30-vuotiaan juonteet
Vasen silmäkulma on varsinkin varsin juonteinen. Millä noita saa peitettyä/häivytettyä ja mitä kauneushoitoja noihin voi ottaa madaltamaan? Mitään mesolankoja en viitsi tässä iässä vielä ottaa tms. Ja miksi niitä näyttää tulevan enemmän toiseen silmään?
Kommentit (6)
Kiitti, pohdin esim. kosmetologin kemiallista kuorintaa hoitovaihtoehtona. Mulla noita juonteita on varmaan tuonut vuosien unettomuus. Kem. kuorinta toimi joskus akneen.
Ap
Öh, puhuit ihotautilääkäristä. Mai bääd.
Ap
Niin joo, kosmetologitkin tekevät kemiallisia kuorintoja. Mahtavatko olla yhtä vahvoja kuin lääkärin tekemät? Itse menisin mieluummin lääkärin vastaanotolle kuin kosmetologille, ainakin olisi vähän turvallisempi olo.
Joillain voiteilla saa muuten hetkellisesti "täytettyä" juonteita, kannattaa kokeilla niitäkin, jos haluaa juonteita piiloon.
Onko kellään otsassa pystysuuntaisia juonteita? Vaakasuorassa olevat ilmejuonteet olisivat siedettäviä, mutta hiusrajasta alaspäin lähtevät juonteet harmittavat. :(
Ruvetkaa nukkumaan selällänne. Vatsallaan nukkuminen on pahinta naamalle, kyljellään toiseksi pahinta. Ruokavaliota muuttamalla myös saa naamalle korjausta, kun ei syö mitään teollisia ruokia ja ruokavaliossa on paljon hedelmiä niin iho säilyy kimmoisana.
Olen samaa ikäluokkaa, ja minullakin on toisessa silmäkulmassa enemmän juonteita kuin toisessa. Ilmeisesti ainakin nukkuma-asento voi vaikuttaa tähän. Parasta olisi kai nukkua selällään, jolloin kasvot eivät pääse painumaan eivätkä venymään.
Kosmetologin hoidot ryppyihin ja juonteisiin ovat lähinnä rahan ja ajan hukkaa. Ihotautilääkäri tai plastiikkakirurgi tekee esim. laserhoitoja ja happokuorintoja, joilla voi saada juonteita madaltumaan. Lisäksi täyteaineet voivat auttaa.