Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan yleistäkin, että miehen äiti sisustaa, tekee pihahommia poikansa asunnolla?

Vierailija
12.09.2016 |

Kolmekymppisen miehen siis. Olen ollut kuvioissa 2,5 vuotta ja silti miehen äiti edelleen haluaa tehdä puutarhahommia, istutella kukkia ja tauluja laittaa seinille minun aikanani. Lisäksi aina vihjailee miten on niin hienon pihan tehnyt(ihan normaali) sanoi että puuhailee niin kauan ennenkuin kielletään. En minä ainakaan kehtaa kieltää. Kerran sanoi miehelleni että "Kukapa muukaan sinulle olisi verhoja ostanut" ja minä seisoin vieressä.
Ja ei siis asuta yhdessä.

Tosi rasittavaa! Ei tämäntakia huvita tuonne edes muuttaa.. Mitä te tekisitte?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mutsit häärää liikaa lastensa huushollissa. Meillä kanssa anoppi.

Joskus sanon, ettei sovi tulla, kun ärsyttää liika pomottaminen.

En vaan jaksa kuunnella, kun jatkuvalla syötöllä tulee kommentteja.

Rasittavaa kuulla jostain nauriista samana kesänä kymmenen kertaa samat lotinat. Natkutusta, arghhhh.

Tilan antaminen olisi niin tärkeää.

Vierailija
2/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Etsi joku muu mies! Muori haluaa olla poikansa elämän ainoa mies, kärsit vain tuossa kuviossa ennemmin tai myöhemmin, selvät merkit jo ilmassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jalat alleni ja juoksisin lujaa karkuun. Tuo vain tuosta pahenee iän myötä.

Vierailija
4/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun aikana ei saisi nota tehdä? Miehestähän se on kiinni, eikä sinusta. Varsinkin kun et slvästi ole itse näitä asioita tehnyt.

Minä olen yli nelikymppinen nainen ja sekä äitini että anoppini käyvät meillä tekemässä sitä sun tätä, jotta minä saan keskittyä niihin asioihin, jotka minua enemmän kutsuvat - ja joista minulle maksetaan palkkaa jolla miehenikin elätän.

Vierailija
5/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on naisena otettava koppi noista hommista, kun alat seurustella miehen kanssa. Miten tämä voi olla sinulle uusi asia? Moni mies luonnollisesti odottaa naisen hoitavan sisutuksen, ruoan laiton, pyykkien pesun jne. 

Vierailija
6/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap ei pidä sisustamisesta tai puutarhanhoidosta niin eikö ole ihanne?

lisäksi mies oppii, että lapsia autetaan myös aikusena.

jos et miettisi miten muut hoitavat asiansa niin mitään ongelmaa ei ole.

Vierailija
7/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et asu miehen kanssa ja silti haluat komentaa, miten mies elää?

Vaikuttaa siltä, että se miehen äiti suorastaan odottaa, että joku toinen ryhtyisi työhön, mutta sinä et tajua, että sinun mielipidettäsi verhoista siellä kyseltiin.

Vierailija
8/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anoppi Helena?

Vierailija
9/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppiesimerkki äidistä, joka on onnistunut kasvattamaan pojastaan kädettömän nyhverön. Toisinsanoen poika tarvitsee äitiään tekemään yksinkertaisetkin asiat, äiti on surkeasti epäonnistunut kasvatuksessaan ja poikansa itsenäistämisessä. Toivottavasti kukaan ei pilaa elämäänsä päätymällä miniäksi noin sairaaseen kuvioon.

Vierailija
10/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että se miehen äiti suorastaan odottaa, että joku toinen ryhtyisi työhön, mutta sinä et tajua, että sinun mielipidettäsi verhoista siellä kyseltiin.

Mies ei kykene itse edes verhoja hankkimaan? Siihen tarvitaan joku muu päättämään asiasta? Onko kyse jostain vajaaälyisistä miehistä? Tripla-yök!

Vierailija
11/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä palvele?

Vierailija
12/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi yhteen. Pahassa lykyssä mies soittaa vielä sunkin mielipiteen jälkeen äidilleen, että mitä hän on mieltä. Napanuora katkaisematta.

Vierailija
13/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä mä sain jalat alleni kun olin ensimmäistä yötä ihastuksen asunnolla. Mies tuumas aamulla, että äiti tulee kohta tänne siivoon.

Vierailija
14/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppiesimerkki äidistä, joka on onnistunut kasvattamaan pojastaan kädettömän nyhverön. Toisinsanoen poika tarvitsee äitiään tekemään yksinkertaisetkin asiat, äiti on surkeasti epäonnistunut kasvatuksessaan ja poikansa itsenäistämisessä. Toivottavasti kukaan ei pilaa elämäänsä päätymällä miniäksi noin sairaaseen kuvioon.

Ei sinullakaan käynyt mielessä ettei kyseistä miestä vain yksinkertaisesti kiinnosta yllämainitut asiat?

Oma äitini käyttäytyisi aivan takuuvarmasti kuin ap:n miehen äiti, jossen olisi jo vuosia takaperin törkeästi käskenyt häntä jättämään asiani rauhaan.

Sen verran paljon on tv ohjelmasta tutun hyacinth bucketin vikaa, tuossa omassa äitimuorissani.

Vierailija
15/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun on naisena otettava koppi noista hommista, kun alat seurustella miehen kanssa. Miten tämä voi olla sinulle uusi asia? Moni mies luonnollisesti odottaa naisen hoitavan sisutuksen, ruoan laiton, pyykkien pesun jne. 

hmm, En minä miehen kanssa asu. Asutoa on sisustettu jo ennenkuin alettiin seurustella ja pihaa laitettu. Itse pidän ihan sisustuksesta, mutta mitä minä enää sisustan? Sisustan omaa kämppää mielelläni.

Sinänsä outo tää kuvio sillä mies ei ole mikään tossu vaan ihan jämäkkä.

Vierailija
16/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kykene itse edes verhoja hankkimaan? Siihen tarvitaan joku muu päättämään asiasta? Onko kyse jostain vajaaälyisistä miehistä? Tripla-yök!

veljeni on 22 ja päätti itse mitkä verhot hommasi.

Vierailija
17/40 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinullakaan käynyt mielessä ettei kyseistä miestä vain yksinkertaisesti kiinnosta yllämainitut asiat?

Oma äitini käyttäytyisi aivan takuuvarmasti kuin ap:n miehen äiti, jossen olisi jo vuosia takaperin törkeästi käskenyt häntä jättämään asiani rauhaan.

Sen verran paljon on tv ohjelmasta tutun hyacinth bucketin vikaa, tuossa omassa äitimuorissani.

Ja lisättäköön vielä...

Saan vielä suht usein, näin 8v noiden tapahtumien jälkeenkin, kuulla miten hirveää käytöstä se oli ja aitoa ihmettelyä miksi asiasta niin räjähdin.

Jotkut äidit vain ovat tuommoisia ja kaikista ei ole olemaan kusipäitä niitä äitejään kohtaan.

Vierailija
18/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia

Vierailija
19/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella miehen kanssa kunnolla ennen kuin muutatte yhteen, että ymmärtääkö hän että sitten kun asutte saman katon alla, että äidillänsä ei ole asiaa huushollaamaan teille.

Jos ei ymmärrä niin sama tulee jatkumaan. Jos anoppi olisi ymmärtäväistä sorttia, niin olisi lopettanut huushollaamisen siihen kun aloitte seurustella kunnolla. Odota vain jos eksyt lapsia tekemään, siitä se riemu vasta repeää jos rajat ei ole alkuunkaan selvillä.

Vierailija
20/40 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa tuollaiseen järjestelyyn että älä ap missään tapauksessa muuta yhteiseen potrettiin tuollaisen miehen kanssa. Anopin tekele tulee häärimään niin kauan huushollissanne kuin elää jä on siis suomeksi sanottuna haittona ja ette voi elää normaalia perhe-elämää. Valitettavasti tiedän tämän omasta kokemuksesta.

Ei muuta kuin tämä joloppi kiertoon ja uusi kehiin ja olkoon tämän uuden kanssa koissanne ilo, onni, rauha - suola, leipä, kauha,