Tyttöystävä esittelee tissejään kännissä
Hänellä on isot ja kauniit rinnat, mutta onko teidän mielestänne ok, että hän humalassa vilauttelee niitä esim. festareilla, jos joku mies vain keksii sitä pyytää? Olen sanonut, että minä en tuosta tavasta pidä, mutta hän väittää minun alistavan vaatimuksillani ja että hän ei ole omaisuuttani. Selvin päin sitten ei edes halua puhua koko asiasta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväsi voi olla ekshibitionisti, eli itsensäpaljastaja.
Tai sitten kärsiä huomiohakuisesta persoonallisuushäiriöstä. Eka olisi tietty parempi vaihtoehto.
...mutta voi käydä kiusalliseksi jos jatkuu esim 65+ v iässä....
Ei sopisi mun käsityksiini siitä, miten parisuhteessa ollessa käyttäydytään. En tosin kovin fiksuna käytöksenä pitäisi tuollaista erogeenisten alueidensa esittelyä sinkultakaan. En itse alkaisi seurustelemaan esim sellaisen miehen kanssa, jonka tapoihin kuuluu sukukalleuksiensa esittely muutoin kuin intiimeissä tilanteissa yhdelle henkilölle.
Mitäs jos vähentäisitte kännijuomista niin ongelmakin ratkeaisi kuin itsestään!
Mun kaverin kaveri oli sellanen et vaatteet rupes lentää humalassa. Mun kaveri häpesi tätä naista. Usein oli hame korvissa ja kaikki näky, ei näky ollut usein edes imarteleva. Joku taponin naru pilkisti alkkareista tai side.
Muuten tää nainen oli fiksu ja koulutetettu. Kaveri oli ihan raivoissaan kun joutu keräilee hänen vaatteita ja repii hametta alemmas.
Mut eihän tuollainen käytös ole puolisolle tai edes ystävälle mukavaa. Mä en hyväksyisi todellakaan et mun mies esittelisi paikkojaan muille. Kyllä se olisi heippa.
Yksi kännivilauttelija tulee avaamaan omaa näkökulmaansa tänne, jospa se auttaisi vähäsen?
Mulla on selvinpäin todella huono itsetunto ja pidän visusti kaikki ruumiinosat piilossa. Humalassa estot lähtee ja huomaa kuinka kivalta tuntuu kun saa kehuja omasta vartalostaan. Silloin itsetunto on niin huipussa että vilauttaa tissitkin ihan rohkeasti ja saa taas kehuja. Oman miehen läsnäollessa se on vähän sitä että "pidä musta kiinni tai lähen jonkun muun mukaan". Joskus se on sitä että oma mies ei tunnu antavan tarpeeksi huomiota, kehuja tms. Mulla käy joskus niinkin että mies innostaa olemaan tyrkyllä ja pervoilemaan muiden läsnäollessa. Selvinpäin en missään nimessä näytä mitään enempää kuin toppi päällä näkyy, mutta jostain kumman syystä humalassa voi hillua vaikka alasti kaikkien edessä.
Ainoa keino tietää miksi hän tekee näin on kysyä häneltä itseltään. Huono omatunto, kehujen puute tms. Voi olla että hän vain vilauttelee koska haluaa ihan huvinvuoksi, haluaa iskeä jonkun muun, ei halua sitoutua tms. Jos hän ei sun pyyntöä arvosta, niin jätä se lehmä. Sullakin on oikeutta pyytää että tietyt jutut hän näyttäisi vain sulle ja sulla on oikeus lähteä jos et tuollaisesta käytöksestä tykkää.
Ihan hyvät tissit ne tosiaan oli ;)
Oli muuten hyvät tissit puristella kun nussin häntä takaa pusikossa festarilla.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tarkemmin sanottuna emakko.
Kuulostaa kivalta. Ehkäpä minäkin vielä joskus näen tissit.
Toivossa on hyvä elää.
Mitä sä nyt vingut kun sulla on halukas ja seksuaalinen nainen? Aina naisissa on joku vikana, joko pihtaa tai sitten antaa liian paljon... Ja sitä paitsi penistä ei voi verrata tisseihin. Jos miehet saa hillua festareilla ilman paitaa, niin miksei naisetkin? Samanlaiset ne nännit on
Mun (entinen) kaveri harrasti tissien vilauttelua, nuorempana naurettiin asialle mutta jatkoi tätä reippaasti aikuisenakin. Muutenkin aika estoton ja pettää miesystäviään. En jaksanut moista koheltamista seurata vierestä niin ystävyys jäi.
Yks miehen miespuolinen kaveri heittää kesäisin kaikki vaatteet pois kännissä. Se on noloa, eikä kovin seksikästä. Ehkä, jos naises ei muuten flirttaile, juttu menee enemmän exhibitionismin puolelle.
Mun mielestä ei ole ollenkaan sopivaa käytöstä. Oli parisuhteessa tai ei. En väitä, että tyttöystäväsi olisi uskoton, mutta voiko olla mahdollisuus vaikka pettämiseen, kun noin auliisti itseään esitteleekin muille.
Itselle ei tulisi koskaan mieleenkään esitellä tissejäni kellekkään muulle kuin miehelleni. Edes sinkkuna en vilauttelisi. Ja vielä kun tyttöystäväsi ei välitä lainkaan tunteistasi ja siitä, että sinusta tuollainen käytös on sopimatonta ja tuntuu sinusta pahalta. Pyörittele sitä kikulias muiden nähden sitten oikeesti niin ehkä ymmärtää miltä sinusta tuntuu.
Ei tietenkään kukaan voi kieltää naista tekemästä noin, ei sitä laki kiellä. Itse kuitenkaan en voisi kunnioittaa ihmistä joka tuollaisilla tempuilla havittelee huomiota, muiden tunteista ja hämmennyksestä välittämättä. Pitäisin joko tyhmänä, keskenkasvuisena tai henkisesti rikkonaisena.
Kyllä vaatisin asiasta keskustelua selvinpäin, ja jos ei asiasta voisi edes keskustella, tuskin suhdetta olisi mahdollista jatkaa.
Levitteli se tussuaankin mulle, olisin nusaissut, mutta tamppoonin naru pilkisti vitusta, joten en sitten jaksanutkaan vaivautua.
Naapuri Arska
Tai sitten kärsiä huomiohakuisesta persoonallisuushäiriöstä. Eka olisi tietty parempi vaihtoehto.