Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! Olen tykästynyt muuten niin ihanaan mieheen, jolla onkin ihan oikeasti

Vierailija
11.09.2016 |

about 5-7 cm pitkä ruttuinen muna:(((
Mitä nyt teen? Kaikilla muilla niillä muutamalla, joita elämässäni on ollut, on kyllä ollut ihan semmonen, jossa terskakin näkynyt ja mittaakin vähän enemmän, eikä tommosta ruttua..
Olen tosissani!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että se ei ees kovetu, vaikka mitä tekisin ja mies sanoo silti, että olen elämänsä nainen!!!

OMG, kun mies on komea kuin mikä kuitenki??? ap.

Vierailija
2/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiossa vai?

Vierailija
4/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun jätin sian, sen exän, jolla oli sitä mittaa....ja sit tää kilttimies...huh! ap.

Vierailija
5/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit, kuinka tärkeää yhdyntä sinulle on. Jos se on tärkeää, niin onko mies tärkeämpi (saatat jossain vaiheessa joka tapauksessa alkaa haikeilla penetraation perään)? Vai onko se asia, josta et halua tinkiä? Ei ole häpeä myöntää, jos on.

Vai soisiko mies sinulle mahdollisessa suhteessa vapauden käydä tyydyttämässä tuon tarpeen muualla, jos siis itseäsi kiinnostaisi edes ajatuksen tasolla.

Vierailija
6/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka voimme auttaa asiassa?😉

Vierailija
7/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektiossa vai?

No kun ei sillä ees seiso! ap.

Silti sanoo, että mä olen sen elämän rakkaus??

Just - olen kyllä oikeasti kokenut ihan muuta aiemmin - aika isojakin vehkeitä. ap.

Vierailija
8/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti jättää se sika

Vierailija
9/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki leluja

Vierailija
10/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan anna sille kun kerta kk, nii onko sillä nyt niin väliä sitte

Vierailija
11/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä.

Vierailija
12/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 cm levossa on ihan normaali? Älä nyt vielä riehaannu. Mutta kyllähän miehellä nyt pitäisi seistä 24/7 uuden naisen kanssa? Se on se pahempi juttu tässä.

Vierailija
13/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei seiso, niin sähän et tiedä, minkä kokonen sillä on. Kuulostaa siltä, ettei ongelmana välttämättä ollenkaan ole koko vaan erektiohäiriö. Siihen saa lääkäriltä apua.

Vierailija
14/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terska näkynyt? :D Siis tarkoitatko, että kaikki aiemmat miehesi oli ympärileikattu? Vai että niillä oli aina stondis, kun näit munan, niin siksi terska näkyvillä? 

Vierailija
15/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exältä.

Samoin. M.P. ?

Vierailija
16/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään syytä paniikkiin jos et ole nähnyt vehjettä edes erektiossa. Lepomitta ei hirveesti kerro. Ehkä tyyppiä jännittää ja siks ei vielä toimi. Semmoisiakin miehiä on joiden pitää ensin kunnolla tutustua jne ennen varsinaista seksiä. 

Vierailija
17/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleri naamaan ja näet oikean koon? Päätä sitten.

Vierailija
18/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä samat ongelmat, sain puhumalla hänet lääkärille. Lääkäri otti testejä, joissa totesi hormonihäiriöitä (erektioon vaikuttavia! mahdolisesti aikanaa murrosiässä myös vaikuttaneet munan kasvuun). Olin että jes, nyt vaan hoito ja voikin ainakin erektio korjanatua, mutta mies ei suostunutkaan ottamaan hormonilääkitystä vastaan. Kävi ilmeisesti liikaa itsetunnolle tms . Olihan se pakko sit jättää. Liian iso tai siis pieni ongelma. 

Vierailija
19/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttuinen muna? Ohoh.

Onko mahdollista että hän jännittäisi niin paljon ettei seiso? Mun exällä oli tuota ongelmaa aluksi, kuulema jännitti niin paljon kun oli "musta monta vuotta unelmoinut". Se meni ohi.

Yksi johon olin korviani myöten rakastunut omasi oikeasti tuommosen pienen vehkeen. Hän kyllä osasi sen kompensoida hyvin ja vaikka ei olisi osannutkaan niin mieluusti olisin hänet ottanut. Ei se välttämättä ongelmaksi muodostu.

Vierailija
20/23 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika tuppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän