Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ristiäispappi tavattavissa vain päivisin.

Vierailija
12.09.2016 |

Eikö pappi käy enää kastettavan kotona ennen ristiäisiä? Olisimme sopineet virsistä yms mutta kirkkoherranvirastosta ilmoitettiin että pappi on päivisin tavattavissa. Puhelimella ei viitsisi tälläisiä sopia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toinenpappi kirjoitti:

Puhelimessa voisitte suoraan papin kanssa sopia tapaamisen. Papit ovat tavattavissa muulloinkin kuin virka-aikaan. Tiedän koska itse olen pappi.

Mielummin kai sinäkin hoidat työsi virka-aikaan?

Toki, mutta työhön hakeutuessani olen jo tiedostanut papin työn tapahtuvan usein iltaisin ja viikonloppuisin. :)

T. Pappi

Mutta pääasiassa se on sinusta itsestäsi kiinni, miten hommat järjestät. Työtehtäviä toki on iltaisin ja viikonloppuisin, mutta puhelimen päässä sinun ei tule olla käytettävissä 24/7. Jotain rajaa.

Ei työpuhelin sentään aina auki ole. Keskellä yötä en puhelimeen vastaile, kastettavan vanhemmat ei siihen aikaan soittele. :D

T. Pappi

Vierailija
22/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toinenpappi kirjoitti:

Puhelimessa voisitte suoraan papin kanssa sopia tapaamisen. Papit ovat tavattavissa muulloinkin kuin virka-aikaan. Tiedän koska itse olen pappi.

Mielummin kai sinäkin hoidat työsi virka-aikaan?

Toki, mutta työhön hakeutuessani olen jo tiedostanut papin työn tapahtuvan usein iltaisin ja viikonloppuisin. :)

T. Pappi

Mutta pääasiassa se on sinusta itsestäsi kiinni, miten hommat järjestät. Työtehtäviä toki on iltaisin ja viikonloppuisin, mutta puhelimen päässä sinun ei tule olla käytettävissä 24/7. Jotain rajaa.

Ei työpuhelin sentään aina auki ole. Keskellä yötä en puhelimeen vastaile, kastettavan vanhemmat ei siihen aikaan soittele. :D Olet symppis pappi :)

T. Pappi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla