Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö antamaan anteeksi?

Vierailija
13.09.2016 |

Jos miehesi lähtisi baarista hyvin humalassa naisen mukaan, menisi hänen luokse. Ei suostuisi suutelemaan naista, ei koskemaan mihinkään ruumiin osaan, vain "seksi" mielessään. Hänellä ei seisoisi. Lähtisi pois, alkaisi katumaan koko hommaa. Tunnustaisi sen sinulle, itkisi ja katuisi. Vannoisi ettei ikinä halua kokea sitä uudestaan. Eikä sitä myöskään tekisi.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nainen ei olisi oikeasti ollut millään tavalla edes kiinnostava/kaunis.

Vierailija
2/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sulle tulista sovintosexii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen reissut loppuis siihen.

Vierailija
4/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi. 

Vierailija
5/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en uskoisi tapahtumia. Pettäjät kertovat aina erittäin pehmitetyn version. Aina.

Tekisit niin varmasti itsekin vastaavassa tilanteessa? Niin minäkin, vaikka en ole ikinä pettänyt.

Antaisitko anteeksi? En. Olen nuorempana jatkanut mieheni kanssa, vaikka hän petti. En pysty sitäkään antamaan anteeksi vaikka elän asian kanssa. Jos hän nyt tekisi vastaavaa, ero olisi ainoa vaihtoehto, en voisi elää asian kanssa.

Kuulostaa sitäpaitsi suunnitellulta pettämiseltä tuo Ap:n tapaus.

Vierailija
6/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, miten seksiä harrastettaisi koskematta mihinkään ruumiinosaan? Se, että ei seissyt, ei ole kyllä mikään selitys sille, että ei pettänyt. Ja olisiko tilannetta tai morkkista? muuttanut mitenkään se, jos nainen olisi ollut kaunis? Mulle henk koht olisi aivan sama, jos mies haluisi kännissä nussia jotakin rumilusta, kunhan kävis testeissä eikä joutuis ruokkojen maksuun.

Vierailija
7/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tollaseksi reppanaksi paljastuisi niin kai siinä lähinnä sääli nostaisi päätään. En kyllä suhdetta pystyisi jatkamaan mutta en nyt mitenkään vihasenakaan jäisi muistelemaan. Lähinnä haluaisin unohtaa koko jutun mahd.pian.

Vierailija
8/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa siihen menisi ja paljon vaatisi, mutta antaisin jos mies puhuisi totta

Vierailija
9/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin anteeksi. 

Ihailtavaa. Itse varmaan antaisin anteeksi, mutta en jatkaisi suhdetta. Miksi? Olen itse menneisyydessäni entisiä kumppaneitani pettänyt useita kertoja. Tiedän mitä ja miten pettäjä ajattelee, ja se on hirvittävän itsekeskeistä. Toiseksi pyrin elämässäni nykyään jatkuvaan henkiseen kasvuun. Henkiseen kasvuun kuuluu omien tekojensa seurausten tunnistaminen ja toiminnan ennakointi niin, ettei satuta toisia. Tämän vuoksi odotan henkistä kasvua myös kumppanilta, mutta hänen on valitettavasti opittava oma läksynsä. Jos ei pysty sitoutumaan monogamiaan monogamiaa haluavan ihmisen kanssa, kannattaa kokeilla polygamiaa. Mielikuva puolisostani muuttuisi niin, etten voisi jatkaa. Uskon että henkisesti kypsä ihminen pettää vain tietoisesti enkä halua olla epäkypsän kanssa. Lisäksi itse nuorempana kun petin, siihen liittyi voimakkaasti se että pidin silloisia kumppaneitani itsestäänselvyytenä. Pettäjä pitää aina omia tarpeitaan ykkösenä, toisen tuskan kustannuksella. Itse lopetin pettämisen aloitettuani psykoterapian muista syistä, nyt 10v petosvapaa, ihanaa :)

Vierailija
10/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu. Se mies sentään yritti kaikkensa ja tiesi vielä ettei huoria saa pussailla. On sulla fiksu ja tunteellinen mies, pidä kiinni moisesta aarteesta.

Vierailija
11/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi sanaakaan naisen epäviehättävyydestä tai siitä, etteikö mies olisi koskenut naista tai hänellä olisi seissyt. Luultavasti pannut kuin kani ja nainenkin ihan vetävä.

Jos nimi tiedossa, tarkistaisin ainakin naisen ulkonäön facebookista.

Vierailija
12/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli tietysti vielä ruma? Ja yritti väkisin? Eikä pantukaan kun puolella kullilla ja mies ajatteli sua koko ajan?

Vierailija
13/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi. En voisi rakastaa ihmistä, joka vetää tuollaisia kännejä. Jos kerran kännissä mokailee, tekee sen varmasti uudelleenkin, paitsi jos alkaa absolutistiksi. Alkoiko sun mies?

Vierailija
14/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi: humala ei ole mikään tekosyy sille, että tekee jotain sellaista, minkä taastusti tietää loukkaavan kumppania. Jo tuo vieraan naisen luo lähteminen on teko, joka osoittaa ettei miehellä todellakaan ollut puhtaat jauhot pussissa. Sadun loppujuonesta en usko sanaakaan, oppikirjaesimerkki miten pettäjä selittelee asioita itselleen vähemmän raskauttaviksi.

Selkärangaton pettäjä pettää taatusti uudestaan, jos tilaisuus tulee. 

Vierailija
15/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mielenkiintoisia näkökulmia toden totta. Kerroin oman tarinani tänne, olen siis ap ja olen nainen. 2kk sitten petin miestäni. Olin humalassa. Ajattelin etten ikinä pystyisi toista noin satuttamaan. Tämä mies kenen mukaan lähdin, en suudellut häntä, en suostunut oraalisesti tyydyttämään, en halunnut käsin koskea kyseiseen mieheen ollenkaan. Ajatus kuvotti. Hänellä ei myöskään seisonut. No yllättävää sinänsä että ei seiso, kun toinen ei mitään halua. Lähdin pois ja paha olo ja mieli oli sanoin kuvaamatonta. Sillä hetkellä vain tajusin kuinka omaa miestäni rakastankaan. Olin usean kuukauden ollut masentunut. En ollut tuntenut mitään mistään. En tiennyt rakastanko miestäni, haluanko elää. Kaikki saman tekevää. Tämä teko kuitenkin herätti minut, puhkaisi kuplan ja aloin tuntemaan jälleen.

Vierailija
16/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen itseasiassa täysin valmis alkamaan absolutistiksi. Tiedän ettei alkoholi sovi minulle. Ja tämä todistaa sen. En tarvitse alkoholia.

Vierailija
17/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella antaisi. Ensinnäkään en uskoisi, että tarina olisi mennyt noin, koska kuten joku tuolla aiemmin kommentoi, niin pettäjät kertovat aina pehmennetyn/muunnellun version tapahtumista.

Lisäksi: ihmisellä ei tee humalassa mieli sellaista, mitä ei olisi salaa miettinyt selvinpäinkin. Ei humalatila ole mikään tekosyy joka "taikoo" ne pettämisajatukset päähän, humala vain poistaa estoja. Eli mies saattaa pettää tulevaisuudessakin, kun on selvästi ajatusta hautonut ja omien sanojensa mukaan yrittänyt toteuttaakin.

Vierailija
18/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ap ei tämä oikein toiminut näin päin. Olisi hulvaton näköistä jos mies vetelisi takaapäin ilman käsiä. 😂

Vierailija
19/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo antaisin anteeksi, mutta parempi olisi jos ei edes kertoisi mitään. Kärsikööt yksinään tunnon tuskia melkein pettämisestään, hittojako tuolla minua kuormittaa.

Vierailija
20/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauraisin ja sanoisin eunukiksi. Seuraavien päivien aikana heittäisin joka väliin et eihän sulla edes seiso. Sen jälkeen tulisi viha, antaisin kuulla kunniansa, tekisin sen elämästä paskaa ja jos ämmä tiedossa, myös sen elämästä paskaa, imisin ukon rahat ja heittäisin pihalle. Eli en antaisi anteeksi enkä jatkaisi suhdetta tuommoisen säälittävän nössön kanssa joka a)luulee olevansa ties mitä ja kovassa huudossa kun joku muu ämmä haluaa sen kanssa seksiä, b) sillä ei seisokaan ja c) se vielä itkee. Mulle viimeinen niitti on itkevä mies, mitä helv?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi