Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder mitä ???

Tulivaanmieleen
11.09.2016 |

Miks äijät ei vastaa Tinderissä keskusteluihi ja silti samal mussuttaa profiilis "nainenkin voi aloittaa keskustelun" ??

Sit jos jostain syyst se äijä vastaaki, niin miks kahden lauseen jälkeen pitää jo kysyy et mennäänkö kahville? Henk.koht ainaki haluisin ees sen tovin jutella ja selvittää onko MITÄÄN yhteistä saatikka minkälainen tyyppi kysees.

Pystyykö Tinderis menestyy ilman titshangingout-kuvii??

Onko mahdollista löytää Tinderistä ihmisiä ketkä oikeesti kiinnostuneita muustakin ku yhen illan hommista, siis oikeesti kiinnostunu, eikä vaan pimpan toivossa kirjota sitä siihen profiilii??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän laiskottaa välillä, niin ei jaksa naisista kiinnostua. Huomaa myös, että et ole ainoa nainen tinderissä. Jos on jotain mielenkiintoisempaa menossa, niin ei kannata alkaa toiselle juttelemaan.

Voi menestyä ilman tyrkkykuvia.

Vierailija
2/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahville meneminen tarkoita sitä, että oltaisiin heti menossa sänkyyn tai jotain muuta vastaavaa. Tuollainen kirjoittelu on omiaan luomaan virheellisiä käsityksiä toisesta ja sen jälkeen tapaaminen on vain hankalampaa. Itse kirjoitin joskus aikanaan yhden tytön kanssa netissä varmaan jonkun vuoden. En sen jälkeen enää uskaltanut edes tavata häntä, koska oli liikaa paineita tapaamisesta. Parempi siis heti tavata kasvotusten, niin näkee kiinnostaako toinen vai ei. Mikä tuossa tapaamisessa on niin hirvittävää?

Ja todellakin voi menestyä ilman herutuskuvia. Vaikka seksiä Tinderistä pääosin etsinkin, niin en oikein ole kiinnostunut herutuskuvista. Tuollaiset kertovat yleensä ihmisen olevan aika ikävä persoona. En halua mennä edes sänkyyn tympeiden ihmisten kanssa. Pitää olla miellyttävä ja ystävällinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin mielellään suht nopeasti ehdotan tapaamista ihan livenä. Helppoa ja nopeaa, livenäkin usein ihan erilaista kuin viesteillä. On käynyt niinkin, että viesteillä kolahtaa ja on kivaa, sitten kun vihdoin parin viikon aktiivisen juttelun jälkeen tavataan livenä onkin ihan erilaista, kemiat ei natsaa mitenkään ja ei vaan luonnistu.

Sitten taas joku viesteillä kireähkön/kiireisen oloinen onkin ollut livenä ihan supermahtava tyyppi, tämän takia olen päätynyt siihen että mahdollisimman vähän lätinää (= ennakko-odotuksia) ja livetapaamisen jälkeen sitten tekee jatkopäätelmiä.

Vierailija
4/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus! Ei se kahville meno tarkoita, että haluaa päästä housuihin! Itse en saa yksinkertaisesti minkäänlaista kipinää kännykän näpyttelystä. Se ei herätä mitään tunteita. Haluan nähdä ja jutella sun kaa livenä kasvotusten ja luontevasti. Jos sanon jonkun hauskan jutun niin haluun kuulla sun naurun.

Ite oon ainakin huomannu, että naiset on aivan helvetin tylsiä tekstaamaan tinderissä. Te ootte tosi epäkiinnostavia. Ehkä pitäis vaan vähä nostaa flirttiä ylöspäin, mutta pelkään, että sitten teksti onkin taas liian päälle käyvää. Teihin naisiin tutustuminen on kuin nuoralla kävelisi...

Ja veikkaan, että niin kuin minä niin suuri osa miehistä on yksinkertaisesti kyllästynyt naisiin. Teistä ei oikein tunnu olevan mitään iloa enää kuin se mikä teillä on jalkojen välissä. Tinder on vain vahvistanut tätä ajattelua. Te ette tee yhtään minkäänlaisia päätöksiä tai ratkaisuja. Odotatte vain, että mies tekee kaiken teidän puolesta.

Minne haluat mennä syömään? - En mä tiedä, ihan sama, päätä sä.

Mitä leffaa katottais tänään? - Ihan sama, valitse joku kiva.

Olisko sulla jotain ideoita mitä tehtäis tänään? - Emmä tiiä, ei oo niin välii, keksi sä jotain.

Helvetti! Teille on nyt annettu tasa-arvo parisuhteessa! Ettekö te nyt vittu voi jumalauta käyttää sitä vai haluatteko takaisin nyrkin ja hellan väliin?! Pliis! Mä haluan, et joku keksii mullekin välillä jotain tekemistä. Tai vie mut jonnekin kivaan ravintolaan. Tai edes ehdottaa seksiä!

Vierailija
5/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus! Ei se kahville meno tarkoita, että haluaa päästä housuihin! Itse en saa yksinkertaisesti minkäänlaista kipinää kännykän näpyttelystä. Se ei herätä mitään tunteita. Haluan nähdä ja jutella sun kaa livenä kasvotusten ja luontevasti. Jos sanon jonkun hauskan jutun niin haluun kuulla sun naurun.

Ite oon ainakin huomannu, että naiset on aivan helvetin tylsiä tekstaamaan tinderissä. Te ootte tosi epäkiinnostavia. Ehkä pitäis vaan vähä nostaa flirttiä ylöspäin, mutta pelkään, että sitten teksti onkin taas liian päälle käyvää. Teihin naisiin tutustuminen on kuin nuoralla kävelisi...

Ja veikkaan, että niin kuin minä niin suuri osa miehistä on yksinkertaisesti kyllästynyt naisiin. Teistä ei oikein tunnu olevan mitään iloa enää kuin se mikä teillä on jalkojen välissä. Tinder on vain vahvistanut tätä ajattelua. Te ette tee yhtään minkäänlaisia päätöksiä tai ratkaisuja. Odotatte vain, että mies tekee kaiken teidän puolesta.

Mitä leffaa katottais tänään? - Ihan sama, valitse joku kiva.

Olisko sulla jotain ideoita mitä tehtäis tänään? - Emmä tiiä, ei oo niin välii, keksi sä jotain.

Helvetti! Teille on nyt annettu tasa-arvo parisuhteessa! Ettekö te nyt vittu voi jumalauta käyttää sitä vai haluatteko takaisin nyrkin ja hellan väliin?! Pliis! Mä haluan, et joku keksii mullekin välillä jotain tekemistä. Tai vie mut jonnekin kivaan ravintolaan. Tai edes ehdottaa seksiä!

Ihana:) Mulla on tinder täynnä hiipuneita keskusteluita eikä yhtään vireillä. Jos oot hyvännäköinen, mä voin ehdotella sulle :D

Vierailija
6/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus jäbät taas, taitaa nii olla et alottaja ei oo tarkottan sitä että jos menee kahville nii heti pitää panna vaan ihan pelkästään tapaamista naamatusten :D

7/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ilmesesti pyyhkäisevät oikealle kaikkien naisten kohdalla, koska se maksimoi mätsit. Sitten tylsiä tai epäviehättäviä voi pudotella pois. Se, että mies on mätsännyt kanssasi, ei siis valitettavasti tarkoita, että hän on sinusta edes auttavasti kiinnostunut.

Minusta viestittely ja tekstimuotoinen flirtti on hauskaa ja olen hyvä siinä, mutta kaikki eivät ole, ja siksi he pyrkivät pian treffeille. Jos et ole vielä valmis siihen, sano, että haluat jutella ensin ja pidä keskustelua yllä. Jos et saa vastakaikua, olet onnistuneesti raakannut epäyhteensopivan miehen pois ehdokkaiden joukosta. Se on täysin kelpo lopputulos.

Itse tykkään viedä keskustelut aika nopeasti WhatsAppin puolelle. Siihen löytyy hyvä syy vaikkapa siitä, että Tidner on tajuttoman buginen sovellus. Kun sinulla on toisen numero, olet ikään kuin edennyt vuorovaikutuksessa seuraavalle tasolle. Kauhean pitkään ei kannata deittiä kuitenkaan venyttää, koska ennemmin tai myöhemmin tulee sellainen olo, että jutun pitäisi kehittyä johonkin jos on kehittyäkseen.

8/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluat luovuttaa tämän vallan pois? Pystyt kuitenkin ensimmäisten parin deitin paikan ja ohjelman päättämällä vaikuttamaan todella paljon siihen, syntyykö välillenne kiinnostusta ja tuleeko seuraavia deittejä ollenkaan. Jos sinulla on toimiva kaava onnistuneille deiteille, toista sitä, ja aivokapasiteettia jää enemmän keskusteluun ja läheisyyteen.

Sitten parisuhteessa voi ja kannattaakin ohjelman kehittelyn vastuuta jakaa tasapuolisesti, mutta tutustumisen alussa haluan ilman muuta osoittaa aloitteellisuutta ja pitää langat käsissäni.

Vierailija
9/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ei voi tavata toista nopeasti..?

Itse ehdotan tapaamista nopeasti, treffeillähän se tutustuminen vasta tapahtuu.

Ei 30min yhden päivänä aikana voi olla suuri uhraus. Jos toisella on monta kuvaa ja profiiliteksti niin eikö se riitä toisen näkemiseen, mitä muuta haluat tietää?

Ja jos mies kysyy nopeasti tapaamista niin siihen voi vastata jotain että sopisiko että juteltaisiin eka ensin ja sitten osallistut myös aktiivisesti siihen keskusteluun etkä jätä keskustelua miehen vastuulle. Yleensä kun ehdottaa tapaamista tinderissä niin naiset pelkästään lopettavat vastaamisen siihen.

Vierailija
10/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 30min yhden päivänä aikana voi olla suuri uhraus. Jos toisella on monta kuvaa ja profiiliteksti niin eikö se riitä toisen näkemiseen, mitä muuta haluat tietää?

Ja jos mies kysyy nopeasti tapaamista niin siihen voi vastata jotain että sopisiko että juteltaisiin eka ensin ja sitten osallistut myös aktiivisesti siihen keskusteluun etkä jätä keskustelua miehen vastuulle. Yleensä kun ehdottaa tapaamista tinderissä niin naiset pelkästään lopettavat vastaamisen siihen.

Jälleen kerran kerron tähän oman tilanteeni. En voi tavata toista nopeasti, koska elämäntilanteeni on hankala, tinder-mätsit ovat yleensä aika kaukana (itse asun korvessa) ja olen äärimmäisen ujo, joten minun pitää ensin henkisesti valmistautua treffeihin.

Vierailija
11/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Monet miehet ilmesesti pyyhkäisevät oikealle kaikkien naisten kohdalla, koska se maksimoi mätsit. Sitten tylsiä tai epäviehättäviä voi pudotella pois. Se, että mies on mätsännyt kanssasi, ei siis valitettavasti tarkoita, että hän on sinusta edes auttavasti kiinnostunut.

Minusta viestittely ja tekstimuotoinen flirtti on hauskaa ja olen hyvä siinä, mutta kaikki eivät ole, ja siksi he pyrkivät pian treffeille. Jos et ole vielä valmis siihen, sano, että haluat jutella ensin ja pidä keskustelua yllä. Jos et saa vastakaikua, olet onnistuneesti raakannut epäyhteensopivan miehen pois ehdokkaiden joukosta. Se on täysin kelpo lopputulos.

Itse tykkään viedä keskustelut aika nopeasti WhatsAppin puolelle. Siihen löytyy hyvä syy vaikkapa siitä, että Tidner on tajuttoman buginen sovellus. Kun sinulla on toisen numero, olet ikään kuin edennyt vuorovaikutuksessa seuraavalle tasolle. Kauhean pitkään ei kannata deittiä kuitenkaan venyttää, koska ennemmin tai myöhemmin tulee sellainen olo, että jutun pitäisi kehittyä johonkin jos on kehittyäkseen.

Naamatusten keskustelu on paljon hektisempää kuin viestittelemällä. Pystyn viestittelemällä antamaan paljon sanavalmiimman kuvan itsestäni, kuin mitä olen livenä. Tosin luistaa se juttu livenäkin, mutta ei suinkaan kaikkien kanssa ja etenkin flirtti on usein vähäisempää. Tästä syystä haluan tavata mahdollisimman pian, koska annan viestittelemällä paremman kuvan itsestäni, kuin kasvotusten. Mikään ei ole niin ikävää kuin tuottaa pettymys tavatessa. Mieluummin positiivinen yllätys jos mahdollista.

Vierailija
12/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä jutuissa täytyy tietää, että iso osa naisista tinderissä jne on vain testaamassa omaa viehätysvoimaansa ja hakemassa juttuseuraa. Vähän niinkuin nykyajan kirjekaveripalstat. Käyttikö noitakaan menneisyydessä yksikään mies? Siellä profiilissa voi olla vaikka mitä diipadaapaa kuinka sosiaalinen on ja pitää ihmisiin tutustumisesta, mutta sitten ne 10minsan kahvitreffit ovat elämää suurempi suoritus. Näin se vaan menee eikä siitä sen enempää kannata suuttua. Itse ainakin toivottelen hyvät jatkot ja totean henkilön olevan liian kiireinen makuuni jos ei sitä kahvittelua saa järjestymään järjellisessä ajassa. 

Vierailija
13/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran kerron tähän oman tilanteeni. En voi tavata toista nopeasti, koska elämäntilanteeni on hankala, tinder-mätsit ovat yleensä aika kaukana (itse asun korvessa) ja olen äärimmäisen ujo, joten minun pitää ensin henkisesti valmistautua treffeihin.

Aika monella miehellä on auto ja kohtalaisen moni on varmaan valmis tulemaan sinua tapaamaan jos kerran kahville kysyy.

Vierailija
14/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus jäbät taas, taitaa nii olla et alottaja ei oo tarkottan sitä että jos menee kahville nii heti pitää panna vaan ihan pelkästään tapaamista naamatusten :D

Itsehän laitan jo kondomin valmiiksi päälle, kun lähden kahville.

15/22 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Naamatusten keskustelu on paljon hektisempää kuin viestittelemällä. Pystyn viestittelemällä antamaan paljon sanavalmiimman kuvan itsestäni, kuin mitä olen livenä. Tosin luistaa se juttu livenäkin, mutta ei suinkaan kaikkien kanssa ja etenkin flirtti on usein vähäisempää. Tästä syystä haluan tavata mahdollisimman pian, koska annan viestittelemällä paremman kuvan itsestäni, kuin kasvotusten. Mikään ei ole niin ikävää kuin tuottaa pettymys tavatessa. Mieluummin positiivinen yllätys jos mahdollista.

Tuota, onko sinulla mahdollisesti huono itsetunto? Miksi tuhlaat aikaasi sen miettimiseen, oletko jollekulle mahdollisesti pettymys vai et? Se on ihan määritelmällisestikin heidän ongelmansa, ei sinun.

Usko siihen, että sinulle on paljon hyviä ominaisuuksia, joita muut voivat arvostaa, ja mieti, miten saat tuotua ne esiin. Jos pystyt antamaan paremman ensivaikutelman tekstimuodossa kuin livenä, viestittele ilman muuta. Niistä hauskoista, henkilökohtaisista ja aidoista viesteistä saat sellaista goodwilliä, joka kantaa sinut ensitreffien mahdollisen kankeuden yli: "Olihan se juttu paikoitellen vähän jähmeää, mutta viesteistä tiedän, että se on nokkela tyyppi, mielenkiintoinen syystä X ja minun laillani kiinnostunut asiasta Y. Haluan kyllä tavata vielä uudestaan."

Voittajat pelaavat aina vahvuuksillaan.

Vierailija
16/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella miehellä on auto ja kohtalaisen moni on varmaan valmis tulemaan sinua tapaamaan jos kerran kahville kysyy.

En halua päästää kotiini tuosta noin vain ketään enkä halua mennä tuonne pikkukylän ainoalle huoltoasemalle kaikkien juoru-ukkojen silmien alle treffeille tuntemattoman kanssa. Joo, tiedän seli seli, mutta miten monta treffikumppania sinä sinne veisit?

Vierailija
17/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tasa-arvo nyt toteutunut, kun naiset valittavat, etteivät miehet vastaa viesteihin nettideiteillä?

Vierailija
18/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tuota, onko sinulla mahdollisesti huono itsetunto? Miksi tuhlaat aikaasi sen miettimiseen, oletko jollekulle mahdollisesti pettymys vai et? Se on ihan määritelmällisestikin heidän ongelmansa, ei sinun.

