Hemmotteluaamiainen ;)
Tein itselleni ihanan aamupalan: keitettyjä täyslihanakkeja, paistettuja munia ja pekonia, salaatinlehtiä, paprikaa, tuorekurkkua, luonnonjugua mansikkakeitolla, leipänä ruispaahtoa ja lapinrieskaa, leikkeleitä, kermajuustoa, kahvia, tuoremehua ja maitoa :) ihanaa hemmotella joskus itteensäkin.
Kommentit (9)
Mutta toisaalta en käytäkään ruokaa hemmotteluun, siihen on muita keinoja.
en yleensä itsekään syö aamuisin mitään, juon vain kahvia mutta ajattelin tehdä näin sunnuntaiaamuna poikkeuksen.. ruokaa syödään sitten vasta myöhemmin tänään
(riisiä ja kastiketta) aamulla viiden aikaan, juuri heränneenä. Muuten en kyllä toimisi paaston aikana. :D Ehkä ap:lla brunssi menossa?
Paaaljon kahvia, ruisleipää, päälle vähä rasvaa, juustoo, paprikaa läjä ja tuoremehua. Nams!
Sitten sinulle:
Vierailija:
Mutta toisaalta en käytäkään ruokaa hemmotteluun, siihen on muita keinoja.
Toki on muitakin keinoja. Itse ruoanlaiton ystävänä ja vannoutuneena kulinaristina makunautinnot ovat minulle esimerkiksi seksiäkin tärkeämpiä nautintoja. Kyse on myös visuaalisesta nautinnosta ja mukavasta tekemisestä, sekä luovasta toiminnasta! Ei siis vain jostain lohtu- ja hemmottelusyömisestä.
Harrastatko sää sitten pimeessä lauantaisin velvollisuudesta jos seksi ei oo visuaalista ja mukavaa? :))
Aina te höpsökät tulkitsette asiat mielivaltaisesti ja kärjistetysti. Ehkä se on sitten jotenkin superlystikästä...
Ihan mielenkiinnosta: missä kirjoitin, ettei seksi ole visuaalista ja mukavaa?
Vierailija:
Harrastatko sää sitten pimeessä lauantaisin velvollisuudesta jos seksi ei oo visuaalista ja mukavaa? :))
Vierailija:
Minä en saa herättyä mitään alas, joten en viitsi edes yrittää moista. Tuossa oli aamulle kaikkea liikaa=))