Ex-onnelliset, seurattaisko ja kommentoitais?
Kommentit (111)
Kyl tota kattoo. Nuutilan roolihahmo on musta mukavampi seurata kuin tuota ituhippiä, se on rasittavan överi. Muut on ihan ok hahmoja.
Vuoksenmaa on taitava käsikirjoittaja ja kuten joku jo totesi, tässäkin sarjassa on nauruhermoja kutkuttavia, nasevia sutkautuksia. Valitettavasti aihe vaan on epäuskottava ja näyttelijät ihan toista maata kuin Klikkaa mua -sarjassa. Lapsinäyttelijöistä tosin pidän minäkin.
Klikkaa mua -sarjassa Minttu Mustakallio oli ihan mahtava sekopää-mutsina inhimillisine hajoiluineen. Nauratti joka kerta ne kilahtamiskohtaukset. Samaa ei voi sanoa Miia Nuutilan esittämästä hahmosta. Miia ei näyttelijänä vaan valitettavasti ole lähellekään Mintun tasoa. Ei pitäisi vertailla, mutta kun käsikirjoitetuissa hahmoissa on aika paljon samaa, niin helposti sitä tulee vertailluksi.
Appivanhemmat muovailuvahalihapullineen olivat kyllä aika ihania.
Ihanan suorat sanat siltä hautausmaabloggarilta "äitipuolelleen". Olin muistaakseni omalleni ihan yhtä ilkeä aikoinaan...siis veemäinen. Tuollaista se vaan on, jos lapsia on valmiiksi jo hiukan laiminlyöty.
Surettaa vain sarjan tapa suhtautua lapsiin, hieman, siis että aikuiset elää enemmän omaa elämäänsä, kuin ovat lapsiaan varten ja tietävät mssä nämä menee (koulussa vai kotona) mutta en uskokaan, että siinä on täysin tavoiteltu realismia.
Ärsyttää, kun tässä sarjassa on lapsihahmot niin suuressa osassa. Ei jaksa kiinnostaa lasten lässytykset.
Teinit tässä sarjassa niin stereotyyppisiä ja kliseisiä että ärsyttää ..
Onneks meillä ei asu noin riidanhaluisia teinejä
Onko tuo punapitkätukkaveli sama joka on nörttivideoissa?
Alvari on salee homo, sen takii se on niin vihanen ja eristäytyvä
Aivan loistava sarja, nyt 7 jaksoa katsottuna lähes putkeen Katsomosta.
Ei tietenkään Tahdon asian veroinen, mutta erittäin hyvä silti!
Hahmot ehkä vedetty hieman yli, mutta kyllä sen kestää, kun muuten on hyvä idea ja "juoni".
Klikkaa mua-sarjasta en tykännyt, ja vain yhdestä syystä, Minttu Mustakallio on tämän maan toiseksi ärsyttävin (Liisa Kuoppamäen jälkeen) naisnäyttelijä. Ärsyttävä puhetyyli ja oudon näköinen narisija, jollaiseen tuskin kukaan voi samaistua. Myös siitä syystä, että Mustakallio ei ole mukana tässä Ex-onnellisissa, sarja on loistava! :)
Mitä ihmettä te kitisette, tää on syksyn paras kotimainen sarja!! Olen katsonut jokaisen jakson, osan jopa kahteen kertaan :D
Näyttelijät on hyviä, kuten myös tarinat heidän takanaan.
Teinit nyt vaan oikeasti voi olla tuollaisia! Itse katson noita teinien roolihahmoja sekä kauhulla ("apua, onkohan se meilläkin tuollaista sitten 14 vuoden päästä?") että huumorilla ("onneks meidän lapset on vielä siinä kiltissä ja helpossa iässä!") :) Uusperheellisenä on myöskin hyvin helppo samaistua moniinkin sarjan hahmoihin.
Ja nykyään kun on ollut sukupuolineutraalista kasvatuksesta juttua, niin mielestäni Vue on täydellinen esimerkki siitä, miten kaikki menee pieleen, jos tällä menetelmällä kasvattaa "lapsen pullossa", eikä jousta tippaakaan periaatteistaan :D
Aivan mahtava sarja, katson jatkossakin jokaisen jakson! :)
Ahdistaa jotkut kohtaukset, kuten eilisessä Vue laulaa hiljaa joululaulua kädet korvillaan kun äiti ja isä riitelee kovaäänisesti toisessa huoneessa. Kamalan kireitä aikuisia tässä sarjassa. Tykkään siitä Sveholmin esittämästä hahmosta, se on kannustava ja kiltti.
Minua hämmentää muutaman kesken jääneet tarinat. Mihin se Jänrefeltin hahmo katosi? Nyt hänellä olikin yhtäkkiä poikaystävä, vaikkei häntä ole näytetty viime jaksoissa ollenkaan. Ja mikä se Alvarin episodi oli, kun se Viivin kaveri piti häntä poikaystävänään? Ja mihin jäi se mies, jolle Nuutila esitteli sitä asuntoaan? Vai olenko seurannut tätä nyt jotenkin huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää muutaman kesken jääneet tarinat. Mihin se Jänrefeltin hahmo katosi? Nyt hänellä olikin yhtäkkiä poikaystävä, vaikkei häntä ole näytetty viime jaksoissa ollenkaan. Ja mikä se Alvarin episodi oli, kun se Viivin kaveri piti häntä poikaystävänään? Ja mihin jäi se mies, jolle Nuutila esitteli sitä asuntoaan? Vai olenko seurannut tätä nyt jotenkin huonosti?
Järnefeltin hahmo löysi heti nuoremman miehen, kun piipahti ravintolassa ja heillä on nyt kai sitten suhde. Alvari joutui kuvaan, kun Viivin kaveri oli tekemässä hänen ruotsin tehtäviään, koska osasi ruotsia. Tyttö nappasi samalla kuvan heistä ja ilmoitti Avarin poikaystäväkseen ilman lupaa.
Tuota sarjaa pitää kyllä seurata todella tarkasti, koska siinä on paljon hahmoja ja kaikenlaista tapahtuu.
Toi Tähtisumun äiti mikälie henkiparantaja on ihan liian naiivi, ei kukaan ole noin pöllö ettei tajua sen ukon olevan siihen ihan lääpällään.
Ihana Klikkaa mua! :D
Kivasti tuotu tähän sarjaan toinen sarja :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Mustakallio tässä nyt Klikkaa mua -hahmonaan vai jonain muuna?
Vierailija kirjoitti:
Ai ei se ollukkaa vaan Minttu esitti jotain random deittaajaa. Mä eka luulin että esittää sitä Klikkaa mua - hahmoa :/
Tuo Vue lapsi on niin ihana <3 voi reppana ...
Ihan hyvä sarja mutta ei Tahdon Asian tai Klikkaa Mua veroinen