Vierailija

Menetpä kauppaan tai kaljalle, lenkille tai harrastuksiin Miehet joita tapaat on varattuja. Missä ne kuuluisat peräkammarinpojat luuraa? En viitsi aina varattuja vikitellä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Maallahan on miehiä enemmän kuin naisia. Tuskin polygamiaakaan kovin paljoa harrastetaan, että eiköhän sieltä muitakin kuin ukkomiehiä voi löytää.

Vierailija

Juon tässä kahvia ja kohta menen pellolle jatkamaan kultivointia. Sinne voi tulla juttelemaan jos on jotain asiaa.

t. sinkkumies maalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihan normaaleissa päivittäisissä askareissa minuun voi törmätä. Esimerkiksi töissä, kaupassa, salilla, lenkillä tai siellä ainoassa pitseriassa.

Vierailija

Toisekseen miten erotan onko sinkku vai ukkomies siellä pellolla. Lavatansseja ei ole ja niisä parikertaa kesässä järjestettävissä käy pariskuntia.

Vierailija

Meillä olisi tuolla peräkammarissa yksi 28-vuotias. Tai taitaa olla mettätöissä nyt mutta palaa parin tunnin päästä. On kyllä käsittääkseni täällä paljon parjattu kiltti mies, mutta se on minun ja isän vika kun luultiin aikanaan että sellaisella olisi juuri vientiä. Saa noutaa hyvään kotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisekseen miten erotan onko sinkku vai ukkomies siellä pellolla. Lavatansseja ei ole ja niisä parikertaa kesässä järjestettävissä käy pariskuntia.

Hyville ja suosituille lavoille nyt yleensä joutuukin ajamaan vähän kauemmas, 100 km per sivu ei ole vielä matka eikä mikään. Suosittu lava ja suosittu esiintyjä= jo alkaa miehiäkin löytymään. Myös niitä sinkkuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi tuolla peräkammarissa yksi 28-vuotias. Tai taitaa olla mettätöissä nyt mutta palaa parin tunnin päästä. On kyllä käsittääkseni täällä paljon parjattu kiltti mies, mutta se on minun ja isän vika kun luultiin aikanaan että sellaisella olisi juuri vientiä. Saa noutaa hyvään kotiin.

Täällä parjataan "kilttimiehiä" ei oikeasti kilttejä ja mukavia miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitseriaa ei ole. Tuskinpa sinkkumies tykkää kesken heinänniiton että joku tulee ns iskemään häntä?

Kyllä tasan tykkää. Miksi ihmeessä kiinnostunut nainen ei kelpaisi?

Vierailija

Ei ole autoa. Ainakaan juuri nyt. 28 vuotias on hiukan nuori ja arveluttaa jos anopit ja apet pyörii samassa huushollissa. Itsenäinen pitäisi olla. Oikeasti sen etsiminen ei ole helppoa kun maalla ei arkisin liikuta puolison kanssa. Arvaile sitten onko vaimoke kotona vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole autoa. Ainakaan juuri nyt. 28 vuotias on hiukan nuori ja arveluttaa jos anopit ja apet pyörii samassa huushollissa. Itsenäinen pitäisi olla. Oikeasti sen etsiminen ei ole helppoa kun maalla ei arkisin liikuta puolison kanssa. Arvaile sitten onko vaimoke kotona vai ei.

Maalla juuri liikutaankin pariskunnittain, käydään yhdessä tuumin susia ja karhuja päin. Ne yksin pellolla tönöttävät ukkelit on poikamiehiä.

Vierailija

missäpäin asut? Kaveriporukassani kolme sinkkumiestä, eivät tosin maajusseja, mutta maalla asuvat. Mikä ikähaarukka kiinnostaisi?

Vierailija

Ikähaarukka ois 30 ylöspäin. Ihan ikivanhaa en haluais. Täällä eteläisessä Itä-Suomessa asun. Voihan se olla tuo minun ammattikin mikä pitää miehet poissa. Olen taiteilija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juon tässä kahvia ja kohta menen pellolle jatkamaan kultivointia. Sinne voi tulla juttelemaan jos on jotain asiaa.

t. sinkkumies maalta

Peltoa myllätty, autoa meni ohi aikalailla muttei kukaan nainen pysähtynyt asioimaan. Teidän menetys. Minä juon nyt taas kahvia ja sitten vielä pieni rykäisy ennen iltaa.

t. sinkkumies maalta

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat