Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

..joka on ilmeisimmin kohdistettu minulle. Sitä en tiedä, tietääkö kukaan muu tätä. Lapussa toivotaan erittäin ivallisin sanakääntein, ettei työpaikan wc-tiloissa jatkossa haisisi niin pahalta. Joka päivä kuulemma haisee, noh, siltä kuin vessassa joskus nyt haisee.

Tiedän olevani syyllinen. Minulla on sairaus, jonka vuoksi käyn vessassa vähimmillään kaksi ja enimmillään ehkä viisi kertaa työvuoron aikana. Tälle minun on mahdotonta tehdä mitään. Yritän hoitaa asian mahdollisimman huomaamattomasti, noita tiloja kun käyttää koko avokonttorillinen ihmisiä. Mutta hajulle en valitettavasti voi mitään, jotain vessaraikastinta voin toki alkaa kantaa laukussa.

En osaa sanoin kuvailla miten ikävältä minusta nyt tuntuu. Jos sinä olet joskus tehnyt tämän tyylisen heippalapun, tai jopa tunnistat tehneesi näin juuri vastikään, niin pyytäisin ajattelemaan vielä toisen kerran asiaa. Olisiko mitenkään mahdollista, ettei moittimasi henkilö aiheuta tahallaan ja ilkeyttään mainitsemaasi haittaa? Pahan mielen sait aikaiseksi, ja todella epävarman olon. Kehtaako töissä enää käydäkään, tai pitääkö alkaa käyttää jonkin toisen osaston vessoja. Oudolta sekin näyttäisi.

• ylös 204
  • alas 11

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuskin sun täällä kannattaa avautua vaan siellä työpaikalla, jos aiot juuri kyseisen henkilön tavoittaa.

• ylös 10
  • alas 59
Vierailija

Onpa pöhkö lappu jos on totta, itse epäilisin ennemminkin viemäriongelmaa kuin jotain yksittäistä ihmistä, jos toimiston vessa alkaisi enemmän haista. Voitaisiinko sinne hankkia raikasteita ja lisäksi sellainen spray jolla voi kakkaamisen jälkeen suihkutella ettei tuon herkkistyökaverin päivät mene pilalle. 

• ylös 106
  • alas 2
Vierailija

Kuinka moni ihminen sitä samaa vessaa käyttää? Mitä jos kirjoittaisit heippalappuun sellaisen ehdotuksen, että sinne vessaan hankittaisiin yhteiskäyttöön vessaraikastinsuihke? Aika mahdoton nimittäin on paskan hajulta paskahuussissa välttyä, kun samaa vessaa käyttää moni ihminen päivän aikana.

• ylös 95
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin sun täällä kannattaa avautua vaan siellä työpaikalla, jos aiot juuri kyseisen henkilön tavoittaa.

Täähän se aloituksen pointti olikin, vai oliko sittenkään..?🤔

• ylös 34
  • alas 0
Vierailija

Älä välitä ap. Vessassa haisee paska välillä, jos älykääpiö ei tätä tajua, niin vika ei ole sinun.

Eikä sinun omilla juurilla rahoillasi kuulu ostella vessatuoksuja työpaikalle, työnantaja voisi sellaisen hommata, jos joku pyytää. Sekään ei ole sinun asiasi.

• ylös 82
  • alas 0
Vierailija

Osta Poo-pourri-suihkutetta (myydään ulkomaisissa nettikaupoissa). Sitä suihkutetaan vessanpönttöön sinne veteen ENNEN toimitusta ja sen jälkeen ei kakka haise. Tuo aine muodostaa kalvon siihen veteen ja sitoo itseensä hajut. Toimii oikeasti.

• ylös 41
  • alas 6
Vierailija

Tottakai käyt vessassa. Minkälaisia työkavereita sinulla on? Voisitko avoimesti kertoa sairaudestasi? Onko sulla koliitti tai CU? Ei voi olla niin tyhmiä aikuisia (?) ihmisiä, ettei tajua, että jollain voi olla joku vatsasairaus.

• ylös 50
  • alas 1
Vierailija

Vessaa käyttää n. 30 ihmistä, koppeja on 5. Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan juuri tuon lapun jättäjää tavoittaa, ihan viimeiseksi haluan tietää kuka se on. Sen jälkeen olisikin kiva tehdä töitä yhdessä...

Raikastimen voin ihan hyvin ostaa itse vähin äänin. Mutta se ahdistaa, että tietääkö joku kuitenkin syyttää tästä minua. Aikuisia tässä ollaan eikä sairautta pitäisi hävetä, mutta nolo vaiva minulla on, siitä ei mihinkään pääse vaikka itsetunto olisi kuinka kohdillaan.

ap

• ylös 63
  • alas 1
Vierailija

Nyt kun mietin, aika monessa asiakkaan ja oman konttorinkin vessassa on yleensä ollut raikastin. 

Itseäni järkytti pari päivää sitten vessanoveen ilmestynyt kuvaohje, jossa kiellettiin seisomasta pytyn istuinrenkaalla ja kehotettiin ISTUMAAN siihen. 

Onhan meillä noita intialaisia aika paljon, mutta heitä on ollut vuosia... ja nyt on Venäjän projektin väkeä, joten ehkä ohje tuli sitten maatushkojen takia. 

• ylös 48
  • alas 1
Vierailija

Vaikka olisikin sairaus niin ei se kyllä työkavereille kuulu. Millainen vatipää pitää olla jos ei tajua että monen ihmisen käyttämässä vessassa voi haista paska. Se jolle tuo on ongelma, voi alkaa itse käyttää toista vessaa tai vaikka pidätellä kotivessaansa asti. Työnantaja voi hankkia hajusteet tarvittaessa. 

• ylös 56
  • alas 1
Vierailija

Hajuja saa helposti pienennettyä sillä, että sytyttää tulitikun asioinnin jälkeen ja laittaa sen wc-pyttyyn.

• ylös 14
  • alas 28
Vierailija

Osa suomalaisista on vaan niin juntteja, ei sille voi mitään.

Jos vessassa haisee pahalle, niin mitä fiksu ihminen tekee? Menee toiseen vessaan, pitää nokastaan kiinni, tulee hetken päästä uudelleen jos rakko kestää, etsii toisen vessan.

Mitä liian moni juntti tekee:

"Hyi hitto täällä haisee pahalle! Hei, Terttu ja Risto, tulkaa haistamaan miten täällä haisee Paska! Kuka täällä kävi? Hyi hitto kun haisee, ihan joku ripuli! Kenelläköhän on tullut housuu, hyi!Tulkaa nyt kattomaan!"

• ylös 61
  • alas 0
Vierailija

Juu ei ainakaan niitä glade sprayraikastimia pieneen vessakoppiin, haisevat pahemmalta kuin paska.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Okei hyi ei sekään ole kivaa, että wc haisee aina paskalle. Harmi ettei sulle ole yksityistä kopperoa jossa voisit haista yksinäsi.

• ylös 10
  • alas 37
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mietin, aika monessa asiakkaan ja oman konttorinkin vessassa on yleensä ollut raikastin. 

Itseäni järkytti pari päivää sitten vessanoveen ilmestynyt kuvaohje, jossa kiellettiin seisomasta pytyn istuinrenkaalla ja kehotettiin ISTUMAAN siihen. 

Onhan meillä noita intialaisia aika paljon, mutta heitä on ollut vuosia... ja nyt on Venäjän projektin väkeä, joten ehkä ohje tuli sitten maatushkojen takia. 

Itse en edes uskaltaisi seisoa pöntön reunoilla ettei vaan lipsahda jalka sinne pönttöön. Sehän vasta inhottavaa olisi!

• ylös 26
  • alas 0

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat