Ex-onnelliset, seurattaisko ja kommentoitais?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää muutaman kesken jääneet tarinat. Mihin se Jänrefeltin hahmo katosi? Nyt hänellä olikin yhtäkkiä poikaystävä, vaikkei häntä ole näytetty viime jaksoissa ollenkaan. Ja mikä se Alvarin episodi oli, kun se Viivin kaveri piti häntä poikaystävänään? Ja mihin jäi se mies, jolle Nuutila esitteli sitä asuntoaan? Vai olenko seurannut tätä nyt jotenkin huonosti?
Järnefeltin hahmo löysi heti nuoremman miehen, kun piipahti ravintolassa ja heillä on nyt kai sitten suhde. Alvari joutui kuvaan, kun Viivin kaveri oli tekemässä hänen ruotsin tehtäviään, koska osasi ruotsia. Tyttö nappasi samalla kuvan heistä ja ilmoitti Avarin poikaystäväkseen ilman lupaa.
Tuota sarjaa pitää kyllä seurata todella tarkasti, koska siinä on paljon hahmoja ja kaikenlaista tapahtuu.
Siis kyllä minä nuo kohdat näin, mutta ihmettelen, miksi niitä tarinoita ei jatkettu. Jäivät jotenkin ihan irrallisiksi, eivätkä liittyneet lopulta mihinkään. Järnefeltin hahmokin jäi ihan vieraaksi, vaikka alussa ihan selvästi hänestäkin oli tarkoitus tehdä yhtä keskeistä hahmoa, kuin muistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää muutaman kesken jääneet tarinat. Mihin se Jänrefeltin hahmo katosi? Nyt hänellä olikin yhtäkkiä poikaystävä, vaikkei häntä ole näytetty viime jaksoissa ollenkaan. Ja mikä se Alvarin episodi oli, kun se Viivin kaveri piti häntä poikaystävänään? Ja mihin jäi se mies, jolle Nuutila esitteli sitä asuntoaan? Vai olenko seurannut tätä nyt jotenkin huonosti?
Järnefeltin hahmo löysi heti nuoremman miehen, kun piipahti ravintolassa ja heillä on nyt kai sitten suhde. Alvari joutui kuvaan, kun Viivin kaveri oli tekemässä hänen ruotsin tehtäviään, koska osasi ruotsia. Tyttö nappasi samalla kuvan heistä ja ilmoitti Avarin poikaystäväkseen ilman lupaa.
Tuota sarjaa pitää kyllä seurata todella tarkasti, koska siinä on paljon hahmoja ja kaikenlaista tapahtuu.Siis kyllä minä nuo kohdat näin, mutta ihmettelen, miksi niitä tarinoita ei jatkettu. Jäivät jotenkin ihan irrallisiksi, eivätkä liittyneet lopulta mihinkään. Järnefeltin hahmokin jäi ihan vieraaksi, vaikka alussa ihan selvästi hänestäkin oli tarkoitus tehdä yhtä keskeistä hahmoa, kuin muistakin.
Hänen hahmoaan on kyllä näytetty vähän, ehkä se menee omalla painollaan, kun löysi heti uuden.
Ihmettelin, miksi ihmeessä uutisankkuri Matti Rönkä esiintyi eilisessä jaksossa, mutta näköjään seurustelee sarjan ohjaajan kanssa. Joo, mulla ei ollut tiedot ihan ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota sarjaa pitää kyllä seurata todella tarkasti, koska siinä on paljon hahmoja ja kaikenlaista tapahtuu.Siis kyllä minä nuo kohdat näin, mutta ihmettelen, miksi niitä tarinoita ei jatkettu. Jäivät jotenkin ihan irrallisiksi, eivätkä liittyneet lopulta mihinkään. Järnefeltin hahmokin jäi ihan vieraaksi, vaikka alussa ihan selvästi hänestäkin oli tarkoitus tehdä yhtä keskeistä hahmoa, kuin muistakin.
Veikkaan, että jos sarjasta tulee toinen kausi, niin Sveholm-Järnefeltin perhe kirjoitetaan ulos ja tilalle tulee uusia hahmoja. Toistaiseksi perheellä ei ole ollut mitään muuta funktiota sarjassa kuin isän sotkeentuminen sen luomuhihhulin tekemisiin. Ja nyt kun hoitola on pystyssä ja hihhulille povaillaan uutta suhdetta, Sveholm joutaa mennä.
Sympaattisia hahmoja, mutta tarina ei etene ainakaan kaikkien osalta. Omituista poukkoilua. Harmi, koska Klikkaa mua ym jälkeen odotin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kalle Kekkonen on lutunen.
Alfauros-jakso on ollut hauskin tähän mennessä, 10 jaksoa tullut.
Muakin ihmetyttää poukkoilevuus ja epäloogisuus. Esim. Antin paneskelu exänsä kanssa ja tämän paksuksi saattaminen ei ollut Sini-Marian ja Antin suhteelle edes mikään kunnon kriisi. Mitä ihmettä?
Mielestäni todella hyvä tv sarja, hyvät näyttelijät ja ajankohtaisia aiheita!!
Jatkoa kaivataan
Vihaan tota typerää Suviannaa.
Voi ressukka Pertti (en muista hahmon nimeä ikinä) ja tuo typerä nainen nussii muita eikä tajua että toinen on rakastunut syvästi :(
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tota typerää Suviannaa.
Voi ressukka Pertti (en muista hahmon nimeä ikinä) ja tuo typerä nainen nussii muita eikä tajua että toinen on rakastunut syvästi :(
Ja nuo sen miehen lapset. Vittu mitä porukkaa.
Hauskasti yliampuva saippis. :-)
Ärsyttäviä hahmoja sarja pullollaan.
Todella hyvä sarja, hyvät näyttelojät, musiiiki, aihe ! !
Liikaa teiniperheitä, luulisi että tuollainen asumismuoto sopisi paremmin pienten lasten vanhemmille. Puolet teineistä ei edes näy sarjassa kuin vähän taustalla jos sitäkään.
Oli semmoinen aika onnellinen loppu (ja uuden alku) kaikilla :)
Riia Kataja on kyllä ihana näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa teiniperheitä, luulisi että tuollainen asumismuoto sopisi paremmin pienten lasten vanhemmille. Puolet teineistä ei edes näy sarjassa kuin vähän taustalla jos sitäkään.
Tykkäsin Alvarista ja siitä silmälasipäisestä aspergerin oloisesta pojasta. Hyviä hahmoja. Harmi että oli jo viimeinen jakso, oli hyvä sarja.
Onko Vuen näyttelijä oikeasti Anna-Leena Sipilän lapsi? Ovat ihan samannäköisiä kasvoiltaan ja vartaloiltaan.