Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät menisi mies gynekologille?

Vierailija
13.09.2016 |

Hätätilanteet on tietty eri asia. Pari viikkoa sitten nimittäin olin varannut gynekologille ajan ja hän oli mies, joten kieltäydyin tutkimuksesta ja varasin uuden ajan ja varmistin saavani naisen. Tuli vain mieleen moniko toimisi samoin?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslääkäri laittoi minulle kierukan. Joten minä en.. Työtään he vain tekevät ja pystyn rentoutumaan kenen edessä vain . :)

Vierailija
2/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin menen naisgynelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi miesgynekologille / antaisi mieshoitsun ottaa papa-näytettä tms. Luojan kiitos synnyksessäkin oli vain naisia. Ehkä juuri ja juuri siinä vaiheessa kun taju alkoi mennä verenvuodon seurauksena olisin hyväksynyt mieslääkärin operoimaan tikkejä, mutta olen tyytyväinen, että silloinkin vuorossa oli nainen.

Vierailija
4/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin menen naisgynelle.

Jatkan vielä sen verran, että en ole koskaan käynyt miesgynellä. Olen synnyttänyt kahdesti, ja kaikki raskauden seurannassa ja synnytyksessä mukana olleet gynekologit olivat myös naisia. Ja tästä tuli mieleen, että kun nyt olen käynyt sattumalta useamman kerran keskussairaalassa hoidattamassa milloin mitäkin asiaa, en ole nähnyt juurikaan miespuolisia nuoria erikoislääkäreitä.

Vierailija
5/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa samalla syy, miksi ette mene miesgynelle tms.

Vierailija
6/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lesboja. Mieluummin mä otan miehen alapäätäni ronkkimaan. ;D

Vierailija
7/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte sentään valita.

Itse jouduin miehenä käymään joitakin vuosia sitten ympärileikkauksessa terveydellisistä syistä, ja varasin ajan hyvissä ajoin, eli mikään hätäleikkaus ei ollut kyseessä, ja laitoin toiveeksi että mieslääkäri hoitaisi sen. Toivoin etten joutuisi ollenkaan asioimaan naisten kanssa tähän liittyen, mutta vaikka sainkin tehtyä itse ajanvarauksen netistä, niin paikanpäällä piti ensin ilmoittautua naishenkilölle respaan, sitten tuli joku naispuolinen hoitaja hakemaan minua, ja sen jälkeen joku toinen naispuolinen hoitaja riisui bokserini ja laittoi jotain voidetta jalkovälin alueelle.....sitten tulivat itse lääkärit joista päälääkäri oli kyllä mies, mutta hänellä oli vielä kaksi naispuolista lääkäriä avustamassa itse toimenpiteessä koko ajan..........

Ei siinä auttanut kuin hyväksyä tilanne....

Vierailija
8/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kahdesti miesgynellä. Toinen oli nuori, vasta erikoistuva, ja toinen oli viittä vaille eläkkeellä. Molemmat olivat hellempiä kuin yksikään naisgyne koskaan.

Vierailija
9/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin nuorempana oli se, että olin, näin anonyymisti kehtaan sanoa, niin hyvän näköinen joka suhteessa, että tuntui että kaikki miehet olivat kiinnostuneita minusta. Vaikka gynekologi tekee vain työtään, niin silti hän on mies. En halua, että gynekologilla on pienentäkään seksuaalista ajatusta minua kohtaan.

Jos olisin itse lääkäri ja vastaanotolleni tulisi täydellinen Adonis, niin en tiedä voisinko suhtautua tilanteeseen pelkästään täysin ammatillisesti, vaikka en sitä ulospäin näyttäisikään. Parempi varmasti, että en ole lääkäri :D

Vierailija
10/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyny miesgynellä, mutta voisin kyllä mennä. Kunhan hoitaa hommansa hyvin, niin ei sillä sukupuolella ole väliä.

Vierailija
11/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa oli sitten nais gynekologi tai mies gynekologi, niin kumpikin osaa laittaa kyllä kupari kierukan, ehkä myös hormoni kierukan. Nais lääkäri on mielestäni yhtä pätevä kuin mies lääkärikin, kumpikin menettelee lääke tieteen suomien reuna ehtojen puitteissa!

Vierailija
12/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on aivan sama ronkkiiko siinä mies vai nainen, yhtä epämiellyttävä se tilanne silti on. Joten myös miesgyneillä olen käynyt, ei mitään ongelmaa :D Ja sitäpaitsi niille pääsee nopeammin kun suurin osa naisista on tuollaisia kuin te muaha! Näettekö kenties tilanteessa jotain seksuaalista, kun lääkärinä ei voi olla mies vai häpeättekö näyttää itseänne vieraalle miehelle? 

Vierailija
13/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin inhottavaa käydä gynekologilla ja naisgyne tekee olon vähän mukavammaksi. En koe luonnolliseksi selittää miehelle intiimialueen ongelmia. Ap.

Vierailija
14/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lesboja. Mieluummin mä otan miehen alapäätäni ronkkimaan. ;D

Mieluummin lesbo kuin ääliömäisen mieslääkärin käsissä. Kaksi kertaa olen joutunut mieslääkärille ja molemmat kerrat ihan kamalia. Eka oli nuori sairaalalääkäri joka totesi ettei mun värkissä ole mitään vikaa (eka lapsettomuustutkimus). No ei mennyt diagnoosi ihan nappiin vaikka lapsen olebkin myöhemmin saanut. Toinen oli synnytystä ennen mieslääkäri jota ujostutti itseään niin paljon että ei meinannut edes löytää oikeaa reikää... Joten naislääkäri mulle kiitos! Sitä paitsi keskustelen esim. kohdunpoistosta mieluummin ihmisen kanssa jolla on joskus edes ollut kohtu:)

Vierailija
15/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mietityttää mikä motiivi sillä miesgynellä on ollut erikoistua nimenomaan gyneksi. Valinnanvaraa kuitenkin riittää, jos haluaa erikoislääkäriksi.

En menisi. Se on epämiellyttävää naisenkin kanssa saatikka sitten miehen.

Vierailija
16/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin miehenä käymään joitakin vuosia sitten ympärileikkauksessa terveydellisistä syistä, ja varasin ajan hyvissä ajoin, eli mikään hätäleikkaus ei ollut kyseessä, ja laitoin toiveeksi että mieslääkäri hoitaisi sen. Toivoin etten joutuisi ollenkaan asioimaan naisten kanssa tähän liittyen, mutta vaikka sainkin tehtyä itse ajanvarauksen netistä, niin paikanpäällä piti ensin ilmoittautua naishenkilölle respaan, sitten tuli joku naispuolinen hoitaja hakemaan minua, ja sen jälkeen joku toinen naispuolinen hoitaja riisui bokserini ja laittoi jotain voidetta jalkovälin alueelle.....sitten tulivat itse lääkärit joista päälääkäri oli kyllä mies, mutta hänellä oli vielä kaksi naispuolista lääkäriä avustamassa itse toimenpiteessä koko ajan..........

Mun mielestä jokaisella pitäisi olla täysi oikeus päättää näissä tutkimuksissa lääkärien ja hoitajien sukupuoli. Miesgyne, jolle selitin miksen halunnut suostua hänen tutkimukseensa ei näyttänyt olevan moksiskaan mistä päättelinkin, että en varmasti ole ensimmäinen kieltäytyjä. Neuvolassa taas sain ihmettelyä kun "hän on kuitenkin lääkäri". Kai sitä nyt 2016 vuoden Suomessa saa ihminen päättää kuka hänen sukupuolielimiinsä koskee. Ap.

Vierailija
17/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin luomenpoistossa jossa olin ilmoittanut että haluan naislääkärin. Paikalla olikin mieshoitaja. Ilmoitin etten minkään miehen läsnäollessa suostu toimenpiteeseen että hoitaja on vaihdettava. Vähän nyreänä olivat mutta hoitaja vaihdettiin.

Vierailija
19/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli taannoin bartholinin rauhasen tulehdus. Naisgynekologi tyhjensi rauhasen, mukana oli myös naishoitaja. Sain x määrän tikkejä alapäähän, antibiootteja ja ajan seuraavaan tarkistukseen eli käytännössä tikkien poistoon. Tässä olikin sitten mieslääkäri. Eipä siinä mitään, hellästi ne tikit poistettiin ja muutenkin tarkistettiin kaikki. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Vierailija
20/37 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämä oli 2000-luvun alussa terveyskeskuksessa. Mieshoitajia on niin vähän että se voi olla vaikeampi suunta.

T. 18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi