Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammuttimarkkinat ja ne tarjoukset...

Vierailija
15.09.2016 |

Miksi ne on aina jotain mitä kukaan ei oikeasti tarvitse? Kolmioleipiä, riisisuklaata, keksejä, pizzaa, limuja...? Joo oli siellä jotain juurespusseja, mutta oikeasti miksi? Lähdenkö mä nyt ostamaan kaapit täyteen jotain paskaa kun kerran halvalla saa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nimi mammutti kertoo, että liikutaan hieman eri aikakaudella, ja tuotteet on sen mukaiset!

Vierailija
2/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄHDET!

Vierailija
4/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoslehdessä on vain pieni osa tarjoustuotteista, mutta kieltämättä minäkin ihmettelen miksi roiskeläppiä ym. yleensä noissa mainoksissa nostetaan esille!?!

Citymarket on lähikauppani, siksi käyn lähinnä siellä ja aika tuttuja Mammuttimarkkinat, Hintarallit jne. ja muutenkin ko.  kaupan hintataso.

Vierailija
5/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä, että kaikki tarjouslehtiset mitä luette, on sitä, että teitä viilataan linssiin?

Tervejärkinen ihminen IHAN ITSE OMILLA AIVOILLA AJATELLEN ymmärtää ilman mitään kuvastojakin, että mitä kotiin tarvitaan. Ja mitä ei tule mieleen, sitä ei tarvitat. 

Kannattaa luopua suuresta osasta entisiäkin tavaroita. KONMARI KUNNIAAN ! 

Ihanaa kun on aina siisti koti. 

Vierailija
6/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo jotakin, että Stokkakin on kohta konkurssissa. Kukaan ei halua ostaa tavaraa. Tavara ei tee onnelliseksi, paitsi se meillä kaikilla jalkojen välissä oleva tavara, joka on ilmainen (:

Vierailija
7/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te ymmärrä, että kaikki tarjouslehtiset mitä luette, on sitä, että teitä viilataan linssiin?

Tervejärkinen ihminen IHAN ITSE OMILLA AIVOILLA AJATELLEN ymmärtää ilman mitään kuvastojakin, että mitä kotiin tarvitaan. Ja mitä ei tule mieleen, sitä ei tarvitat. 

EN NYT VAAN YMMÄRRÄ, sori vaan!

Vierailija
8/16 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se, että jätän juuston ostamatta, pitää kotini siistinä?

Suurin osa Konmariin hurahtaneista on kuin bulimikot eli alle 2 vuodessa kantaneet kotinsa taas täyteen turhaa roinaa.

Vierailija
9/16 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta - onko kukaan koskaan voittanut tuosta K-ketjun mammuttipyörästä mitään?

Vierailija
10/16 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani voitti yhden kerran joku vuosi sitten yhden energiajuoman. Muuten ei ikinä voittoa.

Vierailija
11/16 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seko on onni, etta tuhanislla euroilla ostettua tavaraa roudataan kaatikselle, kun ollaan niin mahtavia, trendikkaita ja seuraavana paivana ostetaan sama tavara uudestaa, kun ilmaan ei parjata???

Mina en heita kaatikselle kayttokelpoista tavaraa, koska se jos mikaan on ilmatorikos. Jos on turhaa roinaa kaapissa ei voi ostaa uutta tilalle.

Jos kukaan ei halua mita minulla on ylimaaraista kaytan vaikka vakisin mita ikina olen ostanut ja kotiini raahanut. Ah niin tarpeellista ja tarkeaa tavaraa.

Vierailija
12/16 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätte varmaa, että ensin poliitikot, ja maailman rikkaimmat ihmiset mädättivät USAn. 

USA on suurrikkaiden, superdelegaattien ja korkeiden virkamiesten keskinäisen 'kolleegion' muodostaman 'politbyroon' suvereenisti johtamana lumetasavalta.

Se on se Bilderberg kokous kun määrää että missä tässä maailmassa mennään. 

Nyt tuo mädätys on tullut EU muodossa myös Suomeen. 

Sen sitä saa kun kymmenmiljonääri Sipilästä tulee pääministeri. Niin se USAssakin valta valui rikkaille. 

Hallitus aikoo vähentää vanhusten hoidosta. Häpeällistä ! 

Ihmiset eivät enää halua ostaa sitä samaa heti rikkimenevää tavararaa, joka on tuotettu kiinassa. Kiina saastuttaa 20% maailman ilmasta. Silti vaan EKP painaa lisää rahaa, jotta ihmiset ostaisivat ja ostaisivat.

Ei kannata oikeasti ostaa. ostamisesta tulee vain paha mieli. Ja käteen jää rikkinäinen tavara. Tai epäterveellinen keho, kun syö huonoa lisäaineilla pumpattua ruokaa. Ja EKP ostaa rajattomasti osakkeita, jotta osakekurssit eivät laskisi. Miksi ne eivät saa laskea ne osakekurssit? Pelkääkö ne että maailman rikkain valtaelittii ja herra George Soros menettävät rahansa?

Ja kun EKP elvytys ei auta, eikä ihmiset osta, ovat niin viisaita. Niin mitä tekee EU? No se Eu haluaa siirtää Eurooppaan kymmeniä miljoonia ihmisiä Lähi-Idästä ja Afrikasta, jotta kulutus lähtisi nousuun.

Konmari tulee.ilmastolupaus.fi tulee. 

Ihmiset eivät halua kantaa varojaan rikkaiden taskuihin, kun rahoille ei enää saa vastinetta. Me kasvatetaan itse ruoka tai ostetaan hyvää ruokaa suoraan tuottajilta. www.ruokaasuomesta.fi 

Eikä me osteta vettä, jota on pumpattu lihaan, ja muualle. Me ei osteta vettä.

Sitäpaitsi asuntojen hinnat ovat onneksi niin korkeita, että ihmisille ei kaupungeissa jää enää varaa kuluttaa, ja hyvä niin. Oikein hyvä niin ! Maailman talous romahtaa sitä pahemmin, mitä enemmän ihmiset muuttavat kaupunekihin kalliisiin asuntoihin. 

Ai että minä nautin tästä tilanteesta.

Lainanhoitokulut vievät yhä suuremman osan ihmisten tuloista, tai vuokrat.

Ja mitä sitten tehdään, kun kulutus ei rahaa painamalla elvytyksestä huolimatta nouse? No, se on se kansalaispalkka, jota ajatetaan nyt joka maaha. miksikö? Siksi, että kulutus lähtisi nousuun. Soros leak asiakirjavuodot ovat selvä todiste siitä, että maailman rikkain valtaeliitti ja keskuspankit ovat paniikissa, että talousjärjestelmä romahtaaaaaa...... ANTAA ROMAHTAA !

Me ei osteta enää, eikä ainakaan KIINALAISTA ! kiinassa tuotetuille tavaroille pitäisi määrätä monituhatkertainen tulli, ettei kiina paskottaisi joka paikkaa. Miksi ei määrätä tullia EU tasolta? Siksi ei määrät, koska rikkain valtaeliitti ja keskuspankit omistavat niin paljon yrityksistä, monikansallisista nimenomaan. Keskuspankit omistavat yksinään 20% kaikista yrityksistä oskaeomistusten kautta. Luodaan tyhjästä rahaa, jotta saadaan siirrettyä omistus keskuspankeille. MAAILMA ON SAIRASTUNUT AHNEUTEEN !

Ja sille on nyt laitettava piste iin päälle. 

LOPETETAAN KULUTTAMINEN KOKONAAN ! 

Kuka kääntäisi nämä minun tekstit enkuksi, jotta muutkin osaisivat muualla maailmaa lukea. PLIIS ! 

Laitoin jo idattyneet perunat ruukkuun. En osta enaan mitaan. Paitsi ehka lehman.

Vierailija
13/16 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÄHDET!

MINNE!?

Vierailija
14/16 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä myydään mistä ostetaan. 

Vierailija
15/16 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo jotakin, että Stokkakin on kohta konkurssissa. Kukaan ei halua ostaa tavaraa. Tavara ei tee onnelliseksi, paitsi se meillä kaikilla jalkojen välissä oleva tavara, joka on ilmainen (:

Miten musta tuntuu että tuonsuuntaista on yritetty mullekin paasata. Mitäs muuta ihminen tarvitsee kun seksiä ja ruokaa, mutta ainakin silloin ruuan pitäisi olla hyvää ja muutakin kun halvinta pas..kaa, ellei satu halvimmasta paskasta pitämään.

Vierailija
16/16 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans tuota mammuttipyörätouhua.

Oon nyt melkein joka päivä muistanu pyörittää sitä ihan vaa empiirisen tutkimuksen vuoksi. Ei voittoa.

Voisi kuvitella että tuon kokoluokan lafka laittais edes jotakin eforttia tollaseen "peliin".

Enempi alkaa vaa **tuttaa tollanen.

#mammuttimarkkinat

#hohhoijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän