Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-onnelliset, seurattaisko ja kommentoitais?

Vierailija
12.09.2016 |

Alkoi tänään Maikkarilla klo 21...

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Vuoksenmaata, mutta tässä sarjassa on niin paljon epäuskottavia juttuja, että vaikea samaistua. Alkaen tuosta talosta, todella epäuskottava ajatus, että olisi joku talo missä ohjelmoitavat seinät. Miksi ei vaan voinut käsikirjoittaa niin, että toisessa rapussa asuu isä ja toisessa äiti ja kodit vaihtuu normaalisti, tuollainen systeemi ei mitenkään toimis eikä kukaan tuohon suostuisi.

Hahmot on liian karikatyyriset, esimerkiksi se sovinistinen Pertti Sveholmin hahmo oli kuin kesäteatterista ja samoin se parvekekohtaus. Ei oikein käy järkeen sekään, että Miia Nuutilan hahmo joutuu menemään muka yöksi entiseen kotiinsa, koska ei ole sänkyä/patjaa, miksi ei käynyt ostamassa vaan samantien?

Jotenkin liian käsikirjoitettu oli myös se sukupuoleton lapsi ja Mikko Nousiaisen hahmo oli ilmeisesti tarkoitettu koomiseksi?

Klikkaa mua-sarjan tapahtumat olisivat voineet tapahtua oikeassakin elämässä ja kummalliset hahmot oli sijoitettu deitteihin, niin kuin kaikki deittailleet tietää. :D Tässä sarjassa hahmot ovat ilmeisesti ihan vakikalustoa. Olisi kiva, jos tämä sarja tästä paranisi, mutta vähän epäilen.

Vierailija
42/111 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia Nuutila näyttelee samanlaista roolia kuin Tahdon asiassa, mikä on muuten yksi suomalaisen televisiohistorian parhaimmista tekeleistä. Ikävä vieläkin! Klikkaa mua oli myös hauska. Tämä on kyllä floppi, ihan utopistinen idea ja uskomattoman rasittavassa roolissa taas se "jättäjä vai jätetty"-jankuttajanainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton tekele. En jaksa enää näitä lässyn-lässyn muka hauskan hyviä  perhe heh heh juttuja.

Hyviä näyttelijöitä, mutta jos dramaturgia mättää revi siitä sitten.

Johanna Vuoksenmaa vetää samalla tyylillä näitä stooreja. Aina näitä perheitä kakaroiden "viisailla" sutkautuksilla ja pihalla olevia vanhempia.

Kaipa se sitten on todellisuutta. Kuka vain jaksaa katsoa, jos viettää samanlaista elämää itse.

Tanskasta, Ruotsista ja Norjasta tulee nykyään ainoat katseltavat laatusarjat. Nämä kotimaiset vain ovat niin kökköjä.

Joo, varsinkin Tanskasta. Se luontevuus ja realistisuus mikä niissä on, se on ihan eri planeetalta kyllä kotimaisiin verrattuna. Ja tarinankerronnan sujuvuus.

Tuokin on niin klisee, että kyllä ne muut pohjoismaat, muttei Suomi...Dicte esim. on tylsä ja puuduttava hohhoijaa.

Parhaita sarjoja ikinä on Tahdon asia ja Klikkaa mua. Katsotaan, mitä tästä Ex-onnellisista tulee.

Vierailija
44/111 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneton tekele. En jaksa enää näitä lässyn-lässyn muka hauskan hyviä  perhe heh heh juttuja.

Johanna Vuoksenmaa vetää samalla tyylillä näitä stooreja. Aina näitä perheitä kakaroiden "viisailla" sutkautuksilla ja pihalla olevia vanhempia.

Kaipa se sitten on todellisuutta. Kuka vain jaksaa katsoa, jos viettää samanlaista elämää itse.

Tanskasta, Ruotsista ja Norjasta tulee nykyään ainoat katseltavat laatusarjat. Nämä kotimaiset vain ovat niin kökköjä.

Joo, varsinkin Tanskasta. Se luontevuus ja realistisuus mikä niissä on, se on ihan eri planeetalta kyllä kotimaisiin verrattuna. Ja tarinankerronnan sujuvuus.

Tuokin on niin klisee, että kyllä ne muut pohjoismaat, muttei Suomi...Dicte esim. on tylsä ja puuduttava hohhoijaa.

Parhaita sarjoja ikinä on Tahdon asia ja Klikkaa mua. Katsotaan, mitä tästä Ex-onnellisista tulee.

Niinpä. Onkohan näille ulkomaiden fanittajille tullut mieleen, että Suomessa näytetään kyseisten maiden kovinta kärkeä = te ette edes tiedä, millaista on tanskalainen tai ruotsalainen kökködraama.

Vierailija
45/111 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tätä tv-sarjaa sponsoroinut juurikin se firma, joka tarjoaa tuollaisia asumispalveluja eroperheille?Näitä asumisratkaisuja on siis oikeasti olemassa, ei ole mikään keksitty juttu edes.

Mikä logiikka alapeukutuksissa?

http://www.eroasunnot.fi

Näitähän on mainostettu myös telkkarissa. 

Vai oliko kyseessä vain tämän tv-sarjan mainonta?

Itse sain käsityksen että ihan oikeista asunnoista on kyse.

Kyseessä oli nimenomaan tämän sarjan mainonta!

Ok, ihmettelen siltikin mikseivät alapeukuttajat voi kommentoida sitten kirjoitusta että kyseessä oli

vain ovela mainoskampanja tv-sarjasta..... Eihän pelkästä alapeukutuksesta voi päätellä varsinaista selitystä asiaan mitenkään.

Vierailija
46/111 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onkohan näille ulkomaiden fanittajille tullut mieleen, että Suomessa näytetään kyseisten maiden kovinta kärkeä = te ette edes tiedä, millaista on tanskalainen tai ruotsalainen kökködraama.

No kyllähän viime vuosina tanskalaiset (esim. Rikos, Vallan linnake, Perilliset, Petos) ovat tehneet poikkeuksellisen hyviä tv-sarjoja ja myös jotkut ruotsalaiset kuten Helteinen helmikuu ovat olleet melko tasokkaita. Tanskalainen Dicte ei ihan terävintä kärkeä kylläkään. Myös jotkut tanskalaiset leffat ovat olleet erittäin hyviä mitä olen itse nähnyt.

Klikkaa mua (typerä nimi) oli suomalaiseksi sarjaksi ihan okei. Ylen Toisen kanssa (typerä nimi tälläkin) oli vielä parempi. 

Vierailija
47/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein etsiä löytyykö täältä keskustelu sarjasta.

Tahdon asia, Klikkaa mua, ja Onni von Sopanen ovat olleet kovasti mieleeni, ja odotin sarjalta paljon. Ja vähän petyin. Tämä ei ollenkaan samoin tempaissut heti mukaansa kuten nuo aiemmat. Mutta aion antaa vielä mahdollisuuden tänään.

Vierailija
48/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tässäkin sarjassa Kalle-niminen hahmo.

Vierailija
49/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. jakso alkoi.

Kommentoikaa :)

Vierailija
50/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt oikein lähe

Vierailija
51/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei

Vierailija
52/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää

Vierailija
53/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä. Ei kunnon juonta koko jutussa.

Vierailija
54/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen valjua Vuoksenmaan ohjelmaksi. Tässä ei oikein ole edes kunnon juonta. Kaikki teinit on käsikirjoitettu vanhemmilleen valittaviksi kakaroiksi ja tuo yksi pikkuvanha tyttö on taas jotenkin ihan "yli" koko ajan.

Vierailija
55/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattuna esim. Klikkaa mua - sarjaan (joka ei nyt sekään mikään mestariteos mutta ihan viihdyttävä kyllä) paljon huonompi. Kotimaista draamaa tehdään niin vähän että toivoisi tason olevan parempi silloin harvoin kun sitä ylipäätänsä tehdään.

Vierailija
56/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse enää kolmatta jaksoa katsoa.

Vierailija
57/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä pettymyksiä syksyn tv-sarjat: ruotsalainen Nousuvesikin vaikuttaa todella huonolta (ainakin Siltaan verrattuna), sitten tämäkin sarja on todella vaisu... Saapa nähdä tuleeko yhtään hyvää sarjaa koko syksynä, no Roba ehkä.

Vierailija
58/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää yks nainen se Klaukkalasi-lastenhoitaja? :D

Vierailija
59/111 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää yks nainen se Klaukkalasi-lastenhoitaja? :D

Joo. Samanlainen hösöttäjä ja vähän reppana

tässäkin.

Vierailija
60/111 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä yritän katsoa. Tuo ituhippi "Vesihelmen"

vai mikä lie olikaan, äiti on vedetty ihan äärimmilleen, ei tollasia olekaan. Menty jotenkin ihan yli tässä noissa hahmoissa.