Mitä teette kun kaikki ÄRSYTTÄÄ
Mulla on nyt koko päivän ollu kauhea vitutus joka asiasta ja mua ärsyttää tää olotila! Ärsyttää kaikki ihmiset, ei kiinnosta tehdä mitään, oma kroppa ärsyttää ja naama, tietokone ärsyttää kun se jumittaa, puhelin ärsyttää koska se on paska, auringonpaiste ärsyttää koska kaikki pöly näkyy, hampaiden pesu ärsyttää jne. Eli onko teillä tällaisia päiviä ja mitä ihmettä teette että vitutus lähtis pois?
Kommentit (24)
Mulla on menkkojen aikana eka päivä aina kunnon vitutus päällä.. Kaikki -siis ihan kaikki - ärsyttää, kukaan muu ei osaa tehdä mitään oikein yms. Tiedostan, että johtuu hormonihuurusta, mutta se ei poista sitä hirveää olotilaa (oikeastaan sekin vaan vituttaa, että pitää tyhjän takia olla niin raivona ja pahalla mielellä :'D). Tuohon nyt vaan ei auta mitään...
Yleensä eristäydyn siivoamaan keittiötä (ei muita ihmisiä lähellä --> en huuda kenellekään tyhjästä ja siivotessa voi kivasti oikein rypeä siinä omassa kurjuudessa, byäää...)
Mies vie lapset ulos tai tekemään jotain kivaa ja tullessaan tuo suklaata. Tietää, mistä on kyse, kun kärttynen akka jynssää raivolla kaakelinsaumoja...:D
Mua helpottaa et syön kotain hyvää, kuuntelen musaa ja rapsutan koirii
Nielen ärsytystä niin kauan kuin pystyn. Mikä on melko huono idea koska johtaa aina joskus kupin nurin menemiseen lopulta jos jonakin toisenä päivänä ärsyttää ja sitten lentää vitut ja kirosanat myös ihmisille joilla ei ole asian kanssa tekemistä.
Onneksi harvemmin on nykyään tuollaisia päiviä. Terapian ja hyvän lääkityksen ansiosta...