Monelta syötte päivän viimeisen kerran?
Sain tänään lääkäriltä hiukan kummallisen kuuloisen ohjeen asian suhteen, joten haluaisin tietää käyttäytyykö joku oikeasti noin. :) Elikkäs lääkäri sanoi että ihmisellä ei ole mitään tarvetta syödä kello 18 jälkeen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa monesti suositellaan, ettei syötäisi enää kuuden jälkeen. Ihmettelen kyllä asiaa, koska monessa muussa maassa syödään kunnon ateria vasta illalla. No mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Noissa syömisissä voi käyttää ihan omia aivoja.
Siinä 23-01 aikaan. Menen nukkumaan 01-03 välillä.
Hölmö kysymys. Joinain päivinä viideltä, joskus vasta yöllä. Miten niin ei ole tarvetta syödä kello 18 jälkeen? Ei kellonviisarit mun nälkään vaikuta. Jos olen hereillä vaikka vielä yökahteen, niin kyllä siinä luultavasti tulee nälkä.
Kiitti vastauksista. Lisääkin otetaan siis vastaan! :)
Olen siis reilusti ylipainoinen ja jutusteltiin lääkärin kanssa mistä se johtuu. Noh tietenkin siitä että syön liikaa ja herkuttelen, mutta isoin ongelma on vissiin se että syön iltapainotteisesti telkkarin edessä. Aamulla ei aamiainen sitten maistu kun on maha vielä illan jäljiltä täynnä ja se sotkee ateriarytmin. Pitää pikkuhiljaa nyt aloittaa säännöllinen liikunta, pienentää annoskoot ja syödä viimeisen kerran vaikkapa klo 20 nyt näin alkuunsa, niin jospa se aamiainenkin sitten tulisi mukaan arkeen. *huokaus*
-AP
Illalla syön päivän viimeisen aterian n.klo 20. Muuten syön aamulla ja lounas sitten n.klo 12. Viikonloppuisin ilta-ateria kyllä saattaa mennä myöhempäänkin.