Vierailija

Turhauttavaa. Kylkiluut näkyy ja vyötärö on kapea. Mutta vyötäröstä alaspäin vartalo on läski. Miten saada alavartalo pienemmäksi? En voi laihduttaa, koska ylävartalo ei saisi hoikentua enää yhtään, ei näytä hyvältä jos kylkiluut paistaa pahasti. Tiedän että ei ole mahdollista polttaa rasvaa vain tietystä paikasta, joten onko tämä nyt sitten lopullinen kohtaloni?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Treenaa sitä alavartaloa..

Olen treenannutkin. Reisilihakset ja pohjelihakset ym kasvaa, mutta rasva ei poistu niin jalat ei kapene yhtään. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Googleta lipoedema. Se on sauraus, jossa poikkeava rasvakudos kertyy juuri jalkoihin. Muut osat voivat olla hyvinkin laihat.

Kiitos, tämä oli hyvä vinkki. Googlasin ja ehkä mulla voisi olla lievä tollanen. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö kuvahaun tulokset lipoedemasta yhtään tutulta?

Ei poistu treenaamalla mitenkään.

Osa kuvahaun tuloksista kyllä. Tosin olen normaalipainossa bmi:n mukaan eli en ole mikään valtava superläski jaloista, mutta epäsuhta ylävartalon kanssa on heti kenen tahansa nähtävissä. Toi tauti näyttää liittyvän inflammaatioon ja estrogeeniin.. Oiskohan lymfaterapia kokeilun arvonen hoito? Ap.

Vierailija

Minulla puolestaan toisin päin eikä sekään silmää hivele. Kunnon alkkisvartalo: tikkujalat, iso vatsa ja kaksoisleuka. 

Kun laihdutan, niin jalat ja lantio entisestään kapenevat :( En kuitenkaan ole alkoholisti, en juuri edes käytä alkoholia. Olen vain geneettisesti täysi omena. Vanhemmiten tämä piirre on vain korostunut. Nuorena olin paljon sopusuhtaisempi, lähinnä Y-vartaloinen. 

Mutta laihduttamallahan se rasva lähtee, ei ole muuta keinoa. Eli siinä vaiheessa, kun kroppasi ei saa enää mitään irti ylävartalosta, alkaa se polttaa alavartaloa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla puolestaan toisin päin eikä sekään silmää hivele. Kunnon alkkisvartalo: tikkujalat, iso vatsa ja kaksoisleuka. 

Kun laihdutan, niin jalat ja lantio entisestään kapenevat :( En kuitenkaan ole alkoholisti, en juuri edes käytä alkoholia. Olen vain geneettisesti täysi omena. Vanhemmiten tämä piirre on vain korostunut. Nuorena olin paljon sopusuhtaisempi, lähinnä Y-vartaloinen. 

Mutta laihduttamallahan se rasva lähtee, ei ole muuta keinoa. Eli siinä vaiheessa, kun kroppasi ei saa enää mitään irti ylävartalosta, alkaa se polttaa alavartaloa. 

Voi olla noinkin. Ikävää vaan jos alkaa näyttää joltain nälkävangilta yläpäästä.. Näkyy vaatteidenkin päälle. Helpottaisikohan joku reisien kuivahieronta tai muu stimulaatiohoito urakkaa?

Vierailija

Itselläni on tuo lipoedema ja rasva kertyy nilkoista napaan ja käsivarsien yläosaan. Muut osat ovat jopa laihoja.

Ainoa kunnolla tepsivä hoito on rasvaimu, koska nämä lipoedeman rasvasolut eivät reagoi kunnolla laihdutukseen ja painavat imusuonia lisäten turvotusta.

Yläosa on kokoa 36 ja alaosa 42.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itselläni on tuo lipoedema ja rasva kertyy nilkoista napaan ja käsivarsien yläosaan. Muut osat ovat jopa laihoja.

Ainoa kunnolla tepsivä hoito on rasvaimu, koska nämä lipoedeman rasvasolut eivät reagoi kunnolla laihdutukseen ja painavat imusuonia lisäten turvotusta.

Yläosa on kokoa 36 ja alaosa 42.

Tunteeko lääkärit tuon taudin suomessa? Saako siihen helposti apua?

Vierailija

Olet voittanut geenilotossa päärynäpalkinnon. Vartalotyypilleen ei valitettavasti kauheasti mahda mitään, mutta onneksi vaatteilla voi korostaa parhaita puolia ja peittää ongelmakohdat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät tunne, eikä hoitoa täällä saa. Briteissä ja Saksassa on jopa hoitoon erikoistuneita klinikoita!

Ikävää. Mutta niin arvelinkin. Luin joltain engl. kieliseltä saitilta, että anti-inflammatorinen ruokavalio voisi ehkä helpottaa vähän. Onko sinulla kokemusta siitä? Ja mikä se oikeastaan on, vehnät ja sokerit pois vai? Vai jokin ravintolisä? Rasvaimu on kuitenkin aika iso juttu, ensin pitää kokeilla muut asiat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet voittanut geenilotossa päärynäpalkinnon. Vartalotyypilleen ei valitettavasti kauheasti mahda mitään, mutta onneksi vaatteilla voi korostaa parhaita puolia ja peittää ongelmakohdat.

Kiitos, onnistuit saamaan asian positiivisen kuuloiseksi, päärynäpalkinto kuulostaa ihan nätiltä pystiltä kirjahyllyssä :) . Ahdistaa silti lihavat jalat alastomana.. Kapea vyötärö oikeastaan vaan korostaa niitä :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat