Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen nykyiseen elintasoosi?

Vierailija
12.09.2016 |

...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Vierailija
2/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen yrittäjä, joka palailee töihin äitiyslomalta...raha tiukassa. Työllä tilanne korjaantuu, mutta rikastumaan ei pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elintasoon, mutta en siihen aikaan joka sen saamiseen menee. Vähempikin riittäisi mutta osa-aikaisen työn saaminen on alallani mahdotonta.

Vierailija
4/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sossusta ja KELAsta just tarpeeks, jää vielä kledjuihin ja sidukkaan rahaa. Saa tehdä mitä haluu joka päivä! Ei vois olla tyytyväisempi!

Vierailija
6/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tienaan n. 1200 kuussa nettona. Saan kaiken tarvitsemani ja harrastuksiin ja matkustamiseenkin jää. Asun yksin.

Vierailija
7/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Rivitalokolmio jota maksamme itsellemme, toimiva auto, tarpeelliset kodinkoneet, osa juuri uusittu.

Pojalla on mopo, tietsikka, puhelin ja huone.

Palkat on matalat, mutta ei me suuria vaaditakaan. Mökkeillään ja matkustellaan joskus ( ja esim. ruotsinlaivoilla käynti on meillä päin Suomea helppoa, Viroon pääsee kohtuullisella vaivalla ). Pystyn auttamaan tarvittaessa myös aikuista lasta.

Asuinkunnassani on myös kansallismaisemaa ja turistikaupunginosaa nähtävänä kaupan päälle.

Vierailija
8/8 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä, mut isomman veneen tarvis. Ehkä sen vois pienellä lainalla ostaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän