joillon tätä oon ottanu. Nyt kun oon huomannu positiivisia vaikutuksia aamuisin, niin harkitsen alkaa ottamaan tätä säännöllisesti, myös aamuisin, ibs tyyppisiin oireisiin.
Mun kokemukset vaan positiivisia, sen kamalan maunkin kestää kun antaa helpotusta vatsalle.
Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.
Ap,laihdut ilman vippaskonsteja kun syöt enemmän kasviksi ja vähemmän herkkuja, nukut 8h yössä ja vähennät stressiä sekä liikut sopivasti. Mikään Valmarin ei auta laihtumaan. Kyllä sen eteen pitää tehdä duuni ihan ite.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko katsoneet mitä se sisältää. 72 % vettä, ja seuraavaksi eniten natriumsitraatti ja sitruunahappo. Tämän lisäksi vähäisissä määrin jotain muita suoloja. Eli melkein sama kuin itse sekoittaa veden joukkoon suolaa ja sitruunaa
Mutta on siinä sentään 1% etanolia.
Sinäkö sen muka tiedät,sinunlaisia riittää,sillä ei ole mitään tekemistä maksan kanssa
Väärin syö enemmän ja terveellisesti (urheilen niin laihdut) jos ette hyvät ihmiset syö niin sairastutte jonka jälkeen masennutte ja ootte taas läskejä. Ja sitten yritetään jälleen jotain hiton 1v mehudiettiä. Salaa kaupan takana suklaapatukoita.