Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö antamaan anteeksi?

Vierailija
13.09.2016 |

Jos miehesi lähtisi baarista hyvin humalassa naisen mukaan, menisi hänen luokse. Ei suostuisi suutelemaan naista, ei koskemaan mihinkään ruumiin osaan, vain "seksi" mielessään. Hänellä ei seisoisi. Lähtisi pois, alkaisi katumaan koko hommaa. Tunnustaisi sen sinulle, itkisi ja katuisi. Vannoisi ettei ikinä halua kokea sitä uudestaan. Eikä sitä myöskään tekisi.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko miehelle?

Mielestäni mitään niin vakavaa ei ole sattunut, etteikö sitä voisi vielä korjata.

Ihminen on erehtyväinen. Ja on hyvä että olet saanut "lukkosi" aukeamaan. Olisi sen voinut varmasti "siistimminkin" hoitaa. En usko että hyvällä pohjalla oleva suhde tuollaiseen lopullisesti kaatuu. Vaikeaa varmasti on taas luottaa, mutta ajan kanssa.

Vierailija
22/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi siis pettänyt jos olisi seisonut! Mistä tiedät ettei suudellut tai muuten koskenut?! Harvoin sitä mennään sänkyyn ilman muuta kosketusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro toi tapahtunut miehellesi niin alkaa hänkin tuntemaan.

Vierailija
24/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ekan sivun viimeinen kommentti

-AP

Vierailija
25/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mielenkiintoisia näkökulmia toden totta. Kerroin oman tarinani tänne, olen siis ap ja olen nainen. 2kk sitten petin miestäni. Olin humalassa. Ajattelin etten ikinä pystyisi toista noin satuttamaan. Tämä mies kenen mukaan lähdin, en suudellut häntä, en suostunut oraalisesti tyydyttämään, en halunnut käsin koskea kyseiseen mieheen ollenkaan. Ajatus kuvotti. Hänellä ei myöskään seisonut. No yllättävää sinänsä että ei seiso, kun toinen ei mitään halua. Lähdin pois ja paha olo ja mieli oli sanoin kuvaamatonta. Sillä hetkellä vain tajusin kuinka omaa miestäni rakastankaan. Olin usean kuukauden ollut masentunut. En ollut tuntenut mitään mistään. En tiennyt rakastanko miestäni, haluanko elää. Kaikki saman tekevää. Tämä teko kuitenkin herätti minut, puhkaisi kuplan ja aloin tuntemaan jälleen.

No, oppia ikä kaikki. Petit ja tiedät sen. Humala on huono tekosyy. Ei suhun luottaa voi jatkossakaan.

Vierailija
26/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kerro toi tapahtunut miehellesi niin alkaa hänkin tuntemaan.

Olen jo kertonut, asia on kuitenkin sama kuin aloitus. Katsoin vain millaista nootia tulisi jos olisi mies.

Vierailija
27/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millä perusteella sitten valitsit juuri tämän randomin sieltä baarista?

Helppohan se jonkun randomin kanssa on olla että naidaan vaan, ei kosketa. Mutta koska olet tehnyt/ajatellut näin niin mielestäni tilaisuus vain odottaa hetkeään kun esimerkiksi ihastut, rakastut, himoitset ja nait esim työkaveriasi. Ehkä 6kk, 1v tai 2v päästä tai kun teillä on suhteessa/ tai sulla on taas pääkopassasi seuraava kriisi (kun näinhän se ratkesi viimeksikin).

Vierailija
28/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kerroit miehellesi? Sanoiko sua huoraksi?

Vierailija
29/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap millä perusteella sitten valitsit juuri tämän randomin sieltä baarista?

Helppohan se jonkun randomin kanssa on olla että naidaan vaan, ei kosketa. Mutta koska olet tehnyt/ajatellut näin niin mielestäni tilaisuus vain odottaa hetkeään kun esimerkiksi ihastut, rakastut, himoitset ja nait esim työkaveriasi. Ehkä 6kk, 1v tai 2v päästä tai kun teillä on suhteessa/ tai sulla on taas pääkopassasi seuraava kriisi (kun näinhän se ratkesi viimeksikin).

Tämän jälkeen tiedän, ettei minusta ole mihinkään fyysiseen toisen miehen kanssa. Sivusuhteesta puhumattakaan. Nyt tiedän kuinka sitä pääkoppaa ei hoideta. Syyllisyys ja tuska painaa. Olin jättämässä jo miestäni, mutta kyseinen tapahtuma vain sattui herättämään minut. Teen kaikkeni korjatakseni tämän virheen.

Vierailija
30/61 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti rautainen seisokki ja miestä panetti niin vietävästi. Pantiinko vai jäikö hiplaamiseksi, en tiedä, mutta onhan tuo nyt selvä vale 😂

Valehtelua en antaisi anteeksi.

Vierailija
31/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mennyt jonkun luona käymään ilman, että on mielessä mitään takaa-ajatuksia pettämisestä tai muustakaan arveluttavasta, niin ei olisi mitään syytä myöskään katua sitä tai selitellä, että enpä tee moista enää ikinä.  

Joko olisin itse tuossa tilanteessa hirveä tossu, tai sitten kumppanilla tosiaankin oli jotakin takaa-ajatuksia, vaikkei oikeasti olisi niitä toteuttanutkaan niin luottamus kyllä kärsisi. Kyllä varmaan silti antaisin anteeksi.

Vierailija
32/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, meni takaa-ajot ja taka-ajatukset näköjään sekasin...

Vierailija
33/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplajaahas, en sitten näköjään osannut lukea aloitusviestiäkään kunnolla... "vain seksi mielessä", joo no se oli sillä selvä sitten. 

Vierailija
34/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuletko, että oikeasti alunperin halusitkaan seksiä? Jos olisit halunnut tosissaan, niin miksi sitten, et olisi halunnut saada hänelle seisokkia? Jos haluan seksiä, teen kaikkeni sen eteen että sitä myös saan.

Vierailija
35/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaisiko anyway ei muuta tosiasiaa MIEHESI HALUSI SATAMAAN UUTEEN TELAKOITUA

..

Vierailija
36/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama oliko pettäjä parisuhteen kumpi tahansa osapuoli, pettäjät on ihan alinta kastia.

Olen myös sitä mieltä, että mikään alkoholimäärä ei hyvitä sitä, että teet asioita joita ei pitäisi. Se on oma valinta kuinka paljon alkoholia kurkustaan kaataa, ja jos ei omaan kontrolliin voi luottaa, niin ei parane juoda.

Mua on petetty ja mun miestä on petetty edellisessä suhteessa. Molemmat tiedetään miten kurjalta se tuntuu, eikä tulis mieleenkän tehdä mitään sellasta rakkaalle ihmiselle.

Vierailija
37/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuletko, että oikeasti alunperin halusitkaan seksiä? Jos olisit halunnut tosissaan, niin miksi sitten, et olisi halunnut saada hänelle seisokkia? Jos haluan seksiä, teen kaikkeni sen eteen että sitä myös saan.

No olenhan tätäkin miettinyt, miksi valitsin miehen, joka ei minun silmääni miellytä. Kyllähän minä tiesin ettei siitä mitään välttämättä tule, oliko se minun tarkoituksenikin. Ja kyllähän sekin on mietityttänyt, että miten olisin kyennyt edes seksiin, jos en halunnut koskea miehen genitaali alueelle, enkä halunnut että hän koskee minuun. Kun ylipäätään ei sitte koskettukkaan, teko on siinä mielessä hirveä kin tietoisesti olen toisen luokse mennyt. Koko homma, olisi saanut kyllä jäädä tekemättä.

Vierailija
38/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi seurustelee teemun kanssa.

Vierailija
39/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olenhan tätäkin miettinyt, miksi valitsin miehen, joka ei minun silmääni miellytä. Kyllähän minä tiesin ettei siitä mitään välttämättä tule, oliko se minun tarkoituksenikin. Ja kyllähän sekin on mietityttänyt, että miten olisin kyennyt edes seksiin, jos en halunnut koskea miehen genitaali alueelle, enkä halunnut että hän koskee minuun. Kun ylipäätään ei sitte koskettukkaan, teko on siinä mielessä hirveä kin tietoisesti olen toisen luokse mennyt. Koko homma, olisi saanut kyllä jäädä tekemättä.

Mulle tuli tämä aivan sama mieleen, jos olisit halunnut. Niin miksi et asian eteen tehnyt mitään?

Vierailija
40/61 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskoisi sanaakaan naisen epäviehättävyydestä tai siitä, etteikö mies olisi koskenut naista tai hänellä olisi seissyt. Luultavasti pannut kuin kani ja nainenkin ihan vetävä.

Jos nimi tiedossa, tarkistaisin ainakin naisen ulkonäön facebookista.

Miten sinä naisen kuvan perusteella voit tietää, että pitääkö mies häntä kiinnostavana vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi