VANHEMMAT OTTAKAA KUNNON RANGAISTUKSET KÄYTTÖÖN! TÄSSÄ ESIMERKKI!
Huonosti koulussa menestyvä kakara joutuu kohtaamaan laiskuutensa seuraukset. Olen melko varma, että alkoi koulunkäynti vihdoinkin sujua.
Piristävä poikkeus ottaen huomioon miten selkärangattomia luusereita nykypäivän vanhemmat suurimmaksi osaksi ovat.
Kommentit (12)
voi kuule, ei nää av- mammat lapsiansa kasvata, ne viihtyy päivät pitkät tällä palstalla, haukkumassa muiden lapsia, ei niillä ole aikaa omien lapsien kasvatukselle. eikä ne tälläsiin ota kantaa, sellasiin aloituksiin jossa jotain haukutaan, siihen ottavat kantaa, johtuu siitä kun oma elämä ei ole kunnossa, täytyy haukkua ja arvostella muita, ihan jo siksi että voivat nostaa omaa itsetuntoaan. mulla ei ole alaikäisiä lapsia enää, ovat jo aikuisia, mutta lapsenlapsia löytyy, ja jo niiden kokemuksella voin sanoa kun vanhemmat viihtyy enemmän puhelimen kun lapsensa/lapsiensa kanssa. tätä palstaa nekin kyttäävät.
Vierailija kirjoitti:
Siinä isä näyttää miten rahanarvoista tavaraa voidaan mäiskiä paskaksi huvikseen. Jenkit.
Ja tämä on hienoa kasvatuksen mallia?
Pelikonsoli ei ole rahanarvoista tavaraa vaan epäpyhää oksennuksellista ongelmajätettä, saastaa joka tulee hävittää kuten lakkorikkurit ja George W. Bush.
Vierailija kirjoitti:
Siinä isä näyttää miten rahanarvoista tavaraa voidaan mäiskiä paskaksi huvikseen. Jenkit.
lapset ja heidän kouluttamisensa on tärkeämpää kuin raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lapsia ei voi kouluttaa ilman että vähän pistetään kamaa paskaksi.
No, kyllä Jenkit tietää. Heillä on maailman parhaat presidenttiehdokkaatkin!
Tuo vaan opettaa lapselle että tavaroita rikkomalla saa mitä haluaa, minua ei ole koskaan kuritettu samalla tavalla tai fyysisestikään. En ole kuitenkaan koskaan joutunut vaikeuksiin ja kirjoitin viime vuonna ylioppilaaksi, että semmosia ''luuserivanhempia'' mulla on kasvattajana ollu :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaan opettaa lapselle että tavaroita rikkomalla saa mitä haluaa, minua ei ole koskaan kuritettu samalla tavalla tai fyysisestikään. En ole kuitenkaan koskaan joutunut vaikeuksiin ja kirjoitin viime vuonna ylioppilaaksi, että semmosia ''luuserivanhempia'' mulla on kasvattajana ollu :)
Apinakin voi kirjoittaa ylioppilaaksi itsensä.
Tuollaiset keinot pitäisi olla jokaisella vanhemmalla.
Suomalaiset lapset on huonokäytöksisiä, laiskoja ja saamattomia valittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinakin voi kirjoittaa ylioppilaaksi itsensä.
Mutta sinä et voi, koska et osaa suomea. MaTu-torakka, saastainen raiskaajamurhaajaelukka.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset keinot pitäisi olla jokaisella vanhemmalla.
Suomalaiset lapset on huonokäytöksisiä, laiskoja ja saamattomia valittajia.
Ja tämä johtuu siitä, ettei heitä pakoteta paskomaan pelikoneita ja ladata siitä videota youtubeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta lapsille pitää opettaa myös säästeliäisyyttä ja omaisuudesta huolehtimista, ja sitä ettei tavaraa huvikseen tuhlata ja tärvellä. Jos ei rahan takia niin vaikka ympäristön sitten.