Olen kyllästynyt ihastumaan vääriin miehiin! :(
Tiedän, että olen heidän kanssaan ns. ero tasoa ja heistä en saa kuin seksiä. En vaan voi sille mitään, että ihastun näihin vääriin miehiin. Eivät ole edes niitä saamarin jännämiehiä vaan sellaisia joille riittää kysyntää niin paljon, että eivät jaksa roikkua minun seurassa kauaa. Olen tapaillut kaikenlaisia miehiä ja ongelmani on aina vaan sama: Minä en kiinnostu niistä, jotka kiinnostuvat minusta. Minulla ei ole sitä ongelmaa etten uskaltaisi sitoutua vaan se, että en kiinnostu tasoisistani miehistä. Yritän tapailla heitä, mutta mitään fyysistä vetovoimaa ei ole. Sitten kun tapailu olisi menossa fyysiseen suuntaan, minua alkaa ahdistamaan näiden miesten lähentelyt.
En jaksa tätä. Nytkin ajattelen koko ajan yhtä miestä jonka sain vaan parille treffeille kanssani. Hitto, että ärsyttää tämä! :((((
Kommentit (52)
En vaan voi sille mitään, että haluan parempaa työtä kuin mihin koulutukseni ja työkokemukseni riittää. Olen hakenut kaikenlaisia töitä ja ongelmani on aina vaan sama: Minä en kiinnostu niistä töistä, joita saisin. Minulla ei ole sitä ongelmaa että välttelisin työntekoa ja haluaisin vain lorvailla kotona vaan se, että en kiinnostu tasoisistani töistä. Yritän tehdä niitä, mutta pitkästyn. Sitten kun työ olisi menossa vakiintumisen suuntaan, minua alkaa ahdistamaan ja otan lopputilin.
En jaksa tätä. Nytkin ajattelen koko ajan yhtä hyväpalkkaista työpaikkaa jossa pääsin vaan työhaastatteluun mutten saanut sitä paikkaa. Hitto, että ärsyttää tämä! :((((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan jotenkin hirveän syyllistävää viestiä? Juurihan minä tässä manaan, että miksi en kiinnostu niistä muista miehistä. Pitäisikö mun väkisin suudella ja harrastaa seksiä miehen kanssa jota en vain halua? Sehän vasta perseestä olisi, myös sille miehelle.
Miksi muusikko on automaattisesti jännämies? Ja minä haluan sitoutua! Siksi olen tapaillut erilaisia miehiä, mutta ongelma on se, että en ihastu! Jos voisin käskystä laittaa itseni ihastumaan, tekisin sen heti! Sanotaan sitten niin, että ihastun jännämiehiin. En voi sille mitään ja sitä tässä kiroan.
Älä huoli, olet ihan normaali itsetunnoton pikkulikka, joka varmaan viisastuu siinä vaiheessa kun ei enää kelpaa niille jännämiehille ja otat sitten jonkun kivan betauroksen jonka kanssa perustat perheen.
Lassukkamiehet taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja siis valikoi parisuhdekelpoiseksi materiaaliksi vain alfaurokset.
Onko kaljuuntuva matematiikanopettaja alfauros? Häneen ihastuin ennen tuota kamalaa muusikkomiestä.
Mulla on sama tilanne. Olen päättänyt että oon mieluummin yksin kuin tyydyn johonkin mitä en oikeasti halua. En edes pystyisi tyytymään, niin vahva hylkimisreaktio mulle tulee niitä vääriä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan jotenkin hirveän syyllistävää viestiä? Juurihan minä tässä manaan, että miksi en kiinnostu niistä muista miehistä. Pitäisikö mun väkisin suudella ja harrastaa seksiä miehen kanssa jota en vain halua? Sehän vasta perseestä olisi, myös sille miehelle.
Miksi muusikko on automaattisesti jännämies? Ja minä haluan sitoutua! Siksi olen tapaillut erilaisia miehiä, mutta ongelma on se, että en ihastu! Jos voisin käskystä laittaa itseni ihastumaan, tekisin sen heti! Sanotaan sitten niin, että ihastun jännämiehiin. En voi sille mitään ja sitä tässä kiroan.
Syyllistäähän naisetkin niitä miehiä jotka tuntee vetoa ainoastaan isorintaisiin langanlaihoihin naisiin.
Äidit on imettäneet heitä liian pitkään ja ovat seksistisiä kun eivät näe naisessa muuta kuin tissit jne....
Eivät nekään miehet ole "valinneet" että päätänpä tuntea vetoa isorintaisiin naisiin.
Niin vaan tapahtuu.
Terveisin mies
Joo markkina-arvoteoreetikkojen mielestä sun pitäis vaan ottaa joku ookoo-tyyppi jonka kosketus puistattaa ja jota et rakasta, koska ...ööh, niin mikähän se suu oli?
En osaa muuta sanoa kuin että kyllä sä joku päivä tapaat jonkun jonka kanssa on kemiat kohdallaan ja kaikki selvää, ja siinä samalla saat vastaukset näihinkin kysymyksiisi.
Ensimmäinen tämän ketjun hyödyllinen ohje: hanki kavereiksi, vaikka harrastusten kautta, muutama normaali ja mukava mies. Siis ihan kaveriksi vain. Ehkä ajan kanssa alat arvostamaan näin muutakin kuin pintaa ja "ihastusvaistosi" kokee muutoksen.
Tämä on tätä evoluutiota hei. Naiset nyt vaan on luotu tavoittelemaan niitä luomakunnan kuninkaita.
Onneksi sentään siinä on pienen pieniä eroja, että minkä kukin meistä naisista käsittää luomakunnan kuninkuudeksi ;)
Itsekin olen siis ihan oman kokemukseni myötä tätä aihetta joutunut pohtimaan ja ymmärrän sinua ap. Yhtä lailla ymmärrän kyllä myös ns. kunnon miesten kyllästyneet kannanotot asiaan.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaljuuntuva matematiikanopettaja alfauros? Häneen ihastuin ennen tuota kamalaa muusikkomiestä.
Auktoriteettiasemassa oleva koulutettu statusmies, jolla liiasta testosteronin tuotannosta johtuvaa hiustenlähtöä. Kyllähän tuo alfakin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Joo markkina-arvoteoreetikkojen mielestä sun pitäis vaan ottaa joku ookoo-tyyppi jonka kosketus puistattaa ja jota et rakasta, koska ...ööh, niin mikähän se suu oli?
En osaa muuta sanoa kuin että kyllä sä joku päivä tapaat jonkun jonka kanssa on kemiat kohdallaan ja kaikki selvää, ja siinä samalla saat vastaukset näihinkin kysymyksiisi.
Markkina-arvoteoria ei esitä mitään käyttäytymisohjeita, vaan pelkästään kuvaa ympäröivää sosiaalista todellisuutta. Ap:n vuodatushan nimenomaan todistaa markkina-arvoteorian paikkansapitävyyden. Puhuuhan ap itsekin "tasoisistaan miehistä", eli ap on MA-teoreetikko itsekin.
Taas yksi romanttisten elokuvien pilaama nainen, jolle pelimiehen kesyttäminen on joku unelmien täyttymys.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n teksti kuin mun elämästä. I feel you sister 😑
Pillullako olet yrittänyt alfa miehen vangita.
Montaako mulkkua olet jo imenyt.
Tuntuiko hyvältä olla panoringissä, kun kai sä tiedät että se "mies" pani varmaan jo seuraavana päivänä jotakin toista böönaa.
Onko kivaa? Hajoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan jotenkin hirveän syyllistävää viestiä? Juurihan minä tässä manaan, että miksi en kiinnostu niistä muista miehistä.
Mietitäänpä asiaa siltä kantilta, jos mies tekisi avauksen jossa valittaa että ei kiinnostu kuin vain isotissisistä blondeista joille ei kelpaa, niin kuinka ymmärtävää ja ei-syyllistävää kommenttia olettaisit tällaisen avauksen saavan?
Voi vittu mitä itsepetosta, katso peiliin ja kärsi, itke, helpottaako.
Mites ois evoluutio? Jännmies joka on ottanut riskejä lapsuudestaan saakka eikä ole tullut karhun syömäksi on pakko omata hyviä geenejä?
Kyllä kun jotakuta nykästäkin kattoo niin moni mies olis hyytyny jo puolimatkassa.
Uskon markkina-arvoon siten, että hyvännäköinen ja hyvässä ammatissa toimiva mies ottaa itselleen omasta mielestään kauniin ja fiksun kumppanin. Sama toisinpäin. En jaksa uskoa siihen, että komea ja fiksu mies pariutuisi ruman ja tyhmän naisen kanssa. Ap
Et siis kiinnostu miehistä, jotka kiinnostuvat sinusta. Ja ne miehet joista kiinnostut, eivät ole kiinnostuneet sinusta. Pirullinen kierre...
Eli siis sori vaan, mutta ei ne sun jahtaamas miehet kiinnostu sinusta juurikin koska jahtaat heitä. Ihan kuin sinäkään et kiinnostu jos joku jahtaa sinua. Jos siis haluat unelmien miehesi, joudut opettelemaan sellaisen naurettavan pelin, että jos kiinnostut jostakin niin ESITÄ, ettet ole kiinnostunut. Jätkä narahtaa koukkuun heti. Ja kun unelmiesi mies jahtaa sinua, kiinnitä häneen hieman huomiota. Miehen mielenkiinto loppuu heti, jolloin taas heittäydyt kylmäksi jolloin miehen mielenkiinto taas herää. En tiedä loppuko tämä kierre ikinä kun ei ole kokemusta. Mutta noin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan jotenkin hirveän syyllistävää viestiä? Juurihan minä tässä manaan, että miksi en kiinnostu niistä muista miehistä.
Mietitäänpä asiaa siltä kantilta, jos mies tekisi avauksen jossa valittaa että ei kiinnostu kuin vain isotissisistä blondeista joille ei kelpaa, niin kuinka ymmärtävää ja ei-syyllistävää kommenttia olettaisit tällaisen avauksen saavan?
En kyllä usko, että syyllistettäisiin, jos henkilö itsekin ymmärtää tämän olevan ongelmallista. Eri asia, jos henkilö ei näe asiassa mitään ongelmaa vaan pitää tätä ominaisuuttaan oikeutuksena väheksyä ja haukkua taviksia.