Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan nukuttaminen parvekkeella tupakansavussa, mitä mieltä tupakoitsijat ja muutkin?

Vierailija
13.09.2016 |

Kuulostaisiko kivalta, jos pieni vauvasi joutuisi päiväunillaan haistelemaan tupakansavua? Mitä te tupakoitsijat oikein ajattelette muuta kuin itseänne? Pitäisikö tästä sanoa vai uskaltaako tupakoitsijalle edes mennä sanomaan mitään (olettaen, että sontaa sataa niskaan, jos erehtyy kritisoimaan toisen rakasta harrastusta)?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:lla pitäisi olla suurempi oikeus käyttää parvekettaan kuin naapurilla?

Niin, mutta samalla logiigalla minä voisin harjoitella haitarin soittoa parvekkeella aamukahdeksasta iltakymmenen. Ihan vain siksi koska minulla on oikeus tehdä omalla parvekkeellani mitä haluan.

Vierailija
42/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:lla pitäisi olla suurempi oikeus käyttää parvekettaan kuin naapurilla?

Niin, mutta samalla logiigalla minä voisin harjoitella haitarin soittoa parvekkeella aamukahdeksasta iltakymmenen. Ihan vain siksi koska minulla on oikeus tehdä omalla parvekkeellani mitä haluan.

No niinhän sinä voitkin. Minä harrastan sähkökitaransoittoa ja teen sitä kesäisin parvekkeen ovi auki. Naapurissa asuu vanhempi mies joka soittaa päivisin saksofonia parvekkeellaan. Usein jään parvekkeelle istumaan ja kuuntelemaan soittoa lumoutuneena, on niin upean kuuloista. Onneksi meidän taloyhtiössä ei asu nipoja lapsiperheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tupakkalaki nyt muuttunut, ja voit vaatia asiaa käsiteltäväksi johonkin taloyhtiön kokoukseen? Siellä sitten enemmistö voi päättää, että talo on savuton, jolloin myös parvekkeella tupakointi on kielletty.

Vierailija
44/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ystävällisesti lähestyin tupakoivaa naapuria ja sovimme ettei polta parvekkeellaan lapsen päikkäriaikoihin (klo 12-14). Tämä oli tosin yhteinen sopimus, en minä häntä olisi voinut vaatia lopettamaan (enkä niin olisi tehnytkään). Kiitoksena kiikutin naapurille sitten pullaa/sämpylöitä aina kun satuin leipomaan - hyvä diili kaikille :)

Tämä siis toimi meidän hyvän hengen taloyhtiössämme, tuskinpa vaan joka paikassa. Mutta ainahan asiasta voi naapurilta kysäistä?

Vierailija
45/45 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin voisin olla polttamatta naapurin vauvan päikkäreiden ajan, jos naapuri niin pyytäis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi