Voiko mies katua eroa?
Eli tapailtiin vuosia. Oltiin hyviä kavereita ja hyvissä väleissä aina. Joskus oli jotain erimielisyyttä liittyen suhteen tilaan mutta asiat aina saatiin sovittua helposti. Minä tulisempana naisena välillä otin kipinää jostain aiheesta mutta lauhdun myös nopeasti ja mies halusi sopia. No, jonkin ajan kuluttua erosta, oliko vaikka vuosi, mies soitti muulla varjolla ja kyseli myös kuulumisia. Olin sitten jo tavannut toisen miehen ja oltiin muutettu yhteen ja kerroin tästä. Yhtäkkiä mies alkoi hieman korkeammalla äänensävyllä ja myös hyvin nopeasti kertoa että no niin oli itsekin löytänyt uuden ja niin pois päin että onpa mahtavaa että kumpikin jne. Tästä jäi vähän sellainen maku että äkkiä vaihtaa puheenaihetta ja kuulosti tekoiloiselta ja että liekö keksi tuon lopun. No en tiedä.
Mietin vain et voiko mies katua ettei meistä tullutkaan paria. Oisko voinut soitella siksi että olisikin halunnut vielä jotain enemmän mutta keskustelun saamasta käänteestä johtuen koitti seivata tilanteen jotenkin.. Tietääkseni ei seurustele vieläkään tai muutakaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hassusti mieltänyt miehet sellaisiksi ettei ne katuisi eroja juurikaan, vaan siirtyisivät vaan seuraavaan. Sitten on tietysti erikseen ne jotka erotessaan käyvät läpi puhelinta soitellen eksät läpi. (Itselläni yksi tällainen eksä jo onkin, joka tasaisesti muutaman vuoden välein onneaan koettaa XD)).
-ap
Kyllä meilläkin ihan tunteet on. Millaisten miesten kanssa oikein olet seurustellut?
Mies
No, miehet tuskin jää vatvomaan tilannetta kun sä sanot että sulla on joku niin ehkä sillä on joku, ehkä ei. Mutta nyt se on varmaan jo liuennu. Sua taisi tosin jäädä kiinnostaan kun jäät analisoimaan.
Tottakai JOKAINEN ihminen voi katua asioita, tehtyjä tai tekemättömiä mutta ainakin mies kysyi. Sä et ja nyt sä vatvot, voi kurjuus :)
Eli tämmönen perinteinen puhelimen läpi soittelija? Tää mies ei ollut sellainen, ihan niin suorasukainen. Katuuko miehet yleensä? Onko sellaisia miehiä olemassa?
On täysin turhaa yrittää arvailla, mitä joku toinen ajattelee. Mutta vielä turhempaa on yrittää päätellä sitä siitä, mitä hänen kanssaan samaa sukupuolta olevat yleensä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
No, miehet tuskin jää vatvomaan tilannetta kun sä sanot että sulla on joku niin ehkä sillä on joku, ehkä ei. Mutta nyt se on varmaan jo liuennu. Sua taisi tosin jäädä kiinnostaan kun jäät analisoimaan.
Tottakai JOKAINEN ihminen voi katua asioita, tehtyjä tai tekemättömiä mutta ainakin mies kysyi. Sä et ja nyt sä vatvot, voi kurjuus :)
Emmä vatvo ku mietin, että voiko? Sillä hetkellä en miettiny asiaa kuin sekunnin ja päädyin silloin siihen että jäi katumaan. Tästä nyt on aikaa niin tuota kyseistä tapausta on turha enää vatvoakaan. Mietin vaan miesten sielunelämää näin yleensä. Naisena sitä on joskus niin vaikea ymmärtää. Ja toisaalta olis kiva ymmärtää vähän paremminkin. Useimmiten se valitettavasti tuntuu aivan mahdottomalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hassusti mieltänyt miehet sellaisiksi ettei ne katuisi eroja juurikaan, vaan siirtyisivät vaan seuraavaan. Sitten on tietysti erikseen ne jotka erotessaan käyvät läpi puhelinta soitellen eksät läpi. (Itselläni yksi tällainen eksä jo onkin, joka tasaisesti muutaman vuoden välein onneaan koettaa XD)).
-ap
Kyllä meilläkin ihan tunteet on. Millaisten miesten kanssa oikein olet seurustellut?
Mies
Tää jäikin pois, hyvä kun kysyit. Tunteettomien paskiaisten. Haluaisin tietää että onko olemassa miehiä joilla on tunteet. Tällä hetkellä olen siis parisuhteessa, enkä aina ymmärrä häntäkään. Onko miesten ja naisten erot tosiaan näin suuria ettei toista voi tajuta, että parempi vaan antaa se tila ja hyväksyä. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä vatvo ku mietin, että voiko? Sillä hetkellä en miettiny asiaa kuin sekunnin ja päädyin silloin siihen että jäi katumaan. Tästä nyt on aikaa niin tuota kyseistä tapausta on turha enää vatvoakaan. Mietin vaan miesten sielunelämää näin yleensä. Naisena sitä on joskus niin vaikea ymmärtää. Ja toisaalta olis kiva ymmärtää vähän paremminkin. Useimmiten se valitettavasti tuntuu aivan mahdottomalta. :)
Vatrvot tässä kokoajan. Se mies toimi, kysyi ja sä sanoit että sulla on toine. Ni homma on siinä selvä. Johan mä sen sanoin sulle.
On varmasti katunu eroa, sehän soitti ja kysy mitä kuuluu - Sulla on uusi (tai niin sille sanoit) Jääkö se miettiin että kusetikko sää? Toi on loppupelissä ihan se ja sama koska se koitti, sä sanoit ei niin se siitä.
Mitä sä tän enempää sitä tässä voit pohtia. Älä tee tästä ton vaikeempaa, tämä on naisen ja miehen ero. Mies kysyy suoraan, saa vastauksen ja se siitä. Me naiset jäädään sitten pohtiin mitä tolla on joku syvä merkitys, johan se siinä hei oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatrvot tässä kokoajan. Se mies toimi, kysyi ja sä sanoit että sulla on toine. Ni homma on siinä selvä. Johan mä sen sanoin sulle.
On varmasti katunu eroa, sehän soitti ja kysy mitä kuuluu - Sulla on uusi (tai niin sille sanoit) Jääkö se miettiin että kusetikko sää? Toi on loppupelissä ihan se ja sama koska se koitti, sä sanoit ei niin se siitä.
Mitä sä tän enempää sitä tässä voit pohtia. Älä tee tästä ton vaikeempaa, tämä on naisen ja miehen ero. Mies kysyy suoraan, saa vastauksen ja se siitä. Me naiset jäädään sitten pohtiin mitä tolla on joku syvä merkitys, johan se siinä hei oli.
Sinä käsitit taas mut väärin. En mä tätä siksi mieti että miettikö se että kusetinko tai että oisko pitäny ottaa se takas. En todella. Tuli ehkä huonosti selitettyä että mulla on elämässä ollut vain sellaisia miehiä jokka pettää ja valehtelee tai on tunteettomia tai ainakin käyttäytyy niin, lukuunottamatta tää nykyinen.
Pohdin asioita siks koska haluan ehkä vain tietää onko tää ominaisuus miessukupuolessa vai onko mun kohdalle osuneet vain ne tietyt tapaukset. JA miksi nyt, siksi koska oon saanut etäisyyttä elämässä tapahtuneisiin asioihin eikä ne mua enää paina.
Onko vaikea uskoa että tää ois totta?
Enkä tosiaan hakenut mitään 'syvää' merkitystä, en. Jokku naiset hakee, mikäs mä sille voin.. huoh.
-ap