En ole tottunut "uuteen" ulkokööni
Olen ollut ennen todella ruma, minua on pilkattu finneistä ja nenästäni ja vähän kaikesta muustakin. No, nyt 25-vuotiaana olen oppinut laittamaan hiukseni kovasti, ne ovat myös kasvaneet pitkiksi, olen oppinut pukeutumaan kivasti ja meikkaamaan kasvoilleni sopivalla tavalla. En vieläkään ole mikään missi, mutta en ole samalla tavalla rumilus ja täyttä ilmaa muille. Ulkona kulkiessani saan jonkun verran katseita ja minulle tullaan puhumaan. En osaa suhtautua tähän ja oloni on välillä kovin kiusaantunut. Mikä avuksi? Pitääkö vaan palata takaisin rumaksi?
Kommentit (7)
Nauti siitä! Olet sen ansainnut. Pää pystyyn, sinä olet kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Köönipä hyvinkin 😂
Äläs nyt :) Toisella on iso ongelma ja sä viilaat pilkkua.
Kiitos kauniista sanoista :)
Ja oho, en huomannutkaan otsikon kirjoitusvirhettä. Ennakoiva tekstinsyöttö tekee välillä temppuja enkä osaa ottaa sitä pois päältä :D
Ap
Tottuminen vie aikaa. Jos vuosia olet ollut eri kuosissa ja saanut kielteistä palautetta, aivojen ja mielen mukautuminen uuteen minääsi vie aikaa.
Joka tapauksessa, onnittelut! Jatka tästä. Muista hymyillä, laskea leikkiä ja katsoa silmiin, tulet saamaan vielä enemmän kehuja.
Mites niillä naisilla joilla on ihan susirumat kasvonpiirteet? Miten he voisivat kohentaa ulkonäköään?
Nauti! Kohtahan taas vanhenet, etkä enää saa katseita:)