Miksi esimies haluaa kontrolloida minua lähes kaikissa asioissa?
On kyllä hyvä tyyppi ja meillä on yhdessä mukavaa.
Jotkut asiat saavat vain minut kiehumaan ja ihmettelemään käytöstään.
Joka asiasta tahtoo jotenkin kommentoida mitä teen väärin - oli se sitten kuinka pieni asia tahansa. Toki myös kehuu mutta huomaan hänen pitävän jatkuvasti minua silmällä.
Tähän tiedän sen syyn ainakin, että tahtoo tehdä minusta hyvän ammattilaisen.
Olen siis nuori vielä mutta potentiaalia minussa on varmasti kehittyä urallani kovemmaksikin tekijäksi.
Toiseksi puhuu minulle negatiiviseen sävyyn, ihan tahallaan tahtoo ärsyttää. Vaikkakin vitsiä on suurimmaksi osaksi ja osaan kyllä takaisinkin antaa jos väkisin vaatii. Luulen, että tahtoo minun selviävän tulevaisuudessa erilaisissa työpisteissä rankemmastakin arvostelusta ja etten ota itseeni kovin helposti.
Purkaa välillä omaa ketutustaan minuun ja saattaa loukata. On liian suorasanainen ja pompottelee. No kunnioittaa kyllä myöhemmin ja löysää sekä kehuu jälleen, on todella mukava mutta en ymmärrä miksi aina minuun kohdistuu sellainen lievä vallankäyttö.
Myös ulkonäköäni arvostelee. Ei pidä siitä jos käytän meikkiä.
Minä taas tahdon huolitella ulkonäköä välillä koska viihdyn paremmin niin. Ei siinä mitään, en ota itseeni ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ihmettelen vain miksi häntä kiinnostaa miltä näytän ellen nyt ihan pellen näköiseksi itseäni vedä.
No luemme toisiamme myös hyvin. Se on aika jännä ja työ sujuu yhdessä. Teen palveluksia ja hän myös minulle.
Kyselee kuinka voin ja välittää kyllä hyvinvoinnista jne.
Jotkin asiat vain pistää miettimään.
Olen silmätikku mutta miksi häntä kiinnostaa asiat jotka eivät liity työhön. Toki harrastuksista, viikonlopuista yms. On kiva jutella.
En ole varma olenko tulkinnut väärin mutta on vihjaillut, että tahtoisi viettää aikaa kanssani muutenkin kuin töissä. Toki voi olla, että ei ole ollut niin vakavissaan ja turhanpäivästä löpinää.
Heittää paljon huumoria eikä kannata aina ottaa tosissaan mutta välillä vihjailee samoista asioista monta kertaa.
En ole jättämässä paikkaa eikä yllä olevat asiat ahdista.
Mietin vain millaisena minut nähdään?
Kommentit (25)
Tiedän ihmistyypin. Aloitin uudessa työpaikassa ja aluksi ihmettelin yhden työkaverin käytöstä, käyttäytyi juuri kuvaamallasi tavalla (ei siis esimies vaan ihan rividuunari). Aluksi yritin olla mukava ja olla välittämättä huonoista päivistä koska miuten oli ihan mukava. Nyt pari vuotta myöhemmin tilanne on riistäytynyt täysin käsistä, kyseinen työkaveripaljastui ihan täydeksi sekopääksi. Ala luoda jo omia rajojasi ja kerro mikä käytös sinusta ei tunnu kivalta. Tuskin auttaa mutta sitten olet yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmistyypin. Aloitin uudessa työpaikassa ja aluksi ihmettelin yhden työkaverin käytöstä, käyttäytyi juuri kuvaamallasi tavalla (ei siis esimies vaan ihan rividuunari). Aluksi yritin olla mukava ja olla välittämättä huonoista päivistä koska miuten oli ihan mukava. Nyt pari vuotta myöhemmin tilanne on riistäytynyt täysin käsistä, kyseinen työkaveripaljastui ihan täydeksi sekopääksi. Ala luoda jo omia rajojasi ja kerro mikä käytös sinusta ei tunnu kivalta. Tuskin auttaa mutta sitten olet yrittänyt.
Rajani kyllä pidänkin. Hän luultavasti tiedostaa sen kun osaa tunnistaa kun minulla alkaa tuntumaan hermoissa ja sen jälkeen rauhoittuu ja selittää käytöksensä. Ei pahalla tarkoita mutta luottaa minuun ja pystyy vähän purkamaan minuun stressiä. Sekä itsekin ymmärrän negatiivisen sävyn äänessä välillä kun siihen on aihetta jos ei työt suju aivan kun pitää.
Puhumme kyllä asiosita ja tulemme juttuun ja myöhemmin jo huumoria löytyy molemmilta.
Ap
Haluaa omistaa sinut tai pitää itseään ylemmän tason puolella. Kohta vaatii jo seksiä. Minkä ikäinen mies on? Onko naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa omistaa sinut tai pitää itseään ylemmän tason puolella. Kohta vaatii jo seksiä. Minkä ikäinen mies on? Onko naimisissa?
Minua vain vähän vanhempi. Ihan sinkku on.
Ap
Sinä vaikutat tykkäävän, joten kai se sitten on ok. Viestistäsi tulee ilmi, että olet ihastunut, ja toivoisit sitä esimieheltäsikin. Muuten minusta tuo voisi olla hyvin ongelmallista, ja aika häiriintynyttäkin johtamista.
Vaikuttaa siltä, että on kiinnostunut susta mutta ei voi asemansa takia edistää asiaa vaan yrittää olla vakuuttava pomo ja saada tunteensa rauhoittumaan olemalla kova.
Jos siis lopulta on anteeksipyytäväinen eikä tarkoita satuttaa.
Niin ne miehet käyttäytyy kun eivät hyväksy ihastumistaan, ovat kauhean kovia ja vähän ilkeitä mutta kohta kaduttaa.
Voin olla väärässäkin mutta sen käsityksen sain kertomastasi :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samanlainen kokemus!!!
On kiinnostunut, näyttää sen vaan erikoisella tavalla. Mikäs siinä jos sinuakin kiinnostaa.
Tosiaan ne omat rajat on hyvä laittaa. Työpaikalla on hyvä pitää ero henk koht elämään. Muuten voi elämä mennä varsin vaikeaksi jatkossa.
:-)