Rasittavaa kun kaverit spämmää viesteillä whatsapissa päivittäin.
Olen semmosessa tyhmässä missä on munlisäksi pari muutakin. Ovat serkkujani. Haluasin pitää nämä ihmiset vain tuttavina en ystävinä mutta viestittävät jatkuvasti aivan tuthanpäiväistä mihin pitää velvollisuudesta vastata. ollaan parikymppisiä. Lapsuudessa oltiin paljon tekemisissä, mutta jotenkin enää aikuisena ei halua niin tiivistä yhteydenpitoa. Tekisi niin mieli poistaa itseni tuosta ryhmästä mutten kehtaa. Aina aamulla katson puhelinta ettei vaan ole tullut 30 viestiä..
Tosi rasittavaa onko normaalia?
Kommentit (5)
alat vaan ignooraamaan. pysyt ryhmässä mutta vastaat kun huvittaa. mulla oli samaa mutta kun oivalsin ettei oo oikeesti velvollisuutta muuhun niin aloin tehä mitä halusin. kun sitte kysyvät joskus missäs oot ollu?. sanot vaa että tsekkaan whatsappin pari x viikossa tms. piilota paikallaolos ja opoista ilmotusten tulo näytöltä. ja tärkein:älä pyydä anteeks ettet oo ehtiny vastailla, ei sille ole tarvetta. ajan kans ne oppii ettet oo aina saatavilla
Ota äänet pois ko. ryhmästä. Viestit voi silmäillä läpi, kun jaksaa/ehtii, ei niihin tarvitse vastailla.
Vierailija kirjoitti:
alat vaan ignooraamaan. pysyt ryhmässä mutta vastaat kun huvittaa. mulla oli samaa mutta kun oivalsin ettei oo oikeesti velvollisuutta muuhun niin aloin tehä mitä halusin. kun sitte kysyvät joskus missäs oot ollu?. sanot vaa että tsekkaan whatsappin pari x viikossa tms. piilota paikallaolos ja opoista ilmotusten tulo näytöltä. ja tärkein:älä pyydä anteeks ettet oo ehtiny vastailla, ei sille ole tarvetta. ajan kans ne oppii ettet oo aina saatavilla
Näin voisin tehdäkkiin. Ääniä ei ole päällä ainakaan :D
Miten sen puhekuplan saa pois sieltä ylhäältä palkista??
Aika teinimäistä käytöstä.