Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tästä tulla vesivahinko???!!!

Vierailija
13.09.2016 |

Nyt on niin paljon ollut keskustelua voiko tämän laittaa wc pönttöön yms että tuli juttu mieleen lapsuudesta ja pakko kysyä pitäisikö ahdistua? Eli pienenä olin ystäväni luona heidän omakotitalossa ja olin ottanut mandariinin mukaan vessaani ja se oli pudonnut sinne vahingossa ja lapsena olin tietenkin vetänyt vessan koska en tajunnut että se olisi voinut aiheuttaa tukoksen. Mandariini tietenkin kolisi mennessään alas. Pitäisikö tästä ahdistua onko tämä voinut aiheuttaa kenties jonkun vuodon jota ei ole huomattu? En pysty lopettaa nyt miettimästä ennen kuin tiedän vastauksen :/ auttakaa!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 10-vuotias, kun jouduin leikkaukseen Joensuun keskussairaalassa. Paskani tukki pöntön ja vesi tulvi sinne sairaalan lattialle. Onkohan se sairaala miettinyt vielä 30 vuoden jälkeenkin, että kuka helvetti sen vesivahingon aiheutti?

Vierailija
22/26 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 10-vuotias, kun jouduin leikkaukseen Joensuun keskussairaalassa. Paskani tukki pöntön ja vesi tulvi sinne sairaalan lattialle. Onkohan se sairaala miettinyt vielä 30 vuoden jälkeenkin, että kuka helvetti sen vesivahingon aiheutti?

:D  Ei stana täällä lähti täysi nauru päälle.... Nyt hihitän tässä täristen.

Miksi menit sanomaan sairaalan missä aiheutit tuon katastrofin! Joensuun keskussairaalassa on joka ikinen vuosi tuon tapahtuman jälkeen perustettu työryhmä ja mietitty tuota  30 vuoden takaista katastrofia, joka vuosi.

Ja nyt sitten tulit julki.... Arvaan huomisten iltapäivälehtien lööpit " 30 VUOTTA SITTEN PUTKET TUKKOON !!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nyt saanut mandariinikiinaa puhuvan huussihirviön aikaseks. Ei oo enää pukuhuoneista kuuluva: Höö. Mitään tän kummajaisen rinnalla.

Vierailija
24/26 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit sanomaan sairaalan missä aiheutit tuon katastrofin! Joensuun keskussairaalassa on joka ikinen vuosi tuon tapahtuman jälkeen perustettu työryhmä ja mietitty tuota  30 vuoden takaista katastrofia, joka vuosi.

Ja nyt sitten tulit julki.... Arvaan huomisten iltapäivälehtien lööpit " 30 VUOTTA SITTEN PUTKET TUKKOON !!"

Iltapäivälehdet kaivaa esiin Joensuun Keskussairaalan huoltomiehet viimeisen 30 vuoden ajalta ja heidän sukulaiset.... Sitä sitten puidaan lehdissä sekä kohta televiossa miten näin kävi ja miten tästä eteenpäin!

Mennää eteenpäin 20 vuotta.... Selin kumppaneineen tekee SOLARFILMS elokuvan " JOENSUUN KESKUSSAIRAALAN PASKOJA! "  Vuosien jälkeen kaikki paljastuu....

Vierailija
25/26 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ilkeitä.

Ap, ei tarvitse murehtia. Erittäin todennäköisesti tuosta tapauksesta ei ole aiheutunut mitään haittaa. Mandariini on kuitenkin aika pehmeä ja lisäksi hajoaakin (mätänee) nopeasti. JOS jonkinlainen tukos olisi tullut, niin olisi se huomattu jo. Ei se mandariini siellä putkessa mitenkään pysy hajoamatta vuositolkulla.

Eli voit rauhoittua :)

Vierailija
26/26 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Late eli Lauri Karhuvaara ei juonna enään studio55 ohjelmaa.

Late " Niin sinä sitten teit sen teon 30 vuotta sitten... "

Viemärintukkija " Joo.. se tilanne oli käsillä tai no ei se käsillä ollut vaan no... HÄTÄ oli..."

Late " Tiesitkö SINÄ siitä tulevan sellainen tapahtuma!?  "

Viemärintukkija " No.... Isohan se oli ja... Mutta kaikki kävi nopeasti... Ihan 10 vuotias olin.... "

Late " Mutta eikö siinä olisi ollut muuta vaihtoehtoa!? "  samalla Late heiluttaa päätään...

Late " Se tilanne varmaan tuli sinulle aika äkkiä!?! "

Viemärintukkija " No kyllähän se tuli nopeasti eteen.. Tilanne siis... " Viemärintukkija on vaivaantunut..

Late " MUTTA Sinä kuitenkin sitten teit sen RATKAISUN??! "