Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elää ilman parisuhdetta ja ystäviä?

Vierailija
29.05.2024 |

Millaista elämä silloin on? Asun paikkakunnalla jossa ei ole muodostunut ystäväsuhteita. Erosin jokin aika sitten pitkästä suhteesta ja asun yksin. Ex mutti eri kaupunkiin. Tämä yksinäisyys on ihan uutta. Vanhempani käyvät kerran viikossa ja välillä näen tytärtä. Kun vanhemmista aika jättää niin olen todella yksin. Tytär on myös introvertti eikä kaipaa seuraani. Voiko tälläinen elämä olla hyvää tai onnellista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä töissä käyt kuitenkin? Ja voi elää eikä tarvitse töissäkään käydä sosiaalistumassa.

Vierailija
2/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä vaan eläkkeellä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit kohteli niin huonosti että vihelsin viimein pelin poikki ja nyt olen sitten kokonaan yksin (lapsi muutti aikuistuttuaan pois kotoa) mutta hommasin sitten nettikaverin joka olisi toiveissa joskus tavatakin mutta lähinnä nyt se ajatustenvaihto tärkeintä

Vierailija
4/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elää. Kuten minä jo monta vuotta. Touhuan itsekseni kaikenlaista, käyn keikoilla ja viihteellä yksin. Tosin yksin ei niissä tarvi olla. 

Ei ole ongelma olla yksin. Ongelma on löytää kaveri, ystävä tai elämänkumppani. Mutta en ota asiasta stressiä. Tulee, jos on tullakseen

Vierailija
5/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse toki hengissä pysyn mutta suunnittelen aktiivisesti täältä poistumista. En näe yksinäistä elämää minkään arvoisena. Aika monen pahin pelko elämässä on yksinäisyys 

Vierailija
6/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elää. Kuten minä jo monta vuotta. Touhuan itsekseni kaikenlaista, käyn keikoilla ja viihteellä yksin. Tosin yksin ei niissä tarvi olla. 

Ei ole ongelma olla yksin. Ongelma on löytää kaveri, ystävä tai elämänkumppani. Mutta en ota asiasta stressiä. Tulee, jos on tullakseen

Miten uskallat keikoille ja viihteelle yksin? Olin kerran vuosia sitten baarissa yksin ja kukaan tullut seuraan.

Ap

Vierailija
7/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisestä. Kaikki eivät ole niin sosiaalisia, esim. itse olen aina viihtynyt todella hyvin yksin, ja enimmäkseen muiden ihmisten seura rasittaa.

Vierailija
8/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varsin yksinäinen. Poika asuu luonani joka toinen viikko, mutta sukulaiset satojen kilometrien päässä. Ystäviä vähän sekä nekin kaukana, ja harvakseltaan tavataan. Sinkku olen ollut vuosia. On vain pakko kestää ja elätellä toivoa, että saan tulevaisuudessa rakennettua muualle paremman elämän. Työ on sosiaalista ja siellä olen arvostettu.

Vierailija
9/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tulekaan ,jos jää seinäruusuksi. Lattialle tanssimaan ,niin kohta on seuraa ympärillä. Enkä ole hyvä tanssimaan, mutta sillä ei ole väliä. 

Vierailija
10/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tulekaan ,jos jää seinäruusuksi. Lattialle tanssimaan ,niin kohta on seuraa ympärillä. Enkä ole hyvä tanssimaan, mutta sillä ei ole väliä. 

Otatko alkoholia?

Ap

Vierailija
11/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 12 vuotta eron jälkeen yksin. Lapsetkin muutti aikanaan omilleen. Mutta yllättäen löysin rakkauden eikä ole yksipuolista.

Vierailija
12/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverit kohteli niin huonosti että vihelsin viimein pelin poikki ja nyt olen sitten kokonaan yksin (lapsi muutti aikuistuttuaan pois kotoa) mutta hommasin sitten nettikaverin joka olisi toiveissa joskus tavatakin mutta lähinnä nyt se ajatustenvaihto tärkeintä

Juttelukaverit on parhaita. Minulla on vain yksi kaveri ja se on pääasiassa tällainen viestittelykaveri. Voidaan puida asioita vaikka aamu 7.ltä. Tätä saattaa jatkua useita tunteja. Sitten voi olla vaikka kuukausikin, että kummallakaa ei ole mitään tarvetta juttelulle. Tapaamme satunnaisesti. 

Vierailija
13/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan painajaista olisi ainakin itselleni. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin.

Vierailija
14/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä vaan eläkkeellä

Ap

Eikö senioritoiminnasta voisi saada uusia ystäviä?

Vierailija
15/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ehkä aika auttaa asiaa. Tai menee sinne mistä tavoittaa ihmisiä enemmän. Joku sukulainen on silti kiva olla.

Vierailija
16/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se menikään, että tyhmät ajattelee ihmisiä ja älykkäät miettivät ideoita.

Vierailija
18/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonely🐺

Vierailija
19/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on introvertti ja vähän erakkoluonteinen, niin hyvin voi. Mutta toki kaikki eivät ole, ja silloin se on ongelma.

Itse vietän ihan hyvää elämää, on monen näköistä puuhasteltavaa ja kiinnostuksen kohdetta. Käyn töissä, että siellä kyllä kohtaan ihmisiä.

Vierailija
20/24 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin välillä nuorena ravintolassa yksin, kun tykkäsin käydä tanssimassa ja pitämässä hauskaa. Oli ihan todella ärsyttävää, kun siihen tuli sitten aina välillä jotain miehiä tyrkylle, eivät meinanneet millään suostua uskomaan, että haluan vain olla rauhassa ja pitää hauskaa.

Olen känyt konserteissakin yksin ja aina minulla on ollut hauskaa. Bändiähän siellä konsertissa ollaan katsomassa ja kuuntelemassa, ei siinä mitään kavereita tarvita, kun nauttii musiikista ja laulaa mukana. 

Useammin olen kyllä ollut konsertissa jonkun kanssa, mutta jos on sellainen konsertti, mihin kukaan muu ei halua, niin yksinhän se on silloin mentävä. Mutta ei siinä yksin menemisessä mitään pelottavaa ole. Ravintolassa nyt ehkä nykyaikana pitä varoa, ettei joku huumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme