Tyttöystävä esittelee tissejään kännissä
Hänellä on isot ja kauniit rinnat, mutta onko teidän mielestänne ok, että hän humalassa vilauttelee niitä esim. festareilla, jos joku mies vain keksii sitä pyytää? Olen sanonut, että minä en tuosta tavasta pidä, mutta hän väittää minun alistavan vaatimuksillani ja että hän ei ole omaisuuttani. Selvin päin sitten ei edes halua puhua koko asiasta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tuon hänen seksuaalisen käytöksensä takia sinäkin varmaan iskit silmäsi häneen, joten olisi pitänyt osata odottaa.
Aha, just. Eli tämä olikin minun syytäni?
Ap
Nainen siis haluaa huomiota muiltakin miehiltä. Sinun pitää miettiä onko tärkeämpää saada olla hänen kanssa vai pitää kiinni periaatteistasi. Voi olla että nainen lähtee litomaan jos pistät hänelle rajat.
No eikös se ole vaan kiva jos ovat kerran isot ja kauniit? Kyllä kai niitä nyt muutkin saa ihastella. Hyvä vaan jos jakaa iloa ja hyvää mieltä.
Aina ei voi saada kaikkea. Tykkäsit kuitenkin (alussa tyttöystävästi tuon käytöksen vuoksi).
Tuo ei kyllä ole ainakaan minun mielestäni reilua. Kysy mitä hän siihen sanoisi että näyttäisit peniksesi muille naisille baarin vessassa? Sinä et todellakaan ole liian kontrollinhaluinen minun mielestäni ainakaan. Minun eksäni tanssi intiimisti muitten miesten kanssa ja kosketti heitä perseestä ja muista paikoista kun en itse ollut paikalla, tuttuni näki ja soitti minulle asiasta. Hänen mielestään olin ylireagoinut mutta jätin hänet lopuksi, koska en halua naista joka on niin epätoivoinen että tyrkyttää itsensä muille.
Tyttöystäväsi on ihan oikeassa.
Hänellä on ihan täysi vapaus esitellä rintojaan kenelle haluaa.
Ymmärrän kyllä että sinua hänen käytöksensä loukkaa ja kullä loukkaisi minuakin.
Sinun on vain päätettävä jatkatko suhdetta hänen kanssaan. Olet jo kertonut hänelle kantasi, eikä hän halua lopettaa tissien vilauttelua- Ei siis ole muita vaihtoehtoja kuin joko ottaa tai jättää.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei voi saada kaikkea. Tykkäsit kuitenkin (alussa tyttöystävästi tuon käytöksen vuoksi).
Eikö sinusta ole kuitenkin vähän eri asia olla seksuaalisesti avoin sinkkuna kuin varattuna? Käyttäydytkö itse samalla tavalla parisuhdestatuksestasi huolimatta?
Ap
Käyttekö niinkuin missä yleensä ulkona??
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Nainen siis haluaa huomiota muiltakin miehiltä. Sinun pitää miettiä onko tärkeämpää saada olla hänen kanssa vai pitää kiinni periaatteistasi. Voi olla että nainen lähtee litomaan jos pistät hänelle rajat.
Nyt Mies 29 + jotain kuuntele tarkkaan ja ap myös. Silloin, kun rajat eivät ole kohtuuttomia (kuten nyt), mies pitää ne rajat ja jos lipsuu niistä menettämisenpelossaan, menettää myös naisen kunnioituksen.
Tyttöystävä esittelee tissejään kännissä
5/5 jos totta :D
Hyvä että on tyttöystävä eikä "tyty-yde".
Yhdellä omalla hoidolla oli tapana ihan randomisti esitellä tissejään kadulla. Se oli varsin noloa. Sama tapaus hyökkäsi penikseeni suullaan kiinni heti n. 10min eka tapaamisen jälkeen.
Minulla on aivan aikuisten oikeasti kokemusta vastaavasta. Ei tosin ollut tyttöystäväni, vaan tyttöystäväni kaveri. Tykkäsi vilautella rintojaan ja joskus pilluakin kun oltiin porukalla juomassa. Varmaankin aika raskasta tuon naisen miehelle. Kyllähän tuossa selvästi nautittiin saadusta huomiosta. Suuteli myös minua pari kertaa kännissä.
Mielestäni käytös oli todella outoa, koska nainen ei ollut edes mikään typerä tai muutenkaan mikään alkkis tai ongelmainen. Ihan tavallinen nainen, mutta tuo vilauttelointo oli poikkeuksellisen kova.
Tyttöystäväsi voi olla ekshibitionisti, eli itsensäpaljastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon hänen seksuaalisen käytöksensä takia sinäkin varmaan iskit silmäsi häneen, joten olisi pitänyt osata odottaa.
Aha, just. Eli tämä olikin minun syytäni?
Ap
Av-palstalla kaikki on aina miehen syytä, vaikka nainen olisi miten perseillyt.