Usko siihen, että sinulle on paljon hyviä ominaisuuksia, joita muut voivat arvostaa, ja mieti, miten saat tuotua ne esiin. Jos pystyt antamaan paremman ensivaikutelman tekstimuodossa kuin livenä, viestittele ilman muuta. Niistä hauskoista, henkilökohtaisista ja aidoista viesteistä saat sellaista goodwilliä, joka kantaa sinut ensitreffien mahdollisen kankeuden yli: "Olihan se juttu paikoitellen vähän jähmeää, mutta viesteistä tiedän, että se on nokkela tyyppi, mielenkiintoinen syystä X ja minun laillani kiinnostunut asiasta Y. Haluan kyllä tavata vielä uudestaan."

Voittajat pelaavat aina vahvuuksillaan.

Ei torjutuksi tuleminen koskaan mukavaa ole. Etenkään siinä vaiheessa jos molemmin puolin on ehditty jo ihastua. Voi myös ajautua aika ikävää tilanteeseen sitä kautta, että on flirttaillut toiselle ja sitten livenä hän ei miellytäkään yhtään. Kun tapaa nopeammin, niin on helpompi tuollaisessa tilanteessa pitää treffit vain asiallisena ja niiden jälkeen kiittää seurasta ja lähteä.

Vähemmän stressaavaa ja asettaa vähemmän odotuksia tapaamiselle jos ei pohjusta sitä pitkällä keskustelulla. Ennemmin siis tapaan nopeasti ja sitten vaikka kirjoittelen vielä perään jos oli mukavaa.

Vierailija
19/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ei voi tavata toista nopeasti..?Itse ehdotan tapaamista nopeasti, treffeillähän se tutustuminen vasta tapahtuu.Ei 30min yhden päivänä aikana voi olla suuri uhraus. Jos toisella on monta kuvaa ja profiiliteksti niin eikö se riitä toisen näkemiseen, mitä muuta haluat tietää?Ja jos mies kysyy nopeasti tapaamista niin siihen voi vastata jotain että sopisiko että juteltaisiin eka ensin ja sitten osallistut myös aktiivisesti siihen keskusteluun etkä jätä keskustelua miehen vastuulle. Yleensä kun ehdottaa tapaamista tinderissä niin naiset pelkästään lopettavat vastaamisen siihen.

En halua päästää kotiini tuosta noin vain ketään enkä halua mennä tuonne pikkukylän ainoalle huoltoasemalle kaikkien juoru-ukkojen silmien alle treffeille tuntemattoman kanssa. Joo, tiedän seli seli, mutta miten monta treffikumppania sinä sinne veisit?

Ehkä joku ulkoilumaasto lähialueella, joka ei kuitenkaan ole täysin tyhjä ihmisistä? Tai vaihtoehtoisesti jotkut urheilulliset treffit, joissa ei juoruakat/ukot pyöri?

Vierailija
20/22 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ei voi tavata toista nopeasti..?Itse ehdotan tapaamista nopeasti, treffeillähän se tutustuminen vasta tapahtuu.Ei 30min yhden päivänä aikana voi olla suuri uhraus. Jos toisella on monta kuvaa ja profiiliteksti niin eikö se riitä toisen näkemiseen, mitä muuta haluat tietää?Ja jos mies kysyy nopeasti tapaamista niin siihen voi vastata jotain että sopisiko että juteltaisiin eka ensin ja sitten osallistut myös aktiivisesti siihen keskusteluun etkä jätä keskustelua miehen vastuulle. Yleensä kun ehdottaa tapaamista tinderissä niin naiset pelkästään lopettavat vastaamisen siihen.

Ehkä joku ulkoilumaasto lähialueella, joka ei kuitenkaan ole täysin tyhjä ihmisistä? Tai vaihtoehtoisesti jotkut urheilulliset treffit, joissa ei juoruakat/ukot pyöri?

Kyllä minä ne treffit saan sovittua jotenkuten, ei se tästä ole kiinni. Tuo on vain yksi hidastava tekijä muiden joukossa, koska ne treffit eivät tällaisessa tapauksessa ole ihan niin helppoa järjestää.