Vierailija

Pahoittelin tuossa miehelle puhelimessa ärtymistäni ja totesin, että tänään on sellainen päivä, että mua on vaan vituttanut lähes jokaikinen asia. Hän kehotti pissimään testiin 2 viivaa (meidän kahden välistä huumoria, jota lähinnä minä viljelen), eli epäili, että käytökseni voisi viitata siihen, että olisi raskaana, mitä tuumitte? Ruokahaluni yms. on ihan normaali, (ollessani viimeksi raskaana vajaa 10 vuotta sitten söin ihan koko ajan alkuraskauden aikana) ja oman tulkintani mukaan olen vaan väsynyt ja flunssassa. Kannattaako tuhlata rahaa raskaustestiin?

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Otsikon perusteella, jos vitutus on raskausoire, olen ollut viimeiset kaksi vuotta raskaana.

Mutta niin, mistäs me täällä voisimme tietää onko syytä/aihetta epäillä raskautta. Omaan korvaan kuulostaa enemmän pms-oireilta, mutta paha mennä sanomaan.

Vierailija

Mulla on siis 2 viikkoa sitten loppunu edelliset menkat ja sen jälkeen harrastettu seksiä kahteen kertaan. Viikonloppuna tiedossa alkoholin juomista, että kai se pissatesti oisi syytä huomisaamuna tehdä.. Piti vaan kysellä, kun kiinnosti, onko yleistäkin, että alkuraskauden aikana esiintyy voimakasta vittuuntumista ihan kaikkea kohtaan. :D

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat