Ex-onnelliset, seurattaisko ja kommentoitais?
Kommentit (111)
Onkohan tätä tv-sarjaa sponsoroinut juurikin se firma, joka tarjoaa tuollaisia asumispalveluja eroperheille?Näitä asumisratkaisuja on siis oikeasti olemassa, ei ole mikään keksitty juttu edes.
Onneton tekele. En jaksa enää näitä lässyn-lässyn muka hauskan hyviä perhe heh heh juttuja.
Hyviä näyttelijöitä, mutta jos dramaturgia mättää revi siitä sitten.
Johanna Vuoksenmaa vetää samalla tyylillä näitä stooreja. Aina näitä perheitä kakaroiden "viisailla" sutkautuksilla ja pihalla olevia vanhempia.
Kaipa se sitten on todellisuutta. Kuka vain jaksaa katsoa, jos viettää samanlaista elämää itse.
Tanskasta, Ruotsista ja Norjasta tulee nykyään ainoat katseltavat laatusarjat. Nämä kotimaiset vain ovat niin kökköjä.
Vierailija kirjoitti:
En koko jaksoa ehtinyt katsoa, mutta ihan mielenkiintoiselta vaikutti. En vain kestä noita pikkuvanhoja lapsia, jotka latelevat latteuksia.
Minusta ainakin Viiviä näyttelevä tyttö oli erittäin hyvä ja luonteva. Toiset lapset olivat tässä osassa vähemmän esillä, ettei osaa sanoa heistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onneton tekele. En jaksa enää näitä lässyn-lässyn muka hauskan hyviä perhe heh heh juttuja.
Hyviä näyttelijöitä, mutta jos dramaturgia mättää revi siitä sitten.
Johanna Vuoksenmaa vetää samalla tyylillä näitä stooreja. Aina näitä perheitä kakaroiden "viisailla" sutkautuksilla ja pihalla olevia vanhempia.
Kaipa se sitten on todellisuutta. Kuka vain jaksaa katsoa, jos viettää samanlaista elämää itse.
Tanskasta, Ruotsista ja Norjasta tulee nykyään ainoat katseltavat laatusarjat. Nämä kotimaiset vain ovat niin kökköjä.
Joo, varsinkin Tanskasta. Se luontevuus ja realistisuus mikä niissä on, se on ihan eri planeetalta kyllä kotimaisiin verrattuna. Ja tarinankerronnan sujuvuus.
Pikkuvanha sivistyssanoja lateleva lapsi on roolihahmona jo aika nähty. Mutta muuten tykkäsin, seuraavan jakson aion katsoa.
Kiinnostava ja koskettava aihe, saa nähdä kuinka toteutus, ainakin ekan jakson perusteella kaipaisi terävöittämistä. Ero on kova paikka, mutta ihan hyvä kun noille typerille käyttäytymisille voidaan nauraa. Seinän taakse en eksästä olisi halunnut muuttaa mutta puoli kilometriä oli tarpeeksi pitkä matka - ja lapset ovat saaneet kulkea väliä päivittäin halunsa mukaan vaikka viralliset viikot onkin.
Minä olen oppinut olemaan kiitollinen näistä harvinaisuuksista, kun on oikeat näyttelijät ja kaikki.Niin kaulaa myöten täynnä tota telkkarin tositv paskaa.
Joo, katsoin. Ei ehkä ihan lähtenyt lentoon, mutta aion kyllä katsoa seuraavallakin kerralla. Odotin ehkä hitusen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oppinut olemaan kiitollinen näistä harvinaisuuksista, kun on oikeat näyttelijät ja kaikki.Niin kaulaa myöten täynnä tota telkkarin tositv paskaa.
Juurikin noin. Mielummin katson vaikka vähän keskinkertaista kotimaista draamaa kuin mitään tosi-tv:tä.
Ihan hyvä idea. Eronneena äitinä mun korvaan (ja sydämeen) särähti tosin pahasti se, että Miia Nuuttilan esittämä äiti käski tyttärensä pois?! Kun tuli omilla avaimilla hänen luo. En ikinä ole kieltänyt lapsia tulemasta, vaikka on isän "vuoro". Voidaan nähdä, soitella. Enhän mä nyt lapsista ole eronnut! Ihan käsittämätön toi kohta. Sama isällä. Lapset on tärkeintä, meni jotenkin uskottavuus kokonaan sarjasta mulla ton kohtauksen jälkeen.
Oikeassa elämässä äiti olisi niistänyt nenänsä, laittanut iltapalaa itselleen ja lapselle ja olisivat yhdessä istuneet lattialla ja ihmetelleet uutta tilannetta. Sitten kun tyttö olisi ollut valmis, olisi suukotettu ja halittu ja tyttö lähtenyt isälleen hyvillä mielin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä idea. Eronneena äitinä mun korvaan (ja sydämeen) särähti tosin pahasti se, että Miia Nuuttilan esittämä äiti käski tyttärensä pois?! Kun tuli omilla avaimilla hänen luo. En ikinä ole kieltänyt lapsia tulemasta, vaikka on isän "vuoro". Voidaan nähdä, soitella. Enhän mä nyt lapsista ole eronnut! Ihan käsittämätön toi kohta. Sama isällä. Lapset on tärkeintä, meni jotenkin uskottavuus kokonaan sarjasta mulla ton kohtauksen jälkeen.
Oikeassa elämässä äiti olisi niistänyt nenänsä, laittanut iltapalaa itselleen ja lapselle ja olisivat yhdessä istuneet lattialla ja ihmetelleet uutta tilannetta. Sitten kun tyttö olisi ollut valmis, olisi suukotettu ja halittu ja tyttö lähtenyt isälleen hyvillä mielin.
Mä uskon, että tässä oli kyseessä se, että se Miia Nuutilan esittämä äiti pelkäsi sitä, että lapsi pärähtää paikalle, kun hän on sekstailemassa uuden Markonsa kanssa. Varmaankin sen takia kielsi lasta tulemasta omilla avaimilla isä-viikolla äidin luokse.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että tässä oli kyseessä se, että se Miia Nuutilan esittämä äiti pelkäsi sitä, että lapsi pärähtää paikalle, kun hän on sekstailemassa uuden Markonsa kanssa. Varmaankin sen takia kielsi lasta tulemasta omilla avaimilla isä-viikolla äidin luokse.
Ohis
Siltikään oikeassa elämässä kohtaus ei olisi mennyt noin. Jos pelko oli seksikeskeytyksestä, olisi äiti neuvonut jatkossa soittamaan ovikelloa ensin. Että saa tulla, mutta ei suoraan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Niin varmaan, mutta tuo äitihahmo ei kyllä hoitanut asiaa kovin kaksisesti. Jos tuo uusi oli sinkku miksi ei hoida tapaamisia siellä - siis periaatteessa noin, sarjassahan ihastus heivasi eronneen äidin niskoiltaan saman tien. Täälläkin osa noista perheenemännistä tuntuu haaveilevan unelmaelämästä jonka saavat kun eroavat, siisti huusholli, ei rahariitoja, unelmien mies joka hyväksyy lapset jne. Itse vaan jatkaa omana täydellisenä itsenään kiukutellen lapsille ja sille uudelle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti oikeassa elämässä kaikki äidit eivät vaan ymmärrä lapsen parasta ja istu lattialla ihmettelemässä teetä juoden. Löytyy myös äitejä, jotka viikollansa haluavat mahdollisimman vähän pitää yhteyttä lapsiinsa ja viettävät sitä kauan kaivattua omaa aikaansa. Kysehän on käsikirjoitetusta draamasta ja luultavasti kyseiselle parille tullut ero, kun äiti kaipaa omaa aikaa ja sitä rakkauden ensihuumaa. Nythän jo uusi mies laittoi välejä poikki. Kohta nainen huomaa, että ei se elämä huumaksi muuttunutkaan erotessa ja varmaan kohtaa yksinäisiä hetkiä enemmän. Luultavasti mies tapaakin nopeasti samanhenkisen naisen ja ihastuu, kun taas nainen huomaakin menettäneensä typeryydellään hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tätä tv-sarjaa sponsoroinut juurikin se firma, joka tarjoaa tuollaisia asumispalveluja eroperheille?Näitä asumisratkaisuja on siis oikeasti olemassa, ei ole mikään keksitty juttu edes.
Mikä logiikka alapeukutuksissa?
Näitähän on mainostettu myös telkkarissa.
Vai oliko kyseessä vain tämän tv-sarjan mainonta?
Itse sain käsityksen että ihan oikeista asunnoista on kyse.
Hyvä sarja mun mielestä. Ihana se kohtaus missä jätetty isä keinuu että näkisi paremmin mitä sisällä entisen luona tapahtuu. :) Marko ei ikinä lähtis tommoisen naisen kanssa sänkyyn. Ihan liian hot sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä logiikka alapeukutuksissa?
Näitähän on mainostettu myös telkkarissa.
Vai oliko kyseessä vain tämän tv-sarjan mainonta?
Itse sain käsityksen että ihan oikeista asunnoista on kyse.
Kyseessä oli nimenomaan tämän sarjan mainonta!
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä Sylvi! Siitähän tulisi hyvää draamaa telkkariin kun esitettäisi tällaisia ihanneperheitä... Yksi syy miksi klikkaa mua oli niin hyvä oli koska minttu mustakallion hahmo esitettiin oikeana ihmisenä virheineen, hän saattoi huutaa lapsille ka käyttäytyä mustasukkaisuuksissaan typerästi. Ei tämä sarja ole mikään "näin kasvatat lapsia" -niksiohjelma vaan FIKTIOTA!!
Katsoin kyllä, mutta petyin, kun Klikkaa mua oli vertailukohtana. Toisaalta alussa, kun ei tunne henkilöitä, on ehkä liian kriittinen. Joka minuutti tuli joku uusi naama. Miia Nuutila oli huono valinta minusta, toiv. paranee tarinan edetessä. Aion katsoa edelleen, mutta en odota enää ihmeitä.
Ihan ok vaikutelma. Ideana kiva. Oletan että joka jaksossa käydään yhden parin erotarina läpi ja sen jälkeen vasta kuvataan kaikkia tasaisemmin. Plussaa että mukana on paljon näyttelijöitä joiden naama ei ole (ainakaan minulle) jo kulunut kaikissa sarjoissa, paitsi Nuutilan. Aiomme katsoa koko perheen kanssa jatkossakin.