Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä totuus miehistä joiden taso on kohonnut

Vierailija
13.09.2016 |

...nimittäin heille ei riitä enää tavallinen parisuhde. Jos tällainen mies on ollut nuorena naisille näkymätön, mikään parisuhde (asia jonka lähes kuka tahansa saa) ei riitä hyvittämään tämän miehen "menetettyä nuoruutta", vaan hän tarvitsee uusia seksikumppaneita. PALJON ja KAUNIITA. Ehkä 40-vuotiaina alkaa perheenperustaminen olla mielessä. Sitä ennen ei juuri minkäänlainen nainen saa vakiintumaan. He tuntuvat saavan irtosuhteista jotain enemmän kuin keskivertomiehet eivätkä oikeen koskaan kyllästy. Joku ns. synnynnäinen naistenmies, jolla oli jo yläasteiässä ties kuinka monta naista, ei usein saa touhusta sellaista egoboostia, vaan saattaa lopettaa koko pokailun hyvinkin nuorena.

Näihin johtopäätöksiin olen tullut kun olen seurannut erään miespuolisen ystäväni ja pelimieskaveriensa elämää kohta 10 vuotta.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni nuoruus hukkaan syistä, jotka eivät olleet omassa hallinnassani. Jos tasoni kaikkien odotusten vastaisesti nousisi naisten silmissä, pyrkisin ilman muuta toimimaan ap:n kuvaamalla tavalla ja tuntisin ehkä hetken aikaa eläväni. Sitten voisinkin kuolla pois.

Vierailija
22/67 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä yleistyksiä. Ihmiset on yksilöitä. Mitä sä ap saat tästä että yrität rakentaa ihmisten käyttäytymiseen tällaisia kaavoja? Mikä tässä kiehtoo sua noin?

Ihmisten käyttäytymisessä on huomattavasti vähemmän variaatioita kuin yksilöiden määrä. Vaikka tuo ap:n kaava koskisi vain alle 10% miehistä, niin se tarkoittaisi silti satoja miljoonia miehiä maailmanlaajuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kohdallani paikkansa. Ja tiedän ettei tämä tee yleistyksestä totta, mutta silti. Teini-iästä sinne vajaaksi kolmikymppiseksi olin naisille pelkkää ilmaa kun kaiken maailman huithapelit pelailivat parisuhdepelejään. No nyt kolmikymppisenä kun naiset pikkuhiljaa alkavat tajuta, mikä siinä miehessä "oikeasti on tärkeintä", niin kysyntä on suorastaan räjähtänyt käsiin. Nämä menneen ajan baarisankarit joita joskus kadehdin ovat nykyään jo pääsääntöisesti kaljamahaisia pätkätyöllisä tai työttömiä joiden arvo puolestaan on suorastaan romahtanut.

Vierailija
24/67 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Minulla meni nuoruus hukkaan syistä, jotka eivät olleet omassa hallinnassani. Jos tasoni kaikkien odotusten vastaisesti nousisi naisten silmissä, pyrkisin ilman muuta toimimaan ap:n kuvaamalla tavalla ja tuntisin ehkä hetken aikaa eläväni. Sitten voisinkin kuolla pois.

No mullakin meni nuoruus hukkaan sosiaalisten pelkojen takia. Tottakai otan kaiken takaisin korkojen kanssa, nyt kun itsetunto on riittävä että naisia voi saada. Ulkonäössä ei kai koskaan mitään vikaa ollutkaan. Naurettavaa naisten valitus asiasta, koska suurin osa naisista perustaa itsetuntoaan ulkonäköönsä.

Vierailija
25/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin omalta puoleltani vahvistaa tämän teorian.

Oma nuoruus meni opiskellessa ja seurustelussa parin vittupään kanssa. 3-kymppisenä tajusin pitäytyä poikamiehenä ja silloin aukeni pillutaivas. Naisia oli kymmeniä ja jokaisen kanssa seurustelin tosissaan. Jotkut suhteet tosin kesti vain vuorokauden.

Ihan kiva oli painaa sellaisia misuja jotka 10 vuotta aikaisemmin eivät olisi edes vilkaisseet päin. Joskus ihan mielenkiinnosta koitin missä raja kulkee mutta kyllä ne ihan hyvin kesti vyöllä mäiskimistä ja muuta. Kaikkea ne koitti, että kelpais. Ei kelvannu.

Hauskaa aikaa.

Vierailija
26/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on naisille ongelma?

Vierailija
27/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Willy Loman kirjoitti:

No mullakin meni nuoruus hukkaan sosiaalisten pelkojen takia. Tottakai otan kaiken takaisin korkojen kanssa, nyt kun itsetunto on riittävä että naisia voi saada. Ulkonäössä ei kai koskaan mitään vikaa ollutkaan. Naurettavaa naisten valitus asiasta, koska suurin osa naisista perustaa itsetuntoaan ulkonäköönsä.

Sinun itsetuntosi on kiinni ulkonäöstäsi. Projisoit sen sitten naisiin.

Vierailija
28/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin huvittaa miesten kuvitelma "tasonsa nostamisesta". Tasoista puhuvat ihmiset ovat muutenkin tyhjäpäitä kaikki.

Mutta joo. Ette kiinnostaneet naisia nuorena, ette kiinnosta vanhanakaan. Sitten kun naiset kiinnostuvat teistä, heillä on suunnitelmissa perheen perustaminen. Kumppaniksi kelpuutetaan epäkiinnostava, kun todetaan että sitä ei saa jonka haluaisi. Hassua, että miehet kuvittelevat itse jotenkin muuttuneensa.

Vierailija
29/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin huvittaa miesten kuvitelma "tasonsa nostamisesta". Tasoista puhuvat ihmiset ovat muutenkin tyhjäpäitä kaikki.

Mutta joo. Ette kiinnostaneet naisia nuorena, ette kiinnosta vanhanakaan. Sitten kun naiset kiinnostuvat teistä, heillä on suunnitelmissa perheen perustaminen. Kumppaniksi kelpuutetaan epäkiinnostava, kun todetaan että sitä ei saa jonka haluaisi. Hassua, että miehet kuvittelevat itse jotenkin muuttuneensa.

Mikä siinä on näille naisille ongelma, jos se mies ei kumminkaan kiinnostanut?

Vierailija
30/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat miehet, jotka ovat onnistuneet nostamaan tasoaan.

Opiskelet hyvän ammatin, alat käymään kuntosalilla, opit pukeutumaan tyylikkäästi, kun ikää tulee yms. Lähes kaikki miehet nostavat tasoaan siitä mitä he olivat nuorena. Naisista ei voi läheskään aina sanoa samaa, koska nuo asiat ovat naisen kohdalla merkityksettömiä, kun ylipainoa alkaa tulemaan.

Vierailija
31/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, en minä muuttunutkaan, mutta valmistumisen (hyväpalkkaiseen duuniin tuolloin) tienoilla naisten mielestä meikätylsimys alkoikin olla yht'äkkiä kiintoisa tyyppi. Pinppiä sain ihan mukavasti, mutta enpä minäkään heistä yhtäkään kumppaniksi kelpuuttanut, perään tuli niitä itkusoittoja "sää vaan käytit mua!". Minä käytin muutaman päivän, hän/he olisivat käyttäneet huomattavasti pidemmän aikaa.

"Sä varmaan tienaat hyvin jo nyt" - brrrrr...

Vierailija
32/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on näille naisille ongelma, jos se mies ei kumminkaan kiinnostanut?

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat? Totta kai se on muille ongelma, jos joku elää harhakuvitelmissa. Ärsyttäähän se kaikkia.

Vierailija
33/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on nähtävästi saanut pakit siltä entiseltä luokan hissukkapojalta.

Vierailija
34/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, en minä muuttunutkaan, mutta valmistumisen (hyväpalkkaiseen duuniin tuolloin) tienoilla naisten mielestä meikätylsimys alkoikin olla yht'äkkiä kiintoisa tyyppi. Pinppiä sain ihan mukavasti, mutta enpä minäkään heistä yhtäkään kumppaniksi kelpuuttanut, perään tuli niitä itkusoittoja "sää vaan käytit mua!". Minä käytin muutaman päivän, hän/he olisivat käyttäneet huomattavasti pidemmän aikaa.

"Sä varmaan tienaat hyvin jo nyt" - brrrrr...

Et sinä ole kiintoisa tyyppi, vaan mitä ilmeisimmin rahasi. Ja turha sinun on siinä päristellä, olet ihan samanlainen kuin nuo naiset. Olet kovalla vaivalla ja rahanahneena ne rahat hankkinut, se duuni ei tippunut taivaasta. Sinä pyhitit elämäsi sen rahan hankkimiselle. Nyt olet rahanahne tylsimys jolla on rahaa ja pyörit rahanahneiden naisten seurassa - omasta halustasi. Ihanaa elämää.

Vierailija
35/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä näköjään olet hissukkapoika joka on saanut pakit kaikilta. Nyt sitten katkeroidut vuokrayksiössäsi ja provoat palstalla :D

Hassua miten nämä luokan hissukat ovatkin kaikki sanojensa mukaan päätyneet upporikkaiksi jykevän komeiksi yritysjohtajiksi. Tullut katsottua liikaa elokuvia.

Vierailija
36/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä näköjään olet hissukkapoika joka on saanut pakit kaikilta. Nyt sitten katkeroidut vuokrayksiössäsi ja provoat palstalla :D

Hassua miten nämä luokan hissukat ovatkin kaikki sanojensa mukaan päätyneet upporikkaiksi jykevän komeiksi yritysjohtajiksi. Tullut katsottua liikaa elokuvia.

Ai ai ai. Kyllä se on nyt rauhoittavan joogahetken paikka sinulla, kun osuin noin ikävästi. Jos sinua kiinnostaa, niin minä olen urheilullinen ja perustyössä oleva korkeakoulutettu, joka on ollut aina kohtalaisen hyvin naisten suosiossa. En ole hissukka, mutta en myöskään naistenmies ainakaan seksikumppaneiden määrän suhteen. Minua tosin lähestytään aika usein.

Vierailija
37/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa ovat miehet, jotka ovat onnistuneet nostamaan tasoaan.

Ei sulta kysytty mitään. Osta uudet patterit dildoon jos helpottais.

Jo yhdeksän surkeaa pikkuluuseria on yläpeukuttanut tätä typerän teinipojan älynväläystä. Enpä tiedä. Jos minulla olisi edes teininä ollut näin vajaa ajatusmaailma, olisin vetänyt itseni jojoon.

Vierailija
38/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole kiintoisa tyyppi, vaan mitä ilmeisimmin rahasi. Ja turha sinun on siinä päristellä, olet ihan samanlainen kuin nuo naiset. Olet kovalla vaivalla ja rahanahneena ne rahat hankkinut, se duuni ei tippunut taivaasta. Sinä pyhitit elämäsi sen rahan hankkimiselle. Nyt olet rahanahne tylsimys jolla on rahaa ja pyörit rahanahneiden naisten seurassa - omasta halustasi. Ihanaa elämää.

...itseasiassa tällä hetkellä "töiden välissä" (=muutaman viikon ollut työttömänä) mutta eiköhän tuossa jotain kehkeydy seuraavan 6 viikon aikana, kun noita haastattelukutsuja ropisee  pari per viikko. I

han perheellinenkin olen, joskin näin jälkikäteen ajatellen tämäkin "yksi" oli vain ovelampi kuin muut ja osasi kätkeä naiselle tyypillisen käytöksen paremmin. Luulin menevän sen perusnätin tavallisen naapurintytön kanssa kimppaan, sieltähän vuosien mittaan on paljastunut hyvinkin laskelmoiva rahanahne bitchi.  Jolta ei edes ole saanut kunnolla sitten lastenteon. Jahka lapset isompia, niin saapi pitää "kaiken", aloitan mieluiten tyhjistä kuin jään loppuiäkseni tähän.

Vierailija
39/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoista puhuvat on tyhjäpäitä, mutta "ette kiinnostaneet nuorena ettekä vanhana". Eli puhut siis itsekin tasoista = olet tyhjäpää.

Vierailija
40/67 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ai ai. Kyllä se on nyt rauhoittavan joogahetken paikka sinulla, kun osuin noin ikävästi. Jos sinua kiinnostaa, niin minä olen urheilullinen ja perustyössä oleva korkeakoulutettu, joka on ollut aina kohtalaisen hyvin naisten suosiossa. En ole hissukka, mutta en myöskään naistenmies ainakaan seksikumppaneiden määrän suhteen. Minua tosin lähestytään aika usein.

Oi!!! Mikä karju, oikea miesten mies <3 Että ihan URHEILULLINEN! Ja Perustyössä :D Uuh, beibi! Kyllä naiset ihan varmasti tappelevat tuollaisesta saaliista :D

Tuoko on käsityksesi tasokkaasta miehestä? En voi kuvitella mitään tavallisempaa. Nettideitissä 90 % miehistä on tasan ja tarkkaan tuollaisia. Ja Urheilullisia. Kaikki ovat Urheilullisia. Luulet sen merkitsevän jotain? Kukaan ei lähesty sinua, se on ihan varma. Olisit edes se vuokrayksiön sossupummi, niin erottuisit jotenkin harmaasta massasta.

En voi tajuta, että kehuskelet tuollaisella meriittilistalla. Tuo on jo säälittävää. Tuoko on miesten käsitys kohonneesta tasosta? Että käy koulut, menee töihin ja muistaa pestä hampaat? Ei helvetti.

Teidän tasonne ei ole kohonnut, idiootit. Olette kasvaneet aikuiseksi ja teette ne jutut, mitkä ovat minimivaatimus joka aikuiselle.