Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua oisko paikalla ihmistä joka on oikeasti ammatiltaan lääkäri?????

Vierailija
13.09.2016 |

Oon 16v poika ja polttanut reilu vuoden niin, että 2015 kesästä -> jouluun 2015 pitäen välillä lyhyitä polttamattomia aikoja. Lopetin ennen joulua, mutta toukokuussa 2016 alotin uudelleen ja oon kesäkuusta saakka polttanut säännöllisesti.

Oon oikeesti aikeissa lopettaa ja tiiän miten tyhmää tää on.

Nyt kuitenkii on ruvennu pelottaa keuhkosyöpä. Sillä kävin vuosina 2012-2016 viime kesään saakka aika paljon hylätyissä rakennuksissa kavereiden kanssa. Niissähän on usein asbestia.

Onko mulla suuri keuhkosyöpä riski?? Oonko altistunnu asbestille???

Nyt ahistaa vielä se, että mulla oli pari viikkoa sitte flunssa joka helpotti muuten mutta nyt vaivaa yhä kuiva yskä sekä ääni menee yhtäkkiä maahan. Ja tunnen kuinka kurkussa on limaa ja sitä nousu aijemmin flunssassa yskiessäkin mutta nyt tämä on vain kurkun kutinaa ja yskä kuivaa.

Yskä oli alussa kuivaa ja sitte keskellä flunssaa oli limaista, mutta muuttui taas kuivaksi ja välillä tietysti tulee limaisempia yskäisyjä.

Minua kuitenkin pelotta, että mulla on kurkku tai keuhkosyöpä?

Onko aihetta pelkoon?? Tupakka pitäisi kyllä lopettaa.. oon ennenkin pelänny tai oikeastaan aika paljonkin pelännyt tupakoitini aikana, että mulle on tullut syöpä.
Toki tää yskää voi olla luulotautia osittain ja ehkä osittain vielä flunssaakin. Sillä flunssassa aijemmin heräsin aamulla yskimään mutta tämä on lähinnä sitä, että kurkun kutina on kadonnuut yön aikana ja poissa herätessä, mutta alkaa pian ylös noutessa kun tavallaan ajattelen, että hei se on kadonnut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ootat, että löydät lääkärin täältä?

Lääkäreitä on vähän muutenkin. Vielä epätodennäköistä olisi löytää lääkäri palstalta.

Vierailija
22/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea pitkää sepostustasi loppuun enkä muita kommentteja, mutta jos oot tupakoitsija niin syöpäriski on suuri joten lääkäriin.

T.20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas täällä kirjoitti:

Yskä jatkuu vieläkin, mutta ei ehkä niin pahana. Etenkin aamusiin ylös noustessa tai aamupalaa syödessä alkaa kurkkua kutittamaan.

Ap

No ei kuulosta syövältä. Mutta lopeta se tupakointi!

Vierailija
25/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/27 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jankkaaja, ihan tulee Munsalan kansallispuku taas mieleen. Mene lääkäriin!!

Vierailija
27/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi