Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä totuus miehistä joiden taso on kohonnut

Vierailija
13.09.2016 |

...nimittäin heille ei riitä enää tavallinen parisuhde. Jos tällainen mies on ollut nuorena naisille näkymätön, mikään parisuhde (asia jonka lähes kuka tahansa saa) ei riitä hyvittämään tämän miehen "menetettyä nuoruutta", vaan hän tarvitsee uusia seksikumppaneita. PALJON ja KAUNIITA. Ehkä 40-vuotiaina alkaa perheenperustaminen olla mielessä. Sitä ennen ei juuri minkäänlainen nainen saa vakiintumaan. He tuntuvat saavan irtosuhteista jotain enemmän kuin keskivertomiehet eivätkä oikeen koskaan kyllästy. Joku ns. synnynnäinen naistenmies, jolla oli jo yläasteiässä ties kuinka monta naista, ei usein saa touhusta sellaista egoboostia, vaan saattaa lopettaa koko pokailun hyvinkin nuorena.

Näihin johtopäätöksiin olen tullut kun olen seurannut erään miespuolisen ystäväni ja pelimieskaveriensa elämää kohta 10 vuotta.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on naisille ongelma?

Minua ainakin huvittaa miesten kuvitelma "tasonsa nostamisesta". Tasoista puhuvat ihmiset ovat muutenkin tyhjäpäitä kaikki.

Mutta joo. Ette kiinnostaneet naisia nuorena, ette kiinnosta vanhanakaan. Sitten kun naiset kiinnostuvat teistä, heillä on suunnitelmissa perheen perustaminen. Kumppaniksi kelpuutetaan epäkiinnostava, kun todetaan että sitä ei saa jonka haluaisi. Hassua, että miehet kuvittelevat itse jotenkin muuttuneensa.

Tasoista puhuvat on tyhjäpäitä, mutta "ette kiinnostaneet nuorena ettekä vanhana". Eli puhut siis itsekin tasoista = olet tyhjäpää.

Sori. Liian kaukaa haettua. Ei jaksa.

Vierailija
42/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole kiintoisa tyyppi, vaan mitä ilmeisimmin rahasi. Ja turha sinun on siinä päristellä, olet ihan samanlainen kuin nuo naiset. Olet kovalla vaivalla ja rahanahneena ne rahat hankkinut, se duuni ei tippunut taivaasta. Sinä pyhitit elämäsi sen rahan hankkimiselle. Nyt olet rahanahne tylsimys jolla on rahaa ja pyörit rahanahneiden naisten seurassa - omasta halustasi. Ihanaa elämää.

...itseasiassa tällä hetkellä "töiden välissä" (=muutaman viikon ollut työttömänä) mutta eiköhän tuossa jotain kehkeydy seuraavan 6 viikon aikana, kun noita haastattelukutsuja ropisee  pari per viikko. I

han perheellinenkin olen, joskin näin jälkikäteen ajatellen tämäkin "yksi" oli vain ovelampi kuin muut ja osasi kätkeä naiselle tyypillisen käytöksen paremmin. Luulin menevän sen perusnätin tavallisen naapurintytön kanssa kimppaan, sieltähän vuosien mittaan on paljastunut hyvinkin laskelmoiva rahanahne bitchi.  Jolta ei edes ole saanut kunnolla sitten lastenteon. Jahka lapset isompia, niin saapi pitää "kaiken", aloitan mieluiten tyhjistä kuin jään loppuiäkseni tähän.

Eli olet rahanahne työtön, joka on kimpassa juuri sellaisen naisen kanssa kuin ansaitset. En kyllä ymmärrä miksi tuon kirjoitit. Tuohan tarkoittaa että olin täsmälleen oikeassa sinusta. Vai luuletko että sinä itse et ole syypää siihen, millaista elämäsi on? Millaisen ihmisen kanssa olet yhdessä? Aloita tyhjästä vain, mutta samaan päädyt koska itse olet sama kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten miehen taso voi kohota? Eikö se laske sitä mukaan, kun ikää tulee mittariin ja hiukset harvenee päässä?

Ei miehen taso riipu ulkonäöstä.

Se riippuu itsevarmuudesta ja siitä kuinka hyvin hän pärjää elämässä.

Moni vähän nörtimpi mies voi vaikuttaa nuorena epävarmalta mutta saattaa vanhempana menestyä hyvin mikä helposti kohottaa itsetuntoa.

Siinä se taso sitten nousee.

Vierailija
44/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin huvittaa miesten kuvitelma "tasonsa nostamisesta". Tasoista puhuvat ihmiset ovat muutenkin tyhjäpäitä kaikki.

Mutta joo. Ette kiinnostaneet naisia nuorena, ette kiinnosta vanhanakaan. Sitten kun naiset kiinnostuvat teistä, heillä on suunnitelmissa perheen perustaminen. Kumppaniksi kelpuutetaan epäkiinnostava, kun todetaan että sitä ei saa jonka haluaisi. Hassua, että miehet kuvittelevat itse jotenkin muuttuneensa.

Joku on nähtävästi saanut pakit siltä entiseltä luokan hissukkapojalta.

Sinä näköjään olet hissukkapoika joka on saanut pakit kaikilta. Nyt sitten katkeroidut vuokrayksiössäsi ja provoat palstalla :D

Hassua miten nämä luokan hissukat ovatkin kaikki sanojensa mukaan päätyneet upporikkaiksi jykevän komeiksi yritysjohtajiksi. Tullut katsottua liikaa elokuvia.

Ai ai ai. Kyllä se on nyt rauhoittavan joogahetken paikka sinulla, kun osuin noin ikävästi. Jos sinua kiinnostaa, niin minä olen urheilullinen ja perustyössä oleva korkeakoulutettu, joka on ollut aina kohtalaisen hyvin naisten suosiossa. En ole hissukka, mutta en myöskään naistenmies ainakaan seksikumppaneiden määrän suhteen. Minua tosin lähestytään aika usein.

Oi!!! Mikä karju, oikea miesten mies <3 Että ihan URHEILULLINEN! Ja Perustyössä :D Uuh, beibi! Kyllä naiset ihan varmasti tappelevat tuollaisesta saaliista :D

Tuoko on käsityksesi tasokkaasta miehestä? En voi kuvitella mitään tavallisempaa. Nettideitissä 90 % miehistä on tasan ja tarkkaan tuollaisia. Ja Urheilullisia. Kaikki ovat Urheilullisia. Luulet sen merkitsevän jotain? Kukaan ei lähesty sinua, se on ihan varma. Olisit edes se vuokrayksiön sossupummi, niin erottuisit jotenkin harmaasta massasta.

En voi tajuta, että kehuskelet tuollaisella meriittilistalla. Tuo on jo säälittävää. Tuoko on miesten käsitys kohonneesta tasosta? Että käy koulut, menee töihin ja muistaa pestä hampaat? Ei helvetti.

Teidän tasonne ei ole kohonnut, idiootit. Olette kasvaneet aikuiseksi ja teette ne jutut, mitkä ovat minimivaatimus joka aikuiselle.

Kiehumisesi kuuluu tänne asti. Milloin sinua on viimeksi halattu? Se saattaisi helpottaa.

Vierailija
45/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu uhkaa mennä kahden provoilijan keskinäiseksi miekkailuksi. Jaan silti omat kokemukseni kiinnostavaan aiheeseen. Tuossa "nörtin kosto" -fantasiassa on nimittäin totuutta vähintään osaksi.

Olen akateeminen, vähän yli 30v mies. Työskentelen naisvaltaisella alalla. Säännöllisen treenaamisen takia olen paremmassa kunnossa kuin lukioikäisenä.

Tulos? Naisia pyörii ympärillä enemmän kuin kertaakaan tähän mennessä. Eikä mitä tahansa ylipainoisia lähihoitajia, vaan oikeasti laadukkaita ja fiksuja sinkkunaisia. Lukioaikoina oli jotain sutinaa ja yliopistossa muutamia suhteita. En silti olisi uskonut, kuinka hyväksi tilanne kääntyy kolmenkympin korvilla kun työelämää on jo vähän takana.

Miksi? Akateemisia, perheettömiä miehiä on tässä ikäluokassa aika pieni vähemmistö perheettömiin naisiin nähden. Monilla joukkuelajeja harrastaneilla miehillä kuntoilu loppuu yliopiston alkaessa tai viimeistään työelämään siirryttäessä ja elämäntavat alkavat tässä vaiheessa näkyä kropassa. Osasyy on varmasti altistumisella kansainväliselle ympäristölle, jossa keskustelutaitoa, pukeutumista ja pakko myöntää, myös käytöstapoja, on päässyt hiomaan erilaisten ihmisten kanssa.

Lasten hankinta tai perheytyminen eivät voisi tässä vaiheessa vähempää kiinnostaa.

Vierailija
46/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Itse aloin kummasti kelvata 21-vuotiaana. Yhtäkkiä tilanne oli se, että sen kuin valitsi kiinnostavan naisen. Aiemmin en ollut pitänyt naista edes kädestä, jos ei lasketa sitä yhtä joka halusi pönkitystä egolleen. Miksikö näin? Aiemmin olin ahdistunut ja epävarma, myöhemmin kaikkea muuta.

Vierailija
47/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat miehet, jotka ovat onnistuneet nostamaan tasoaan.

Ei sulta kysytty mitään. Osta uudet patterit dildoon jos helpottais.

Jo yhdeksän surkeaa pikkuluuseria on yläpeukuttanut tätä typerän teinipojan älynväläystä. Enpä tiedä. Jos minulla olisi edes teininä ollut näin vajaa ajatusmaailma, olisin vetänyt itseni jojoon.

Täh? Täähän on av-mammoille tyypillistä argumentaatiota: kun vituttaa niin hyökätään toisen seksuaalisuuden ja haluttavuuden kimppuun.

Vierailija
48/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai sama pätee naisiinkin, joten oliko tässä jokin pointti?

Vierailija
49/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap on provokatiivinen joudun myöntämään, että tuo avaus pätee (päti) ainakin minuun. Tein parikymppisenä hypyn nykytermein "kilttimiehestä" "jännämieheksi". 

Tämä olisi varmaankin ollut mahdotonta muuten, mutta lapsuuteni ystävästä oli kasvanut varsinainen tapaus ja aloin pyöriä hänen porukoissaan kun tulin siihen tulokseen ettei millään ole enää mitään väliä kuitenkaan.

Teininä elämättä jäänyttä elämää otin sitten takaisin aina 35-vuotiaaksi asti. Makasin niin monen naisen kanssa kuin ikinä pystyin ja kiksit uuden kaatamisesta olivat todella kovat.

Paheksukaa ihan vapaasti. Paneminen oli ehdottomasti vähäisin rikoksistani noina vuosina..

Vierailija
50/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kasva aikuisiksi ikinä näköjään. Ihme lällätystä että olin nuorena itsetunnoton narukäsi finninaama ja nyt kun en enää ole ja naiset on alkaneet tykätä, kostan naisille.

Vierailija
51/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...nimittäin heille ei riitä enää tavallinen parisuhde. Jos tällainen mies on ollut nuorena naisille näkymätön, mikään parisuhde (asia jonka lähes kuka tahansa saa) ei riitä hyvittämään tämän miehen "menetettyä nuoruutta", vaan hän tarvitsee uusia seksikumppaneita. PALJON ja KAUNIITA. Ehkä 40-vuotiaina alkaa perheenperustaminen olla mielessä. Sitä ennen ei juuri minkäänlainen nainen saa vakiintumaan. He tuntuvat saavan irtosuhteista jotain enemmän kuin keskivertomiehet eivätkä oikeen koskaan kyllästy. Joku ns. synnynnäinen naistenmies, jolla oli jo yläasteiässä ties kuinka monta naista, ei usein saa touhusta sellaista egoboostia, vaan saattaa lopettaa koko pokailun hyvinkin nuorena.

Näihin johtopäätöksiin olen tullut kun olen seurannut erään miespuolisen ystäväni ja pelimieskaveriensa elämää kohta 10 vuotta.

Aloituksessa on siis kyse, että on ikävää kun miehille ei kelpaa nainen kuin nainen? Menestyvän miehen pitäisi kelpuuttaa 40+ v haahka vain siksi, ettei haahakalle ja hengen sisarilleen tulisi ikävästi pahamieli.

Mutta samassa on ihan normaalia, että nuorille naisille ei rauhalliset ja tylsätkin normaalit kilttimiehet kelvanneet vaan maattiin lähinnä jännä-Jonnejen alla ikävuosina 13-25v.

Sairasta on naisten huomion kipeys.

Vierailija
52/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap on provokatiivinen joudun myöntämään, että tuo avaus pätee (päti) ainakin minuun. Tein parikymppisenä hypyn nykytermein "kilttimiehestä" "jännämieheksi". 

Tämä olisi varmaankin ollut mahdotonta muuten, mutta lapsuuteni ystävästä oli kasvanut varsinainen tapaus ja aloin pyöriä hänen porukoissaan kun tulin siihen tulokseen ettei millään ole enää mitään väliä kuitenkaan.

Teininä elämättä jäänyttä elämää otin sitten takaisin aina 35-vuotiaaksi asti. Makasin niin monen naisen kanssa kuin ikinä pystyin ja kiksit uuden kaatamisesta olivat todella kovat.

Paheksukaa ihan vapaasti. Paneminen oli ehdottomasti vähäisin rikoksistani noina vuosina..

Tuota samaahan nuoret naiset tekevät alvariinsa vaikka naisella ei ole edes biologista viettiä levittää sukuaan kuten uroksilla. Nuoret naiset ovat useiden miesten spermaviemäreitä vain siksi, että saavat hyväksyntää ja kohotusta paskalle itsetunnolleen. Jos kyse olisi hyvästä seksistä niin ei silloin tarvittaisi kumppaneiden määrän maksimointia.

Vierailija
53/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kasva aikuisiksi ikinä näköjään. Ihme lällätystä että olin nuorena itsetunnoton narukäsi finninaama ja nyt kun en enää ole ja naiset on alkaneet tykätä, kostan naisille.

Sun se pitää kasvaa aikuiseksi. Se ei ole mitään kostamista että makaa monen naisen kanssa. Aikuinen nainen on itse vastuussa omista teoistaan ja jos hän menee sänkyyn ekoilla treffeillä odottaen että mies haluaa parisuhteen hänen kanssaan, nainen satuttaa vain itse itseään. Irtosuhteita harrastava mies ei ole mikään hyväksikäyttäjä.

Vierailija
54/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aina niin hupsun huvittavia nämä ihmiset, jotka jotenkin vimmalla yrittävät korvat jotain "menetettyä nuoruuttaan". Siinä tupee hulmuaa ja rahat on pakko laittaa johonkin epäkäytännölliseen urheilukaaraan, ja tuo kaiken mahdollisen reiällä varustetun maaninen pokaaminen on ihan sitä samaa hommaa! "Paljon ja kauniita" - jepjep, niin varmasti niissä jutuissa mitä kavereille kerrotan :D

No, kukin tyylillään. Enpä usko, että noista "valiomiehiä" kukaan nainen oikeasti jää kaipaamaan, koska heissä on oikeasti aika vähän substanssia oikeaa parisuhdetta ajatellen.

Mutta tämähän on täysin sama harrastus mitä nuoret naiset harrastavat parikymppisinä. Miksi se olisi väärin jos nämä miehet nyt korvaavat itselleen menetetyn nuoruutensa? Niin naisetkin tekisivät jos olisivat miehen asemassa.

Vierailija
55/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
56/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näkymätön" täällä hei.

minua ei vittuakaa kiinnosta yhen illan jutut saati vakikumppanit vaan se ettei muija ole juossut koko kylää läpi.

myönnän että olisin kaikkia pannut nuoruudessani jos oisin saanut mutta nyt vanhempana tuntuu että kävi hyvä flaksi koska nuo kaverit ketkä pukauttivat väsymättä menemään on kaikenmaailman taudit, vahinkolapset ja menetetyt talot käyneet läpi.

Vierailija
57/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat miehet, jotka ovat onnistuneet nostamaan tasoaan.

Omaa tasoa on helppo nostaa.  8 viikon hormonikuuri = 8 kiloa lisää tiukkaa lihasta ja 8 kiloa läskiä pois. Muna seisoo koko ajan. Vaatteet tuleen ja parasta päälle ja parturiin. Ihan omasta halusta kiinni. Hitaamman kaavan kautta naturaalina (viikot voi vaihtaa vuosiksi) ja vaikutukset lievemmät. 

Vierailija
58/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään uusi ilmiö ole. Vielä yläasteella parhaiten tyttöjen huomiota saavat usein ne ns. jännäpojat, jotka lyövät koulunsa läskiksi ja käyttävät vapaa-aikansa räkimällä ringissä kaupan pihassa mopojensa kanssa. Nämä pojat menevät peruskoulun jälkeen amikseen jollekin tekniselle linjalle ja alkavat ennen kahtakymppiä tyä ukoiksi.

Sitten ne hissukkapojat, jotka suorittavat peruskoulun kunnialla, eivät vastaavasti ole tyttöjen suosiossa (ehkä joitain kympintyttöjä lukuunottamatta). Nämä pojat menevät lukioon, kirjoittavat ylioppilaiksi ja jatkavat siitä yliopistoon. Samalla saattaa kasvaa maha ja silmälasien paksuus muutamassa vuodessa. Vielä 25-vuotiaina nämä pojat istuvat koulunpenkillä, kun nuo ammattikoululaiset ovat olleet jo hyvän aikaa töissä ja saaneet pillua joka viikonloppu.

Sitten tapahtuukin jotain jännittävää: nämä yliopistopojat valmistuvat mm. diplomi-insinööreiksi, kauppatieteen maistereiksi ja lakimiehiksi. Pääsevät hyvillä papereillaan oman alansa töihin ja alkavat tienata. Tähän asti nämä persaukiset nörtit ovat olleet naisten silmissä todellista beta-sakkia, mutta pian tapahtuu suuri muutos, kun heille alkaa ilmestyä omistusasuntoja, urheiluautoa pihaan, veneitä, kesämökkejä ja alkavat käymään ulkomaanmatkoilla. Tässä vaiheessa tapahtuu tason kohoaminen, johon naiset heräävät yleensä niin myöhään, että näillä rahassa ja tavarassa rypevillä nörteillä on jo valinnanvaraa. Tällöin jää moni nainen rannalle, kun on viettänyt nuoruutensa jännän amisjonnen kanssa ja synnyttänyt tälle 19-vuotiaana mukulan, jota tällä hetkellä huoltaa yksin. Siinä ei voi tehdä mitään muuta, kuin katsoa peiliin ja kysyä itseltään, että "miten meni noin niinkuin omasta mielestä?".

Vierailija
59/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"näkymätön" täällä hei.

minua ei vittuakaa kiinnosta yhen illan jutut saati vakikumppanit vaan se ettei muija ole juossut koko kylää läpi.

myönnän että olisin kaikkia pannut nuoruudessani jos oisin saanut mutta nyt vanhempana tuntuu että kävi hyvä flaksi koska nuo kaverit ketkä pukauttivat väsymättä menemään on kaikenmaailman taudit, vahinkolapset ja menetetyt talot käyneet läpi.

Monesti se menetetty talo löytyy siltä ylitunnolliselta ja naistaan kumartelecalta omega-urokselta, joka päätyy parisuhteisiin hyväksikäyttävien naisten kanssa. Ei ne alfat joudu tilanteeseen, että akka pompottaa ja pilaa sun elämän.

Vierailija
60/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten miehen taso voi kohota? Eikö se laske sitä mukaan, kun ikää tulee mittariin ja hiukset harvenee päässä?

Oma kokemus: lukioiässä ja nuorena opiskelijana eivät naiset juuri osoittaneet kiinnostusta, vaan heitä tuntui aina kiinnostavan muutamaa vuotta vanhemmat ja "aikuisemmat" miehet. Tottapuhuen itseänikin kiinnosti tuolloin enemmän opiskelu kuin bilettäminen ja sosiaaliset kuviot. Nyt kolmenkympin jälkeen aloitteita on alkanut tulla naisilta. Ilmeinen syy että valmistuin hyväpalkkaiseen ja arvostettuun ammattiin, en edelleenkään juuri juo ja terveydestäkin on tullut pidettyä huolta. Oman ikäryhmän naisilla taas alkaa biologinen kello tikittää, ja jostain pitäisi löytää se luotettava isäehdokas tuleville lapsille. Uskon kyllä että 'arvo' tästä lähtee iän myötä laskemaan taas, ellei sitten rahaa siunaudu jostain ihan älyttömiä summia.

Tää on niin totta.

Näin neljääkymmentä lähestyvänä hiukset harventunu ja vatsakin vähän pullottaa, mutta jostain syystä noita 30-40v naisia tunnun kiinnostavan. Osalla selkeesti biologinen kello tikittää ja toiset on jo toisella kierroksella. Ilmeisesti hyvätuloinen ammatti vaikuttaa paljon. Tai sitten pelkkä sormus nimettömässä riittää :) En muita syitä keksi. Pukeudun edelleen farkut ja kauluspaita -linjalla, kuten lukiossakin (eikä ole merkkivaatteita). Ainakin vaimon ja kavereiden mukaan jutut on yhtä huonoja kuin aina ennenkin, joten hirveätä parannusta ei käytöksessäkään pitäisi olla.