Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huomaat jonkun ihastuneen sinuun niin miksi et heti kerro olevasi varattu

Vierailija
14.09.2016 |

tai jos ihastunut on sellainen joka ei sua koskaan saa niin edes valehtele olevasi varattu?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei hahmota, vaikka siitä seurustelukumppanista jauhaisi tauotta ja viuhtoisi sormuskädellä villisti.

Vierailija
22/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se helkkarin omahyväistä alkaa neuvomaan jotain jonka kuvittelee olevan ihastunut että "kai tiedät että olen varattu". Elämä ei ole mustavalkoista ja ihmiset ihastuu muutenkin välillä ns vääriin ihmisiin. Hittoako sille aina voi edes ihastunut itse.

Jos havittelee jotakuta oikeasti on parasta itse esittää asiansa jolloin voi sitten kertoa olevansa varattu, kun kuulee ihan sanallisesti kerrottuna että toinen on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän aina uuteen työhön mennessäni kaikille minua vilkuileville miespuolisille työntekijöille yhteismeiliä, jossa pahoittelen olevani jo varattu. 

Tuohon on myös hyvä yhdistää se rintapieleen laitettava pinssi, jossa lukee "Olen varattu. Mutta jos en olisi, olisin tosi ihastunut juuri sinuun!"

Vierailija
24/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän Achilles, mutta tummat hiukset kirjoitti:

Koska on mielenkiintoista huomata kuinka pitkälle he ovat valmiita menemään ja mitä tekemään .

Kai voisi sanoa että olen utelias tai sitten viddumainen / ylimielinen jonkun mielestä

Ei varmaan kannata väittää ulkonäöllä ei olisi mitään vaikutusta ...? Vai huomaavatko naiset huumorintajuni vaikka en ole vielä ehtinyt sanoa mitään kun jo ovat kimpussani ?

Ja sitten heräsit. Se, että äitisi sanoo sinua söpönöpönassuksi on tainnut nousta sinulle päähän :D

Ei vaan äitini vaan lähes kaikki 25-60v naiset pääasiassa ne nuoremmat. .

Ja anteeksi vaan jos kuulostan ehkä vähän ylimieliseltä mutta tämä on vain näin .

Usko tai älä .. Ei väliä oo

Vierailija
25/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool ☺

26/50 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella kuinka hyvin tämä ehkä ihastunnut osapuoli ton ottais. Päin naamaa suurin osa varmaan vaan kieltäis kiinnostuksensa ja antais sun ymmärtää olevas idiootti mutta seläntakana vois juttua lentää niin että korvas sois. Kyllä olisit mukavan miehen maineessa ton jälkeen!

Vierailija
27/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi ystävällinen monille. Monet naiset luulevat hänen olevan kiinnostuneita. Yksikin tapaus oli kun oli töissä eräässä firmassa, niin yhtenä päivänä häntä paljon vanhempi nainen tuli selittämään kuinka ei ole kiinnostunut miehestä sillä tavalla. Mies selitti kotona hämmentyneenä kuinka ei itsekään ollut kiinnostunut tästä naisesta.

Nainen oli vasta eronnut pitkästä suhteestaan. Ei voi enää olla ystävällinen ilman, että se tarkoittaa kiinnostumista?!

Mies oli onneksi siellä vain työkkärin kautta. Niin ja meillä oli pienet lapset tuolloin ja kävin itsekin tapahtumissa miehen työpaikalla.

Vierailija
28/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mun asiakas tiesi missä asuin, koska osasi aamuyöllä odottaa tienvarressa kun tulin kotiin. Luulen että kävi myös salaa katsomassa mun lapsen isää hänen työpaikallaan. Riittää kun tapaa yhden vinksahtaneen, niin sitä alkaa pelkäämään joka kerta jos vieras ihminen on liian utelias.

Siitä se vastaus riippuu eniten, kysymystavasta.

Eikä tää tienposkessa seisonut ollut edes ainoa josta on ollut riesaksi asti. Ja sitte on nämä sinulla taitaa olla kotona kaunis mies jolla on iso *****

tai

Sitä minä vain että miten sinä SEN kanssa olet, sehän on paskin jätkä ikinä syystä että (whatever)

Koen ne todella loukkaavina. Mun omistushalu näkyy siinä että laitan oven kiinni jonka toiselle puolen jää vain me, yks hailee muille. Jos joku inttää, pistän suun suppuun vielä tiukemmin. Ei kuulu muille

Vierailija
29/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Mulla on työkaveri joka jatkuvasti toitottaa kaikille miespuolisille työkavereille ja asiakkaille että hän on onnellisesti naimisissa. Kuulostaa niin hölmöltä ja kyllä mulla ainakin herää epäilys että onkohan oikeasti onnellisesti kun kokee tarvetta todistella.

Vierailija
30/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän aina uuteen työhön mennessäni kaikille minua vilkuileville miespuolisille työntekijöille yhteismeiliä, jossa pahoittelen olevani jo varattu. 

Tuohon on myös hyvä yhdistää se rintapieleen laitettava pinssi, jossa lukee "Olen varattu. Mutta jos en olisi, olisin tosi ihastunut juuri sinuun!"

Mulla on kaikkiin paitoihin painettu tämä etu- ja takapuolelle ja housuissa on takapuolen kohdalla iso "VARATTU"-teksti (onneksi on iso takapuoli).

Vierailija
31/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo vastasikin, että itsetuntoboosti.

Jos joku muhun ihastuis, niin siitä vaan. Olen naimisissa, mutta so what. Antaa jengin tykkäillä vaan. Eri asia jos toinen alkais jotain suhteen tynkää kehitellä, niin ehkä sanoisin vaan että kiitos, mutta en oo nyt tällä asteella kiinnostunut.

Vierailija
32/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisten mielestä ilmeisesti kovin kuuma ja tykkään jutella naisten (ja myös miesten) kanssa. Siitä tulee välillä väärinkäsityksiä ja mä olen sen verran urpo, etten heti tajua onko toinen ihastunut vai jutteleeko vain muuten vaan. Jos joku meinaa käydä päälle niin kyllä mä teen selväksi, että olen varattu. Mutta en aloita joka keskustelua sillä. M28 ja latino

Vierailija
33/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai jos ihastunut on sellainen joka ei sua koskaan saa niin edes valehtele olevasi varattu?

Kyllä mä ainakin mainitsen ohimennen luontevasti seurustelevani aina uusiin ihmisiin tutustuessa niin parhaassa tapauksessa onnistuu ennaltaehkäisemään ainakin osan kiusallisista ihastumisista. Sinkkuna en ala valehdella, että oisin varattu, sanon vaan suoraan, ettei henkilö ole mun tyyppiäni, vaikka mukava tyyppi onkin (siis jos on oikeasti mielestäni mukava, paskoiksi osoittautuneiden kanssa en vaan ole tekemisissä). Joskus olen myös saattanut mainita omasta ihastuksen kohteestani, mikä oli ehkä vähän ilkeä veto...

Vierailija
34/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole mun velvollisuus raportoida yksityisasioitani. Kysy jos asia kiinnostaa. Uskon, että normaaliälyiselle ihmiselle riittää, etten osoita "sellaista" kiinnostusta häneen. Esimerkiksi työkuvioissa ihastuneelle olisi outoa asiakseen ilmoittaa, että btw olen varattu. En juurikaan puhu yksityisasioistani töissä, joten se ei tule luontevasti esille missään asiayhteydessä.

Toisaalta olisi myös yhtä älytöntä valehdella olevani varattu, kun voin ilmoittaa suoraan, ettei kiinnosta.

Itselleni on kerran käynyt niin, että samoilla luennoilla käynyt mies ilmoitti yhtäkkiä minulle "sori, mutta olen varattu". Olin ehkä pari kertaa jutellut hänelle normaalisti (kuten muillekin) jotain edellisestä luennosta ja sillä kertaa taisin kysyä missä luokassa luento on. Oli outoa sanoa takaisin, että "sori, mutta ei mua kiinnosta". Joskus myös kuulin, että olin jonkun miehen mielestä ihastunut häneen, koska aina tuijotin häntä. Muuten hyvä, mutta en edes tiennyt koko tyypistä ennen tätä hänen liikkeelle laittamaansa huhua eikä todellakaan ollut my cup of tea. Koskaan ei selvinnyt milloin häntä olisin tuijottanut :D

Vierailija
35/50 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hivelee itsetuntoa kun joku ihastuu...

Vierailija
36/50 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu oikeasti hyvälle olla haluttu varsinkin kun oma mies (pian kyllä ex) ei välitä yhtään... 😕

Vierailija
37/50 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hankalaa kun tällainen ihminen alkaa käyttäytyä ystävänä. Hän voi olla oikeasti tosi fiksu, sympaattinen ja miellyttävä. Minusta on vaan liikaa ystävystyä miehen kanssa, jos on itse varattu. Pari kertaa käynyt näin, kyseessä ollut sinkkumiehiä. On ollut vaikea irrottautua, koska tuosta asetelmasta ei ole voinut puhua mitään ääneen.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hivelee itsetuntoa kun joku ihastuu...

Vierailija
38/50 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastutaan aika helposti ja miehet tulevat juttelemaan ihan arkisissa tilanteissakin kuten esimerkiksi tänään hississä. Tai ainakin he haluavat tutustua, ihastumisesta en tiedä. Minulla on sormukset sormessa ja en leiki vapaata, mutta sekään ei näytä vaikuttavan. En tuo varattuna oloani esille kovin paljon koska mieheni ja minun parisuhde ei ole kovin hyvissä kantimissa ollut enää vuosiin, mutta lapseni saatan tuoda keskusteluun mukaan jo aika aikaisessa vaiheessa. Jos tieto, että minulla on kolme lasta ei vie miestä juoksulla kauaksi, niin saatan jatkaa keskustelua ihan jo mielenkiinnosta moista rohkeutta kohtaan.

Oma käytös ratkaisee siis asian nopeasti. Jos en ole pätkääkään kiinnostunut, niin hymyilen kyllä ja luultavasti kohennan sormuskädellä vaikka takkini kaulusta poistuen kohteliaasti paikalta ja silloin varattuna olemiseni selittää kiinnostukseni puutteen. Toinen joko ymmärtää sen tai on ymmärtämättä, ihan sama.

Vierailija
39/50 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedättekö mitä se tekee sille jonka unelmat romahtaakin sitten kun se saa tietää että olettekin varattuja?reilua on sanoa heti et seurustelee  ettei toinen ala kehitellä jotain vakavempaa

Vierailija
40/50 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedättekö mitä se tekee sille jonka unelmat romahtaakin sitten kun se saa tietää että olettekin varattuja?reilua on sanoa heti et seurustelee  ettei toinen ala kehitellä jotain vakavempaa

Ei se toinen ole  millään tavalla vastuussa niistä skenaarioista joita se ihastunut päässään pyörittelee! Haloo???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän