Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuolla

Vierailija
13.09.2016 |

Auttakaa

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei . Älä tee mitään peruuttamatonta koska silloin ei ainakaan saa parempaa elämää. Olet arvokas ,sinusta välitetään. Haluaisin tulla halaamaan sinua ja vaikka keittää kahvit.

Kiitos tästä. Haluan vain esittää kaikille, että pärjään, vaikka oikeasti en pärjää enää ollenkaan. Sekin käy voimille tosi paljon. En ole yksinäinen, minulla on ihmisiä ympärilläni, mutta silti tuntuu että olisin tässä kaikessa yksin. En oikeasti tiedä miten hakisin apua, sillä olen tottunut elämään tämän tunteen kanssa jo pitkään, muta nyt olen vielä pahemmassa jamassa. Olisipa joku salainen anonyymi klinikka, johon mennä tarvittaessa purkamaan pahaa oloa ja saamaan apua.

Vierailija
42/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuolla. Auttakaa

RAKAS epätoivoinen aloittaja! Tarvitset ja ansaitset nyt tukea sekä apua itsesi ulkopuolelta, muilta ihmisiltä! Jos pohdit jopa elämäsi lopettamista tai toivot kuolemaa, olet vaarassa menettää myös sen hyvän, jota saattaisit sittenkin saada tässä ainutlaatuisessa elämässäsi - ja vaikka et jaksaisi juuri nyt uskoa parempaan, ei se tarkoita, etteikö sinullekin voisi käydä hyvin!

Nimittäin vaikeuksien, masennuksen tai toivottomuuden keskellä oma ihmisarvo voi salakavalasti unohtua, vaikka todellisuudessa sinunkaan arvosi ihmisenä ei ole vähentynyt lainkaan: Sinä, juuri sinä, olet ARVOKAS, RAKAS ja AINUTLAATUINEN ihminen :) Ja tätä tosiasiaa ei muuta mikään, mitä sinulle on tehty tai sanottu, eikä myöskään onnistumisesi tai epäonnistumisesi elämässä! Tämä on sinun ihmisarvosi peruskallio: siihen sinulla on lupa luottaa, tuntui miltä tuntui. Sydämestäni toivonkin, että tiellesi tulee ihmisiä, jotka vahvistavat sinulle, että sinä todellakin olet arvokas ja rakas ihminen, jolla on toivoa ja jonka on sittenkin mahdollista löytää vielä monenlaista hyvää elämässä! Saat tukea ja apua näistä linkeistä:

Ensimmäinen on kriisi- ja neuvontapuhelin, joka palvelee lähes 24/7. Toinen on rohkaiseva keskusteluohjelma masennuksesta toipumisesta,mukana kokenut psykiatri-terapeutti Leena Korhonen. Kolmas on lyhyt, mutta koskettava video siitä, että synkimmässäkin tilanteessa olevalle on sittenkin toivoa ja rakkautta :) Viimeinen linkki on valtakunnallisiin diakoniapalveluihin, joista saat ilmaiseksi sekä henkistä että konkreettista apua.

*Valtakunnallinen kriisipuhelin: puh. 01019 5202

*Keskustelu masennuksesta toipumisesta: http://vod-2.tv7.fi/vod2/armon_kalliolla/armon_kalliolla-046-w.MP4

*Rohkaiseva video: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

*Diakoniapalvelut kautta maan: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/C871691F974613C2C2257480003C5857?Open…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko aloittaja miten paljon meille tulee kannustusta. Maailmassa on kivojakin ihmisiä. (Mulle ihmisten paskuus, ilkeys ja kaikki huonot kokemukset ihmisistä on aika paha "kipukohta", kun tuntuu että parhaiten pärjää ne ilkeimmät.)

Vierailija
44/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko aloittaja miten paljon meille tulee kannustusta. Maailmassa on kivojakin ihmisiä. (Mulle ihmisten paskuus, ilkeys ja kaikki huonot kokemukset ihmisistä on aika paha "kipukohta", kun tuntuu että parhaiten pärjää ne ilkeimmät.)

Huomaan ja kiitos kaikille rohkaisevista sanoista, auttavista kommenteista ja muusta. Joskus vain tuntuu, että missään ei ole niitä ihania ihmisiä ja ainoat joita tapaa, saa sinut vihaamaan elämää vielä enemmän. Haluaisin uskoa kyllä parempaan tulevaisuuteen, mutta muutoksetkin stressaavat jo ja pelkään miten reagoin sen jälkeen kun olen oikeasti hakenut apua. Joskus kerroin näistä tuntemuksistani tuttavalleni ja kaduin sitä heti. Minut on opetettu vain pärjäämään elämässä ja hyväksymään hissuttelevan asenteen. Pitäisi jaksaa vain päivästä toiseen vaikka olisi kuinka paha olla. Ehkä siksi kynnys hakea apua on niin suuri. Mutta toisaalta en enää jaksaisi piilotella pahaa oloani.

Vierailija
45/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei . Älä tee mitään peruuttamatonta koska silloin ei ainakaan saa parempaa elämää. Olet arvokas ,sinusta välitetään. Haluaisin tulla halaamaan sinua ja vaikka keittää kahvit.

Kiitos tästä. Haluan vain esittää kaikille, että pärjään, vaikka oikeasti en pärjää enää ollenkaan. Sekin käy voimille tosi paljon. En ole yksinäinen, minulla on ihmisiä ympärilläni, mutta silti tuntuu että olisin tässä kaikessa yksin. En oikeasti tiedä miten hakisin apua, sillä olen tottunut elämään tämän tunteen kanssa jo pitkään, muta nyt olen vielä pahemmassa jamassa. Olisipa joku salainen anonyymi klinikka, johon mennä tarvittaessa purkamaan pahaa oloa ja saamaan apua.

Taisit saada pikana täsmävastauksen tuohon avun hakemisen kysymykseesi vastauksessa no. 45.

Vierailija
46/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan ja kiitos kaikille rohkaisevista sanoista, auttavista kommenteista ja muusta. Joskus vain tuntuu, että missään ei ole niitä ihania ihmisiä ja ainoat joita tapaa, saa sinut vihaamaan elämää vielä enemmän. Haluaisin uskoa kyllä parempaan tulevaisuuteen, mutta muutoksetkin stressaavat jo ja pelkään miten reagoin sen jälkeen kun olen oikeasti hakenut apua. Joskus kerroin näistä tuntemuksistani tuttavalleni ja kaduin sitä heti. Minut on opetettu vain pärjäämään elämässä ja hyväksymään hissuttelevan asenteen. Pitäisi jaksaa vain päivästä toiseen vaikka olisi kuinka paha olla. Ehkä siksi kynnys hakea apua on niin suuri. Mutta toisaalta en enää jaksaisi piilotella pahaa oloani.

Hei! Noihin korostamiini viestisi kohtiin liittyen: itse löysin vaikeassa elämänvaiheessa niitä "ihania ihmisiä" paikasta, jossa koulutetut ja kokeneet vapaaehtoiset kuuntelevat sekä tukevat missä tahansa vaikeuksissa olevia ihmisiä, täysin maksutta - siellä tuntui, että ei ole tarpeen piilotella pahaa oloansa vaan saa osakseen harvinaisen vilpitöntä ja lämmintä myötäelämistä + rohkaisua; tämä paikka/toiminta on nimeltään Healing Rooms, matalan kynnyksen paikka jolla on toimipisteitä ympäri maan, rohkaisen tutustumaan :) http://www.healingrooms.fi/?sid=1

Vierailija
47/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä toinen, joka ei jaksa elää... Mutta en oikeastaan kyllä halua kuollakaan. Kukaan ei tiedä että olen jo 30+ enkä ole päässyt edes poikaa pussaamaan. Tuntuu että maailmassa tapahtui joku iso virhe, kun mä synnyin. Mitä hyötyä musta on täällä, kun tulen elämään vielä 50 vuotta, mutta kuollessani tänne ei jää minusta mitään? En saanut perhettä. Kukaan ei välittänyt minusta. En merkinnyt kenellekään mitään.

Kukaan ei tiedä, että tulen iltaisin töistä kotiin, itken, ja menen nukkumaan. Muuta ei juuri elämässäni tapahdu. Olen yrittänyt kaikenlaista (esim. Tinder-treffejä) ja niistä on seurannut vain katastrofi toisensa jälkeen. Torjuminen toisensa jälkeen.

Ehkä tarvitsen koiraystävän?

Moi! Maailmassa EI tapahtunut virhettä, kun sinä synnyit! Ja elämäsi ei ole turha, etkä sinä ole vahinko! Nimittäin: Sinä, juuri sinä, olet ARVOKAS, RAKAS ja AINUTLAATUINEN ihminen :) Ja tätä tosiasiaa ei muuta mikään, mitä sinulle on tehty tai sanottu, eikä myöskään onnistumisesi tai epäonnistumisesi elämässä! Tämä on sinun ihmisarvosi peruskallio: siihen sinulla on lupa luottaa, tuntui miltä tuntui. Uskon, että sinun tahdottiin syntyvän tähän maailmaan eli olit toivottu, vaikka sinusta tuntuisi ettet ole vielä löytänyt paikkaasi.

Sydämestäni toivonkin, että tiellesi tulee ihmisiä, jotka vahvistavat sinulle, että sinä todellakin olet arvokas ja rakas ihminen, jolla on toivoa ja jonka on sittenkin mahdollista löytää vielä monenlaista hyvää elämässä! Saat tukea ja apua näistä linkeistä:

Ensimmäinen on kriisi- ja neuvontapuhelin, joka palvelee lähes 24/7. Toinen on rohkaiseva keskusteluohjelma masennuksesta toipumisesta,mukana kokenut psykiatri-terapeutti Leena Korhonen. Kolmas on lyhyt, mutta koskettava video siitä, että synkimmässäkin tilanteessa olevalle on sittenkin toivoa ja rakkautta :) Viimeinen linkki on valtakunnallisiin diakoniapalveluihin, joista saat ilmaiseksi sekä henkistä että konkreettista apua.
*Valtakunnallinen kriisipuhelin: puh. 01019 5202

*Keskustelu masennuksesta toipumisesta:
http://vod-2.tv7.fi/vod2/armon_kalliolla/armon_kalliolla-046-w.MP4
*Rohkaiseva video: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
*Diakoniapalvelut kautta maan: http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/C871691F974613C2C2257480003C5857?Open…

Vierailija
48/51 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei! Noihin korostamiini viestisi kohtiin liittyen: itse löysin vaikeassa elämänvaiheessa niitä "ihania ihmisiä" paikasta, jossa koulutetut ja kokeneet vapaaehtoiset kuuntelevat sekä tukevat missä tahansa vaikeuksissa olevia ihmisiä, täysin maksutta - siellä tuntui, että ei ole tarpeen piilotella pahaa oloansa vaan saa osakseen harvinaisen vilpitöntä ja lämmintä myötäelämistä + rohkaisua; tämä paikka/toiminta on nimeltään Healing Rooms, matalan kynnyksen paikka jolla on toimipisteitä ympäri maan, rohkaisen tutustumaan :) http://www.healingrooms.fi/?sid=1

Kiitos paljon vinkistä! Menen huomenna tutustumaan paikkaa, sillä nyt olen jo liian väsynyt ja pian nukahtamassa. Kiitos kaikille ihanille.

Vierailija
49/51 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap :) Miten voit? Mitä sinulle kuuluu? Aloituksestasi on jo vähän aikaa, mutta tilanteesi on ollut pari kertaa mielessäni (ja rukouksissani). Voimia ja toivoa sinulle yhä! Parhain terveisin viestin no. 45 naputtelija.

Vierailija
50/51 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
51/51 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja jaksamista.Kannattaa elää.Kaikille tulee huonoja aikoja.Hyvänyön hali

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän