Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota mutta en saisi mieheltä erossa rahaa.

Vierailija
13.09.2016 |

Ei ole oikein mitään mitä saisin osituksessa. Se olisi tärkeää koska jäisin työttömäksi yh-äidiksi. Kannattaa siis vielä vuosia odotella jos mies saisi kerättyä omaisuutta. Muita samanlaisilla suunnitelmilla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas olet

Etkö huonoa provoa tunnista?

Vierailija
4/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys kostautuu eläkeiässä  ja silloin erorahat on jo käytetty ajat sitten tekokynsiin-ja ripsiin.

Vierailija
5/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys kostautuu eläkeiässä  ja silloin erorahat on jo käytetty ajat sitten tekokynsiin-ja ripsiin.

En käytä tekokynsiä enkä ripsiä. Menisin mielelläni töihin jos joku palkkaisi. Onko se sairasta jos ei halua leipäjonossa seisoa ja haluaa että lapset pärjää?

Vierailija
6/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:n kannattaisi pikaisesti etsiä uusi rikas mies. Ei nykyisestä rahaa saa kupattua ikinä.

Lompakkoloismiehen uusi fantasia - naiset eroavat, jotta voivat viedä puolet miehen omaisuudesta. Miten ihmeessä tällä logiikalla nainen ei loisisi kyseisen miehen lompakolla loppuikänsä, sillä hyvätuloisen miehen omaisuus yleensä vain kasvaa.

Vierailija
7/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat lassu kuulla? Lompakkoloinenhuoruli?

Vierailija
8/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista että menisit itse töihin ja tienaisit elämäsi, niin ei tarvitse toisten rahoissa roikkua.  Tiedätkö miksi sanotaan henkilöitä jotka ovat toisten elätettävinä yrittämättä itse mitään.  Tietysti perheen rahat ovat yhteisiä mutta se että odottaa vain aikaa jolloin voi poistua takavasemmalle tarpeeksi rahaa taskussaan, on ällöä.

Vierailija
9/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista että menisit itse töihin ja tienaisit elämäsi, niin ei tarvitse toisten rahoissa roikkua.  Tiedätkö miksi sanotaan henkilöitä jotka ovat toisten elätettävinä yrittämättä itse mitään.  Tietysti perheen rahat ovat yhteisiä mutta se että odottaa vain aikaa jolloin voi poistua takavasemmalle tarpeeksi rahaa taskussaan, on ällöä.

Menisin heti jos joku työllistäisi. Ei se kivaa ole työttömänä olla.

Vierailija
10/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, sitten ei auta kuin mennä töihin.

Vierailija
11/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen kirjoitti mies.

Fakta.

Vierailija
12/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ammattivalittaja takaisin?

Vierailija
13/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään tarvi odotella. Elatusmaksut ovat sitä varten, että yh-raukka saa pidettyä elintasonsa entisellään.

Vierailija
14/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin käy täällä usein? Aloittaja on lassukka, joka katkeruudessaan ja pillukaipuussaan kuvittelee kaikki naiset tuollaisiksi. Aloitus on keksitty siis.

Vierailija
15/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat heti huutelemassa provosta kun yksi mamma tekee poikkeuksen ja on kerrankin. Epäilemätä tämä on juuri silent agreement, jonka rikkomista mammat ei todellakaan katsele hyvällä.

Vierailija
16/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat heti huutelemassa provosta kun yksi mamma tekee poikkeuksen ja on kerrankin. Epäilemätä tämä on juuri silent agreement, jonka rikkomista mammat ei todellakaan katsele hyvällä.

Ihanaa, kun käyt siellä jenkkipalstoilla hakemassa vaikutteita naisvihamielisiin aloituksiisi :)

Vierailija
17/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun käyt siellä jenkkipalstoilla hakemassa vaikutteita naisvihamielisiin aloituksiisi :)

En aloittanut tätä(kään) topikkia. Ja muutenkin englanninkielisillä palstoilla tulee vierailtua nykyään harvakseltaan.

Vierailija
18/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin käy täällä usein? Aloittaja on lassukka, joka katkeruudessaan ja pillukaipuussaan kuvittelee kaikki naiset tuollaisiksi. Aloitus on keksitty siis.

Mä taas uskon, että topikin aloittaja on sitä naisten harvinaisinta laatua eli rehellisesti maksullinen.

Vierailija
19/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap tuhlaat sekä omaasi että miehesi lyhyttä elämää tuollaiseen odotteluun, ja lapsikin siinä kärsii kun joutuu elämään rakkaudettomassa kodissa.

Kuinka paljon ap meinaat että sun pitäis saada erossa että kannattais lähteä kersan kanssa muualle? Miksi et lähde yksin ja jätä lasta miehelle? Yksinhuoltajana pärjää kyllä ihan hyvin, varsinkin jos lapsia ei ole montaa. 

Mitä mahtaa sun miehesi elämästään ajatella? Onko tyytyväinen vaimoon joka tekee kaikki kotityöt mukisematta kun mies on tienaamassa?

Vierailija
20/33 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aloittanut tätä(kään) topikkia. Ja muutenkin englanninkielisillä palstoilla tulee vierailtua nykyään harvakseltaan.

Herra "silent agreement" ei käy jenkkipalstoilla ruokkimassa naisvihaansa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi