Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mokasi, kun olet lähettänyt sähköpostia väärälle henkilölle?

Vierailija
15.09.2016 |

Mua niin hävettää kun lähetin työsähköpostista asiakkaalle vahingossa meilin, mikä mun piti laittaa kaverille. Siinä oli erittäin noloja kuvia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitille meni mun alapääkuvat, jotka oli tarkoitettu mun kakkosmiehelle

Vierailija
2/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole mokannut, mutta entisellä työpaikalla kävi näin. 

Kielletyssä suhteessa (kummatkin tahollaan naimisissa) oleva nainen lähetti alapääkuviaan koko osaston meiliin. Tarkoitus oli lähettää vain tälle rakkaalleen, joka siis toimi samalla osastolla. 

Menivät siis myös esimiehelle. 

Nainen jäi välittömästi sairauslomalle eikä koskaa palannut työpaikalle. Huhut kertovat, että muutti ulkomaille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun työhakemus lähti väärään osoitteeseen, muttei maatakaatavaa, tulipa haettua ns. piilotyöpaikkaa :)

Vierailija
4/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole mitään pahaa mokaa tapahtunut ainakaan toistaiseksi, olen hyvin tarkka sen kanssa, esim. kirjoitan aina ensin viestin loppuun, ennen kuin lisään osoitteen. 

"Pahin" kävi pari vk sitten, kun laitoin henkilölle viestin, jossa käytin sanoja ja lyhenteitä, joista hän olisi ymmärtänyt asian välittömästi, kun hoidetaan yksiä tiettyjä laskuasioita yhdessä. Vartin päästä toinen kollega samalla etunimellä vastasi, että hän on nyt vartin pähkäillyt tätä asiaa eikä valitettavasti aukene, voisinko vähän selittää mitä haluan... :D Olin siis valinnut listasta vain etunimen, mitään salaista tai noloa tuossa ei ollut, mutta nauratti ajatus kollegasta siellä hieromassa aivonystyröitään kun ei millään saa kiinni mitä halutaan... :) 

Vierailija
5/5 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä tää on lähettää alapääkuvia?

Mahtoi tuolla yhdellä olla mukava tavata äitinsä. Auuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi