Naisilta apua
Mitä nainen haluaa kuulla, kun kysyy seksikumppanien määrää mieheltä?
Kommentit (20)
Kannattaa itse kysyä eka, niin nainen ei pääse värittämään omaa vastaustaan sinun vastauksen perusteella. Sinun vastauksesi vaikuttaa siihen millä nainen jakaa lukuaan pienemmäksi.
"Kyseessä on henkilökohtainen asia, joka liittyy menneisyyteen, ei meidän yhteiseen tulevaisuuteemme."
En todellakaan tiedä miksi yksikään nainen lähtisi kyselemään entisten seksikumppanien määrää, mutta jos joku niin tekisi niin ainoa oikea vastaus olisi jotain yllämainitun kaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan totuuden.
Mistä tiedät että vastaus olisi totta?
Vierailija kirjoitti:
"Kyseessä on henkilökohtainen asia, joka liittyy menneisyyteen, ei meidän yhteiseen tulevaisuuteemme."
En todellakaan tiedä miksi yksikään nainen lähtisi kyselemään entisten seksikumppanien määrää, mutta jos joku niin tekisi niin ainoa oikea vastaus olisi jotain yllämainitun kaltaista.
Ei minua haittaa se, että nainen tietäisi luvun, vaan se mistä hän ajattelisi sen johtuvan.
Ap
Korkeintaan lukumäärän (sekin on liikaa), mutta en koskaan ole esittänyt kysymystä kenellekään enkä myöskään keskustellut määristä yhdenkään kumppanin kanssa.
Seksikumppanien määrä saisi olla minun mielestäni tasan sama kuin seurustelukumppanienkin määrä. Itse en ole harrastanut irtosuhteita ja toivoisin kumppanilta samanlaisia arvoja mitä seksiin tulee (=kuuluu vain parisuhteeseen). Siis rehellinen vastaus, kiitos. :)
N25
??? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin haluan totuuden.
Mistä tiedät että vastaus olisi totta?
En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta itse ainakaan en kysele tuollaista muilta kuin sellaisilta miehiltä joiden kanssa olen hyvin läheisessä suhteessa. Silloin en mieti valehteleeko hän minulle, lähden siitä että hän on rehellinen ihminen. Muuten en olisi hänen kanssaan.
Ja vastauksena aloittajan kysymykseen: haluan kuulla totuuden.
Minulta nainen kysyi ja sai vastauksen, niin tuli jatkokysymys: "Vaan?" Se juttu kyllä päättyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehen iästä.
Itselle ehkä haluttavin mies olisi tällainen (30v)
- 2-3 pidempää suhdetta, joiden lisäksi korkeintaan 5 yhden yön juttua/ lyhyempää juttua.
- on käynyt sukupuolitesteissä viimeisen hoitonsa jälkeen
- ei ole ikinä käyttänyt prostituoitua.
Jos naisia olisi ollut enemmän, tuntuisi vähän pelurilta, mitä enemmän naisia sitä enemmän epäilyttäisi. En tykkää mistään joka reiässä kaluaan uittaneesta horosta.
Jos on neitsyt tai kokematon, vähän hämmentäisi mutta ei olisi mikään dealbreaker.
Voiko sukupuoli muuttua seksin aikana ja eikö sitä muka huomaa ilman testejä?
Kuka tyhmä sellaista kysyy?? Itse vastaisin, ettei asia kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä seksikumppanien määrässä on jotain pyhää? Jos nainen kysyy entisistä autoistasi, niin miksi sitten vastaat siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käytännössä seksikumppanien määrässä on jotain pyhää? Jos nainen kysyy entisistä autoistasi, niin miksi sitten vastaat siihen?
Mävastaisin kyllä entisistä autoistakin luultavasti melko ylimalkaisesti, luultavasti en edes alkaisi niitä laskea.
Vierailija kirjoitti:
Minulta nainen kysyi ja sai vastauksen, niin tuli jatkokysymys: "Vaan?" Se juttu kyllä päättyi siihen.
Sulla meni tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla meni tunteisiin?
Se kertoi liikaa naisesta.
Riippuu miehen iästä.
Itselle ehkä haluttavin mies olisi tällainen (30v)
- 2-3 pidempää suhdetta, joiden lisäksi korkeintaan 5 yhden yön juttua/ lyhyempää juttua.
- on käynyt sukupuolitesteissä viimeisen hoitonsa jälkeen
- ei ole ikinä käyttänyt prostituoitua.
Jos naisia olisi ollut enemmän, tuntuisi vähän pelurilta, mitä enemmän naisia sitä enemmän epäilyttäisi. En tykkää mistään joka reiässä kaluaan uittaneesta horosta.
Jos on neitsyt tai kokematon, vähän hämmentäisi mutta ei olisi mikään dealbreaker.