Vierailija

Hän ei pidä minulle yhtään seuraa. Kikattelee puhelimelleen ja viestittelee kavereilleen. Jos kysyn jotain niin vastaus on "ai häh" vituttaa erityisesti pidemmillä matkoilla, mitä voin tehdä.

Kommentit (12)

Vierailija

Lopeta kuskaaminen. Itse en ainakaan suostuisi tuollaiseen. Jos pitää lähteä kuskiksi niin sitten pitää pitää seuraakin tämä kuljetettavan. Et ole taksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin näprään puhelintani automatkoilla. Useimmiten vielä kuulokkeet korvissa.
Mutta pistä se mies käyttämään julkisia.

Vierailija

Mitä nämä kuskista puhujat oikein sekoilevat? Ymmärsin niin, että ollaan yhdessä menty vaikka kauppaan, kavereille, sukulaisten luo tai mihin vaan. Miten tämän voi oletuksena ymmärtää tämän niin, että nainen kuskaa miestä edestakaisin kaikkialle ja nainen ei ole millään tavalla itse liitoksissa näihin päätepysäkin tapahtumiin, kun kyseessä on seurusteleva pariskunta? :D

Vierailija

Haha, meillä on aika selvät sävelet: jos ukko haluaa näprätä puhelinta kun minä ajan niin saa kävellä. Kyllähän sitä välillä ärsyttää, mutta 99 %:sti on ihan tyytyväinen. Tulee katseltua maisemia, juteltua kaikenlaista ja minä en nukahda rattiin. Sama tietenkin toisin päin ja tärkeät asiat saa tietenkin puhelimella hoitaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat