Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huomaat jonkun ihastuneen sinuun niin miksi et heti kerro olevasi varattu

Vierailija
14.09.2016 |

tai jos ihastunut on sellainen joka ei sua koskaan saa niin edes valehtele olevasi varattu?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa näyttää että olen huomannut, se olisi itserakasta.

Vierailija
2/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomaa sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsetuntoboosti.

Vierailija
4/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei tule luontevasti keskustelussa esille. En rupea toitottamaan parisuhdestatustani ensimmäisenä kaikille, jotka satun tapaamaan. 

Vierailija
5/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tietäsin onko joku ihastunut muhun vai kuvittelenko? Ja miksi mun pitäis valehdella olevani varattu? Eikö riitä, että sanon, etten ole kiinnostunut?

Vierailija
6/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tässä oletetaan, etä ihastus huomataan. Monet pitävät toista esim. tosi mukavana työkaverina, eivätkä huomaa, että toinen on ihastunut ja siksi niin mukava.

Toisekseen, jos ei ole varattu, muttei vain etsi seuraa joko kyseisestä henkilöstä tai esim. kyseisestä sukupuolesta ollenkaan, niin miksi pitää VALEHDELLA olevansa varattu? Miksei se riitä sille ihastuneelle, että sanoo ettei kiinnosta? Onko tämä joku "leikkii vaikeasti tavoiteltavaa/vielä on saumaa"-juttu, jos toinen ei suoraan esittele kihlasormustaan?

Vierailija
7/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi törkeältä ja itsekeskeiseltä ilmoittaa asiasta suoraan, koska silloin ääneen olettaa että on toisen halun kohde. Mieluummin mainitsen seurustelukumppanin muun keskustelun lomassa.

Vierailija
8/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä tietäsin onko joku ihastunut muhun vai kuvittelenko? Ja miksi mun pitäis valehdella olevani varattu? Eikö riitä, että sanon, etten ole kiinnostunut?

Se olisi tietysti vielä parempi, mutta kuten yllä käy ilmi, kaikki eivät kehtaa sanoa etteivät vaikuttaisi itserakkailta. Helpompi olisi vain vihjaista statuksestaan esimerkiksi sanomalla "puolisollani on samanvärinen paita".

Vierailija
9/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi aivan helvetin tökeröltä sanoa asiasta. Esimerkiksi yliopistossa yksi minua huomattavasti nuorempi tyttö oli ilmiselvästi minuun ihastunut. En vain pystynyt mihinkään luontevaan väliin sanomaan, että minä olen varattu eikä asia mielestäni hänelle kuulunut, sillä en itse aktiivisesti enkä passiivisesti osoittanut häntä kohtaan mitään kiinnostusta. Hän taisi huomata asian vasta kun lisäsi minut Facebookissa ystäväksi, jonka jälkeen ei enään pahemmin jutellut minulle.

T: Mies 28

Vierailija
10/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelin just Suitsin ekankauden ja jos joku irl kävis vaahtomaan silleen kun Rachel Mikelle heidän ensi tapaamisella niin hullunahan sitä pidettäis! Muistatteko sen? Mike tervehtii ja nainen vastaa että häntä on turha iskeä.

Vierailija
11/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. yksityisasiani eivät kuulu kaikille. Jos joku ihastuu vaikka työpaikalla tai harrastuksissa etäältä mutta ei ole pokkaa kysyä aiheesta, niin en itsekään tee "aloitetta" kotiasioiden nostamiseksi esille.

2. ihastuja lähes aina loukkaantuu jos oman parisuhteen ottaa esille ennen kuin hän itse on tehnyt lähestymisaloitteen - se koetaan ennalta torjumisena.

3. aika monesti se varattuna oleminen ei ole ainoa syy siihen miksi en kiinnostu kyseisestä ihastujasta. En halua antaa sellaista käsitystä, että joo, ihastuisin varmasti sinuun takaisin jos en nyt olisi elämäni rakkauden kanssa. Että odotapa vaan, jos me joskus eroamme.

En kyllä suhdetta peittelekään, saa se tulla esille silloin kun se on luontevaa.

Vierailija
12/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kattelin just Suitsin ekankauden ja jos joku irl kävis vaahtomaan silleen kun Rachel Mikelle heidän ensi tapaamisella niin hullunahan sitä pidettäis! Muistatteko sen? Mike tervehtii ja nainen vastaa että häntä on turha iskeä.

Ne on kyllä niin järkyttävä pari alusta loppuun ettei aiheuta kun myötähäpeää. Facepalm;)

Vierailija
13/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on mielenkiintoista huomata kuinka pitkälle he ovat valmiita menemään ja mitä tekemään .

Kai voisi sanoa että olen utelias tai sitten viddumainen / ylimielinen jonkun mielestä

Ei varmaan kannata väittää ulkonäöllä ei olisi mitään vaikutusta ...? Vai huomaavatko naiset huumorintajuni vaikka en ole vielä ehtinyt sanoa mitään kun jo ovat kimpussani ?

Vierailija
14/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuollainen asia sitten sanotaan tahdikkaasti ja erinomaisen fiksusti? - Niin kauan kun en tiedä, toivon että toinen ymmärtää tilanteen eleistäni ja käytöksestäni.  

Vierailija
15/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi tietysti vielä parempi, mutta kuten yllä käy ilmi, kaikki eivät kehtaa sanoa etteivät vaikuttaisi itserakkailta. Helpompi olisi vain vihjaista statuksestaan esimerkiksi sanomalla "puolisollani on samanvärinen paita".

Minusta taas on ihan hupsua ruveta keksimään tarinoita jostain fiktiivisistä seurustelukumppaneista. eiköhän se ihastunut kuitenkin itsekin tajua, etteivät hänen tunteensa saa vastakaikua, jos ihastuksen kohde suhtautuu häneen asiallisesti, ilman mitään seksuaalista tai romanttista virettä? Kukaan ei menetä kasvojaan, end of story. 

Vierailija
16/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän aina uuteen työhön mennessäni kaikille minua vilkuileville miespuolisille työntekijöille yhteismeiliä, jossa pahoittelen olevani jo varattu. 

Vierailija
17/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa näyttää että olen huomannut, se olisi itserakasta.

Tämä!

Olisi itserakasta ja idioottimaista alkaa jokaiselle toitottamaan olevansa varattu, kyllähän flirttikin on varatuille/varatuilta sallittua.

Vierailija
18/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän Achilles, mutta tummat hiukset kirjoitti:

Koska on mielenkiintoista huomata kuinka pitkälle he ovat valmiita menemään ja mitä tekemään .

Kai voisi sanoa että olen utelias tai sitten viddumainen / ylimielinen jonkun mielestä

Ei varmaan kannata väittää ulkonäöllä ei olisi mitään vaikutusta ...? Vai huomaavatko naiset huumorintajuni vaikka en ole vielä ehtinyt sanoa mitään kun jo ovat kimpussani ?

Ja sitten heräsit. Se, että äitisi sanoo sinua söpönöpönassuksi on tainnut nousta sinulle päähän :D

Vierailija
19/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen nälkäinen. .. elämännälkä kurnuttaa 😃

Vierailija
20/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset nauttii siitä kun heihin ihastutaan ja oikein ruokkivat sitä flirttailemalla ja silmäpelillä. Saavat itsetunnolleen pönkitystä.