Pullava-suklaa, onko kalorien arvoinen?
Kommentit (24)
Minä petyin, kun siinä ei olekaan oikeita pullan palasia vaan jotain pullan makuisia toffeepaloja :-( .
Käytetty liian kitkerää kanelia, maistuu palaneelle pullalle.
Mukaan ceylon kanelia (ei kitkeryyttä), ripaus kaardemummaa ja vaniljaista valkosuklaata niin saadaan dallaspullava suklaa, joka olisi paljon lähempänä pullan makua.
Suklaa maistuu paremmalta pullassa kuin pulla suklaassa.
Geisha-pipari suklaamakeiset olivat ihan tosi pahan makuisia.
Salmiakkisuklaa myös pahaa, liian tunkkainen maku
Mä rakastan tota Pullava suklaata, siellä on kovia toffeen palasia joissa kanelin makua. Todella hyvää! Levy tuli syötyä ennätysvauhtia. Suosittelut! Ehkä toi nimi vähän harhaanjohtava.
Suklaa on aina kalorien arvoinen. Siitä tulee vaan niiiin hyvä olo, nam! Onneks ostin äsken kaupasta Maraboun minttusuklaalevyn.
Onko se suoraan iskelmätähtetättären pakaroiden välistä?
Vierailija kirjoitti:
Suklaa on aina kalorien arvoinen. Siitä tulee vaan niiiin hyvä olo, nam! Onneks ostin äsken kaupasta Maraboun minttusuklaalevyn.
Sitä mä söisin aina jos se ei olisi pilattu sillä pirun palmuöljyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Dumle fudge karkkeja 😋
Sain työnantajalta joululahjaksi 3 kpl jotakin ph7 suklaata. Oli kyllä tosi herkullista! Ei sellaisia kalliita suklaita tule itse ostettua. Palmuöljyllä lotraaminen on kyllä ikävä juttu.
Ostan mieluummin tavallisen suklaalevyn ja Pullava-pullaa.
Pulla pullana ja suklaa suklaana. Joku raja sentään.
En osta sitä uudelleen, koska ei ollut niin hyvää.
Monet muut fazerin suklaat ovat paljon parempia mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Pulla pullana ja suklaa suklaana. Joku raja sentään.
Ok Ritva mielensäpahoittaja
Tottakai.