Miksi on niin vaikeaa tuntea seksuaalista jännitettä?
Sellaiset ihmiset ovat todella harvassa, kenen kanssa tulee se fiilis että haluaisi repiä toiselta vaatteet pois. Viime vuosina näitä ihmisiä on tullut vastaan 3. Muut eivät kiinnosta yhtään ja tapailukin on täysin turhaa, jos ja kun jännitettä ei ole. Se kun ei muodostu ajankaan kanssa vaikka miten olisi mukava mies. Mahdotonta edes ajatella että harrastaisin seksiä jonkun kanssa, johon en tunne voimakasta vetovoimaa.
Onko teillä muilla samanlaista ongelmaa? Vai oletteko tunteneet miestänne kohtaan aina seksuaalista himoa vai oletteko ns vain tyytyneet muutoin sopivaan mieheen?
Kommentit (60)
Nykyistä miesystävää kohtaan on ollut aloituksessa kuvailtua himoa nuorempana,(himoitsen tietysti vieläkin mutta en samalla tavalla kuin alkuhuumassa),mutta hän taitaa olla ainoa.Sinkkuna kun kävin nettitreffeillä,miehissä oli yleensä juuri tuo "vika",että vaikka olivat jotkut ihania tyyppejä,ei vain tuntunut minkäänlaista vetovoimaa.Eli tiedän,mitä ap tarkoittaa sillä,että hulluna himoittavia tyyppejä tulee harvoin vastaan.
Mulle kävi pari vuotta sitten niin, että tanssin yhden miehen kanssa epävirallisissa juhlissa. Siinä sitten sekunnin murto-osassa tajusin, että se mies oli JUST mulle se oikea. Huomasin kyllä sen molemminpuoleisen kemian. Molemmat oltiin aivan läkähdyksiin kiihottuneita pelkästä tanssista. Ja molemmat varattuja ja edelleen omissa suhteissa :(. Kerran näin tuota miestä kaupungilla, niin mietin häntä koko viikon. Jo pelkkä se katse. Vain kerran elämässäni olen siis kokenut seksuaalista vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi pari vuotta sitten niin, että tanssin yhden miehen kanssa epävirallisissa juhlissa. Siinä sitten sekunnin murto-osassa tajusin, että se mies oli JUST mulle se oikea. Huomasin kyllä sen molemminpuoleisen kemian. Molemmat oltiin aivan läkähdyksiin kiihottuneita pelkästä tanssista. Ja molemmat varattuja ja edelleen omissa suhteissa :(. Kerran näin tuota miestä kaupungilla, niin mietin häntä koko viikon. Jo pelkkä se katse. Vain kerran elämässäni olen siis kokenut seksuaalista vetovoimaa.
Tämä! Sen kemian huomaa silloin kun sitä on. Ja itsekin ajattelen vielä vuosia myöhemmin sitä yhtä miestä, joka "pääsi karkuun".
En ole ap, mutta ihana kuulla, että muillakin on samanlaisia kokemuksia! Olen miettinyt, että olenko viallinen, kun vain 1 mies koko elämässä on saanut sukat pyörimään jaloissa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tämä "kemia" jonkun miehen kanssa tuntuu saman tien hyvin fyysisesti, ensimmäisestä katseesta tulee tunne, että sisuskalut pyörähtävät ympäri ja pöksyt kastuvat. Maailman paras tunne, mutta on tapahtunut mulle (N 40) ehkä 2-3 krt kaikkiaan, joista viimeisinkin jo vuosia sitten, eikä johtanut mihinkään:(. Haluaisin oikeasti kerran elämässäni sekstata miehen kanssa, johon tunnen sellaista eläimellistä vetoa. Olisiko se sitten niin ihanaa, kun millaiseksi se ajatellaan? Päiväunissani mietin aina että seksi olisi tajunnanräjäyttävää automaattisesti, mutta olisiko se sitä sittenkään..
Voi on se! Mulla on onni ollut kokea se kolmen miehen kanssa, kaikkien kanssa johti seksi/seurustelusuhteeseen. Aiviomieheni kanssa (oltu 15 v yhdessä) seksi ok, mutta ei samanlaista, tajunnan räjäyttävää himoa.
N43
Voi teitä unelmahötössä eläviä taivaanrannan maalareita ja muita zombieita: elämä nyt on mitä on, joten realismia kehiin, kiitos!
Mielenkiintoinen ketju. En tiennyt, että tämä on jollekulle ongelma. Minun on aika helppo tuntea seksuaalista kiinnostusta. Kovin räiskyvää se ei ole koskaan, mutta kyllä se muodostuu suosiollisissa olosuhteissa.
Olen huomannut, että miehen pitää olla vähän röyhkeä, jotta vetovoimaa syntyy.
Vime pikkujoulussa yksi mies työpaikalta avautui vähän hyökkäävästi mun persoonasta ja pisti mut ns.ruotuun. Johan muuttui tämä "näkymätön " mies hetkessä näkyväksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Sen kemian huomaa silloin kun sitä on. Ja itsekin ajattelen vielä vuosia myöhemmin sitä yhtä miestä, joka "pääsi karkuun".
Mitä jos tämä jonka kanssa tuntee vetovoimaa on esim. työkaveri tai muuten vain sellainen kenen kanssa ei saa missään nimessä tapahtua mitään? Miten jos joka päivä joutuu olemaan tekemisissä niin eikö ole silloin hieman vaikeaa?
Ap täällä. Onpa mukava kuulla, etten ole asian kanssa yksin. Joillekin vain tuntuu olevan niin helppoa löytää kumppani ettei voi kuin ihmetellä.
Itse menin reilu vuosi sitten ihastumaan kollegaan ja pientä säpinää olikin, joka sittemmin lopahti hänen puoleltaan. Minä taas en pysty unohtamaan, koska se seksuaalinen jännite oli jotain aivan käsittämätöntä. Toki myös nähdään lähes päivittäin, mikä ei yhtään helpota asiaa. Tekee vain mieli repiä vaatteet hänen yltään ja mennä jonnekin komeroon panemaan loppupäiväksi. 😁 viimeksi tällainen olo oli eksän kanssa joskus 5 vuotta sitten, eikä sekään ollut muistaakseni ihan tällaista. Pitäisi löytää joku muu johon tuntisin yhtä voimakasta vetovoimaa, jotta voisin unohtaa tämän miehen.
En edes ole kovin seksuaalinen ihminen enkä harrasta irtosuhteita juuri siksi, että kiinnostavat ihmiset ovat niin harvassa. Kuitenkin tämän kollegan kanssa voisin touhuta vaikka koko ajan.
Tämä mies ei kuitenkaan muuten juuri vastaa toiveitani miesystävän suhteen, eikä suhde hänen kanssaan varmaan pidemmän päälle onnistuisikaan. Seksisuhde kyllä mutta ei muu. Pariutumisen kannalta on tietysti järkevää valita ns. hyvä ja sopiva mies, mutta ilman jännitettä homma kaatuu seksin puutteeseen.
Mun nykyinen mies on sellanen joka iski ku miljoona volttia heti ensimmäisellä tapaamisella. Tunne oli onneks molemminpuolinen. Menneisyydessäni oon muutaman kerran koittanut tapailla sellaisia muuten ihan hyviä miehiä mutta se jännite on puuttunut. Nää suhteet ei oo kestänyt kauaa. Oon päätellyt että nää kenen kans sitä jännitettä ei synny on geneettisesti liian samanlaisia mun kans ja luonto varmistaa tällä tavalla että sitä geneettistä vaihtelua syntyy. Tästähän on ihan tutkimuksiakin olemassa ja asia on aika kattavasti selitettävissä tieteen keinoin muutenkin.
Mutta onhan se kuitenkin aika ihana tunne kun toinen saa sukat pyöriin jaloissa yhdellä katseella, ja suudelman jälkeen oon yleensä jo ihan valmista kauraa. Tää nykyinen mies saa mut muutenkin syttyyn ihan eri tavalla ku kukaan muu aikaisemmin.
Ja huutelijoille tiedoksi niin ei oo jännämies, vaan ihana, kiltti, luotettava ja jämäkkä mies jolla on itseluottamus terveellä pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vime pikkujoulussa yksi mies työpaikalta avautui vähän hyökkäävästi mun persoonasta ja pisti mut ns.ruotuun. Johan muuttui tämä "näkymätön " mies hetkessä näkyväksi...
Eli siis röyhkeä jännämies sai pimpsasi kostumaan siinä missä ympärillä pörräävät valkoritaroivat kilttimiehet ovat sinulle näkymättömiä. Hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä se myönnetään, sitten taas jossain toisessa ketjussa kielletään, ettei ole mitään sellaista ilmiötä että naiset kiinnostuvat superitsevarmoista miehistä ja tavalliset kunnon miehet ovat vaikeuksissa löytää naista.
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies on sellanen joka iski ku miljoona volttia heti ensimmäisellä tapaamisella. Tunne oli onneks molemminpuolinen. Menneisyydessäni oon muutaman kerran koittanut tapailla sellaisia muuten ihan hyviä miehiä mutta se jännite on puuttunut. Nää suhteet ei oo kestänyt kauaa. Oon päätellyt että nää kenen kans sitä jännitettä ei synny on geneettisesti liian samanlaisia mun kans ja luonto varmistaa tällä tavalla että sitä geneettistä vaihtelua syntyy. Tästähän on ihan tutkimuksiakin olemassa ja asia on aika kattavasti selitettävissä tieteen keinoin muutenkin.
Mutta onhan se kuitenkin aika ihana tunne kun toinen saa sukat pyöriin jaloissa yhdellä katseella, ja suudelman jälkeen oon yleensä jo ihan valmista kauraa. Tää nykyinen mies saa mut muutenkin syttyyn ihan eri tavalla ku kukaan muu aikaisemmin.
Ja huutelijoille tiedoksi niin ei oo jännämies, vaan ihana, kiltti, luotettava ja jämäkkä mies jolla on itseluottamus terveellä pohjalla.
Ei ehkä jännämies, mutta ei millään tapaa kumoa sitä ajatusta, että naiset hakevat niitä huippuyksilöitä ja tavallinen mies joka ei ole erityisen itsevarma tai menestynyt, on usein vaikeuksissa löytää naisia jotka todella haluavat häntä.
No en yleensä tunne, mutta pystyn kyllä harrastamaan seksiä vaikka en tuntisikaan jännitettä.
Tunnen jostain syystä jännitettä vain hiljaisia miehiä kohtaan. Lässähtää, kun paljastuu millaisia sovinisteja/itseänsä täynnä ovat.
Olen yksin..
Itessä se vika on. Mä tunsin ennen ihan seksuaalista himoa. Nyt en ole moneen vuoteen tuntenut. Tunnen kyllä vetoa, jotkut naiset tai miehet ovat kiinnostavia, puoleensavetäviä ja haluaisi lähelleen. Mutta ei oo sellaista you me bed now-tyyppistä tunnetta.