Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär 18v kihloihin.

Vierailija
11.09.2016 |

18-vuotias tyttäreni ilmoitti tänä aamuna menneensä kihloihin. Tytär täyttää maaliskuussa 19 ja poikaystävänsä on täyttänyt 20 tänä vuonna, molemmat ovat siis ihan lapsia vielä. En osaa suhtautua asiaan, tyttö on aivan liian nuori menemään kihloihin saatikka sitten naimisiin! Ja lasten suunnitelmana on ilmeisesti mennä kahden vuoden kuluttua naimisiin.

Tyttöni on seurustellut poikaystävänsä kanssa vasta kaksi vuotta, eikä hän ymmärrä että se ei ole tarpeeksi avioliittoa ajatellen. Tuon ikäinen ei tajua, mitä elämältä ja mieheltä haluaa. Oma nuoruuden valinta oli täysi katastrofi.

Olenko nyt aivan kamala äiti, kun en hyväksy hänen kihlaustaan? Miten voisin saada tyttäreni perumaan koko kihlauksen tai ainakin edes ne häät? En vain pysty ottamaan tätä millään tavalla vakavasti. Euroakaan en mihinkään teinihäihin kyllä tuhlaa.. Eroon tämä kumminkin päättyy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
2/5 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo.

Nimim. 16v aloitettiin miehen kanssa seurustelu, 18v kihloihin, 20v naimisiin ja 21v eka lapsi. Nyt kolme lasta ja yhdessä oltu 12 vuotta. Ja pahennetaan tilannetta ; mies oli mun eka poikaystävä ja mä olin miehen eka tyttöystävä.

Vierailija
4/5 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen lisää vielä.

Tuskin sun täysi-ikäinen tyttösi sun hyväksyntää hakeekaan. Joko hyväksyt ja oot hiljaa tai sitten pilaat välisi lapseesi. Päätä siitä kummin haluat.

Jos oma äiti olisi sanonut etten saa olla yhdessä poikaystäväni kanssa niin en todellakaan olisi häntä jättänyt.

Vierailija
5/5 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi