Järjestin koko elämäni uudelleen väkivaltaisen miehen takia, turhaan. Anoppi antoi uuden osoitteeni hänelle
Olen niin turhautunut ja loppu. Muutin toiselle puolen Suomea, vaihdoin puhelinnumeron ja laitoin kaikki tiedot salaiseksi. Lapsen koululle ja harrastuksiin sanottu, että mitään häntä koskevaa tietoa ei anneta kenellekään muulle kun minulle. Muutin jopa ulkonäköäni, laihdutin monta kymmentä kiloa ja värjäsin hiukset. Nyt ex-mies oli uhkaillut äitiään väkivallalla ja pakottanut tämän antamaan osoitteeni ja puhelinnumeroni. Tullut nyt useita uhkausviestejä. Ovat tietenkin tallessa poliisia varten. Lähestymiskielto tietenkin on mutta se ei häntä ppidättele paskaakaan. Olen nyt evakossa ystävän luona mutten tiedä kauanko jaksan tätä. Anopilla yhteystietoni olivat siksi että hän voi tavata lapsenlastaan. Onko ainoa vaihtoehto alkaa sama rumba uudestaan ja kylmästi ilmoittaa ettei hän enää tule näkemään lapsenlastaan? Harmittaa niin pirusti kun lapsella on täällä hyvä koulu ja ystävät.
Minulla omäki nuorena tuollaisen kohtalon omaava lastenhoitaja/kotiapulainen. Oli joutunut muuttamaan eri puolelle Suomea ja muuttamaan nimensä jne. Eli näitä valitettavasti on. Kukaan ei yleensä huutele tarinastaan julkisesti, kun koko ideana on juuri kadota.
Ikävää jos joudutte muuttamaan taas. Mutta älä jerro osoitetta jne sit anopille. Tai mitä vaihtoehtoja on, jenkeissä esim varmaan ostaisivat turvakseen käsiaseen, mutta en itseasiassa yhtään tiedä mitä meidän lainsäädäntö sanoo, saako sellaisella puolustaa omaa tai lasten henkeä.
Nuo ap:n paheksujat - antakaa nyt omia parempia neuvoja. Mitä tehdä, jos vainoajana on sairas väkivaltainen kostonhimoinen tyyppi?