Pystyisitkö antamaan anteeksi?
Jos miehesi lähtisi baarista hyvin humalassa naisen mukaan, menisi hänen luokse. Ei suostuisi suutelemaan naista, ei koskemaan mihinkään ruumiin osaan, vain "seksi" mielessään. Hänellä ei seisoisi. Lähtisi pois, alkaisi katumaan koko hommaa. Tunnustaisi sen sinulle, itkisi ja katuisi. Vannoisi ettei ikinä halua kokea sitä uudestaan. Eikä sitä myöskään tekisi.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskoisi sanaakaan naisen epäviehättävyydestä tai siitä, etteikö mies olisi koskenut naista tai hänellä olisi seissyt. Luultavasti pannut kuin kani ja nainenkin ihan vetävä.
Jos nimi tiedossa, tarkistaisin ainakin naisen ulkonäön facebookista.
Miten sinä naisen kuvan perusteella voit tietää, että pitääkö mies häntä kiinnostavana vai ei?
Vähän asian vierestä, lue ekan sivun viimeinen viesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap millä perusteella sitten valitsit juuri tämän randomin sieltä baarista?
Helppohan se jonkun randomin kanssa on olla että naidaan vaan, ei kosketa. Mutta koska olet tehnyt/ajatellut näin niin mielestäni tilaisuus vain odottaa hetkeään kun esimerkiksi ihastut, rakastut, himoitset ja nait esim työkaveriasi. Ehkä 6kk, 1v tai 2v päästä tai kun teillä on suhteessa/ tai sulla on taas pääkopassasi seuraava kriisi (kun näinhän se ratkesi viimeksikin).Tämän jälkeen tiedän, ettei minusta ole mihinkään fyysiseen toisen miehen kanssa. Sivusuhteesta puhumattakaan. Nyt tiedän kuinka sitä pääkoppaa ei hoideta. Syyllisyys ja tuska painaa. Olin jättämässä jo miestäni, mutta kyseinen tapahtuma vain sattui herättämään minut. Teen kaikkeni korjatakseni tämän virheen.
Ei vaan tiedät, että pystyt lähtemään baarista vieraan miehen mukaan. Seuraavalla kerralla pääsette jo asiaan.
Järki sanoo etten antaisi tuollaista anteeksi, mutta kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Oletko miettinyt miksi teit niin? Oletko tyytyväinen suhteeseesi? Etkö saa tarpeeksi huomiota? Mieti itse antaisitko tuollaista anteeksi?
Ikäiseni miehet eivät olisi myöntäneet ettei (piip).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se jonkun randomin kanssa on olla että naidaan vaan, ei kosketa. Mutta koska olet tehnyt/ajatellut näin niin mielestäni tilaisuus vain odottaa hetkeään kun esimerkiksi ihastut, rakastut, himoitset ja nait esim työkaveriasi. Ehkä 6kk, 1v tai 2v päästä tai kun teillä on suhteessa/ tai sulla on taas pääkopassasi seuraava kriisi (kun näinhän se ratkesi viimeksikin).Tämän jälkeen tiedän, ettei minusta ole mihinkään fyysiseen toisen miehen kanssa. Sivusuhteesta puhumattakaan. Nyt tiedän kuinka sitä pääkoppaa ei hoideta. Syyllisyys ja tuska painaa. Olin jättämässä jo miestäni, mutta kyseinen tapahtuma vain sattui herättämään minut. Teen kaikkeni korjatakseni tämän virheen.
Ei vaan tiedät, että pystyt lähtemään baarista vieraan miehen mukaan. Seuraavalla kerralla pääsette jo asiaan.
Seuraavaa kertaa ei tule, usko pois. Niin pahalta tuo teko tuntuu. Kuvotus on sanoin kuvaamatonta. Minut raiskattiin 2 vuotta sitten, ja voisin verrata tuota kuvotusta ja itse inhoa helposti siihen mitä sinä iltana tunsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaa kertaa ei tule, usko pois. Niin pahalta tuo teko tuntuu. Kuvotus on sanoin kuvaamatonta. Minut raiskattiin 2 vuotta sitten, ja voisin verrata tuota kuvotusta ja itse inhoa helposti siihen mitä sinä iltana tunsin.
Kyllä tulee. Usko pois. Ja sitä seuraava. Joka kerta helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Järki sanoo etten antaisi tuollaista anteeksi, mutta kaikki ei ole aina niin mustavalkoista. Oletko miettinyt miksi teit niin? Oletko tyytyväinen suhteeseesi? Etkö saa tarpeeksi huomiota? Mieti itse antaisitko tuollaista anteeksi?
En ollut suhteeseeni tyytyväinen ennen tuota. Hoidan tadoulelliset asiat, siivoan, käyn töissä, teen ruoan, käytännössä teen kaiken kodissamme. Sinä aikana mieheni käy koulussa ja lopun vapaa aikansa viettää tietokoneella. On hänen osaltaan haluuttomuutta, ei juuri kommunikoida, kun juttelee kuulokkeet päässä kavereilleen. On kotona aina kalsarit jalassa. En tiedä olinko jo luovuttanut suhteemme. Hän ei peleiltään ehdi viettämään aikaa kanssani. Tai ns. Hoitamaan tätä meidän parisuhdetta. Mutta silloin harvoin kun jotain teemme, on meillä aidosti hauskaa. Tuon jälkeen vain tajusin, kuinka paljon mielummin olen se ihminen ketä hoivaa, enkä mikään vahva itsenäinen nainen.
Tulen aika rikkoutuneesta perheestä, että varmaan oman itsensä etsiminen on kesken.
Isääni en ole nähnyt, äiti ollut 12v alkoholisti.
Muista että vaikka sulla itsellä asiat on huonosti, se ei oikeuta loukkaamaan toista. Kannattaisi nyt ottaa sen ukkos kanssa puheeks nää asiat mihin et oo tyytyväinen suhteessanne. Asiat ei ainakaan sillä parane, että lähdet toisen mukaan. Ja jos olit valmis lähtemään toisen kanssa, onko tuo suhde sitä mitä haluat?
Antaisin kännitoilailut anteeksi, mutten itkemistä moisen pikkuasian takia. Vaihtoon moinen epämies.
Vierailija kirjoitti:
Muista että vaikka sulla itsellä asiat on huonosti, se ei oikeuta loukkaamaan toista. Kannattaisi nyt ottaa sen ukkos kanssa puheeks nää asiat mihin et oo tyytyväinen suhteessanne. Asiat ei ainakaan sillä parane, että lähdet toisen mukaan. Ja jos olit valmis lähtemään toisen kanssa, onko tuo suhde sitä mitä haluat?
Olen menossa terapiaan, jos saisi tolkkua siitä ketä oikeasti olen ja miksi tein näin. Asiat eivät todellakaan parantuneet tämän vuoksi. Kadun tekoani suuresti. En ikinä tahdo kokea mitään tälläista enään. Enkä tuottaa tuskaa muille. Olen epäonnistunut ja nyt on kasvun paikka. Olen siis 22v
Eihän tuossa nyt mitään, jos mitään ei sen suuremmin tapahtunu. Jos todella kadut tekoasi. Niin silloin voi olla vielä mahdollisuuksia suhteessa.
Mieheni myös sanoi, että jos hänet jätän, hän näkee minut vain selkärangattomana pettäjänä. Että kun minä petin, niin minä myös korjaan.
Ap
Ap:n mies ei halua erota, vaan pitää maksaja-kodinhoitajan. Mielellään mahdollisimman katuvan ja sen seurauksena palvelualttiin ja matelevan.
Taidat ap haluta erota. Ainakin syytä olisi. Ihan sama, mitä mieltä mies sinusta sitten on. Nythän olet hänelle kynnysmatto, mitä väliä vaikka sen sijaan olisit hänen mielestään selkärangaton pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni myös sanoi, että jos hänet jätän, hän näkee minut vain selkärangattomana pettäjänä. Että kun minä petin, niin minä myös korjaan.
Ap
Täh???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh???
Ai, ap ja 15 sama hlö.
Joo, ei tämä aloitus okein toiminut sukupuolet vaihdettuina. Jos mies olisi kertonut tuollaisen tarinan, se olisi ollut alusta loppuun paskaa ja olisi tapahtunut, vaikka kotona olisi paljon seksiä. Toiseksi, sen verran mitä olen lukenut täältä pysyvästi haluttomien parisuhteellisten tilityksiä siitä, miten heitä ei kiinnosta seksi, eikä kukaan muikaan saa saada ja heidän piti nyt vain valehdella, jotta saavat lapset ja sen omakotitalon, farmarivolvon ja kultaisennoutajan, niin ne ovat aivan yhtä pohjattoman itsekkäitä kuin etusivulla entistä ajatusmaailmaansa avanneen pettäjän. Vaikka pettäminen on todellakin väärin, ei tuollainen eristäytyvä ja välinpitämätön pihtaripuoliso ole myöskään ansainnut uskollista kumppania. Sikäli hyvä tilanne, että kumpikin on toiminut väärin. Siellä terapiassa kannattaisi ottaa esille tuo koettu tarve hyysätä toista ja onko se jo alkanut alkkiskodista ja miten siitä voisi kasvaa eroon. 58 & 59
Jo se että mieheni on
1) lähtenyt jonkun naisen mukaan
2) mennyt perille hänen asuntoonsa asti
3) yrittänyt saada kalun pystyyn
4) halunnut saada kalun pystyyn
on riittävän paha ja vie luottamuksen. Mihin koskettu, en voi koskaan olla varma. Mitä tehty, en voi koskaan olla varma.
Se että itkettää ettei seissytkään ja miehyys koki kolauksen, ei tarkoita että itkettää siksi että meni pettämään vaimoa.
En usko että antaisi anteeksi.
Voisin yrittää antaa anteeksi mutta tiedän että se olisi sitten siinä. Sama olisi siis suosiolla erota.
Nii-in sitähän minäkin olen tässä pähkäillyt. Ku en ollut itse edes minkään asteisessa kiihottuneessa tilassa. Ja koko homma vain ällötti. Olin tätä ennen potenut masennusta, eikä mikään tuntunut miltään. Tämän jälkeen kuitenkin jokin lukko aukesi. Ja jälleen tunsin.