Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huomaat jonkun ihastuneen sinuun niin miksi et heti kerro olevasi varattu

Vierailija
14.09.2016 |

tai jos ihastunut on sellainen joka ei sua koskaan saa niin edes valehtele olevasi varattu?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana valehdella.

Vierailija
42/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedättekö mitä se tekee sille jonka unelmat romahtaakin sitten kun se saa tietää että olettekin varattuja?reilua on sanoa heti et seurustelee  ettei toinen ala kehitellä jotain vakavempaa

Ei ole tapana kailottaa yksityisasioitani kovaan ääneen ihan vaan siltä varalta, että joku on ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoi kerran yksi mielestäni suoraan sanottuna kuvottavahko mies selittää, että valitettavasti välillämme ei voi tapahtua mitään, koska hän on kihloissa. En saanut tyrmistykseltäni mitään sanottua. En sitten tiedä, mitä hän mielessään kuvitteli. Hyi hele.

Normaali ihminen ei reagoi mihinkään luulemiinsa ihastuksiin yhtään mitenkään, ellei toinen ala oikeasti tehdä aloitteita. 

Vierailija
44/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa näyttää että olen huomannut, se olisi itserakasta.

Nyt ollaan suomalaisuuden ytimessä.

Vierailija
45/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin varattu, eli heti kun aloin naistani tapailemaan, ja minua lähestyivät muut naiset, tein heti selväksi että olen varattu enkä ole kiinnostunut muista naisista. Nykyisessä tilanteessani toivoisin tämän indikaation olevan yleisempää. Vaan eipä taida olla. M-56

Vierailija
46/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin itserakasta olettaa että toinen olisi ihastunut jos hän ei ole sanonut olevansa. Jos kertoisi että on ihastunut niin sitten totta kai kertoisin olevani varattu. 

Vierailija
47/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. yksityisasiani eivät kuulu kaikille. Jos joku ihastuu vaikka työpaikalla tai harrastuksissa etäältä mutta ei ole pokkaa kysyä aiheesta, niin en itsekään tee "aloitetta" kotiasioiden nostamiseksi esille.

2. ihastuja lähes aina loukkaantuu jos oman parisuhteen ottaa esille ennen kuin hän itse on tehnyt lähestymisaloitteen - se koetaan ennalta torjumisena.

3. aika monesti se varattuna oleminen ei ole ainoa syy siihen miksi en kiinnostu kyseisestä ihastujasta. En halua antaa sellaista käsitystä, että joo, ihastuisin varmasti sinuun takaisin jos en nyt olisi elämäni rakkauden kanssa. Että odotapa vaan, jos me joskus eroamme.

En kyllä suhdetta peittelekään, saa se tulla esille silloin kun se on luontevaa.

Minut on ennaltatorjuttu usein vaikka en ole ollut ihastunut. Olen vain ollut kohtelias yms.

Vierailija
48/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. yksityisasiani eivät kuulu kaikille. Jos joku ihastuu vaikka työpaikalla tai harrastuksissa etäältä mutta ei ole pokkaa kysyä aiheesta, niin en itsekään tee "aloitetta" kotiasioiden nostamiseksi esille.

2. ihastuja lähes aina loukkaantuu jos oman parisuhteen ottaa esille ennen kuin hän itse on tehnyt lähestymisaloitteen - se koetaan ennalta torjumisena.

3. aika monesti se varattuna oleminen ei ole ainoa syy siihen miksi en kiinnostu kyseisestä ihastujasta. En halua antaa sellaista käsitystä, että joo, ihastuisin varmasti sinuun takaisin jos en nyt olisi elämäni rakkauden kanssa. Että odotapa vaan, jos me joskus eroamme.

En kyllä suhdetta peittelekään, saa se tulla esille silloin kun se on luontevaa.

Minut on ennaltatorjuttu usein vaikka en ole ollut ihastunut. Olen vain ollut kohtelias yms.

Tahditonta ja omahyväistä torjua sellainen, joka ei ole edes tehnyt aloitetta.

Vierailija
49/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva pitää peliä ja flirttailla oikein kunnolla toisen miehen kanssa. Ties vaikka pääsisi kunnon panoille. 

Vierailija
50/50 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta en ole edes varattu mutta en mä silti kenen tahansa kelkkaan lähtisi joka vaan keksisi tulla kokeilemaan. Ällöttävä ajatuskin että pitäisi olla aina "käytettävissä", viis siitä millainen toinen osapuoli edes on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä