Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten masennus väsymys helpottuu?

Vierailija
11.09.2016 |

Olen nukkunut 10tuntia yössä. Ja tänään nukuin päiväunet. Ei muuta jaksa kun levähtää. Olen saanut itseni myös ulos kävelylle. Mutta väsyttää vaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä käyn töissä mutta kaiken muun ajan vaan lepäilen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kauan, että toivuin väsymyksestä. Sitten kun aloin parantumaan tajusin, että olen introvertti ja tarvitsen paljon palautumisaikaa työpäivästä ja sosiaalisista tapaamisista.Itseään täytyy oppia kuulostelemaan, ettei uuvu.

Vierailija
4/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eläkelläinen. Mutta käyn työtoiminnassa. Pe en jaksanut mitään tehdä siellä. Olin 2tuntia siellä. Istuin sen ajan vaan.ap

Vierailija
5/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan nukkumalla lopu. Tiedän tuon tunteen kovin hyvin. Mene ulos, mielellään luontoon, jos vain mahdollista. Jos ei jaksa, ei siitäkään pidä itseään syyllistää mutta tuossa olotilassa nukkumalla lisäät vain väsymystä. Annat kropalle luvan luovuttaa. 

Vierailija
6/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kesti kauan, että toivuin väsymyksestä. Sitten kun aloin parantumaan tajusin, että olen introvertti ja tarvitsen paljon palautumisaikaa työpäivästä ja sosiaalisista tapaamisista.Itseään täytyy oppia kuulostelemaan, ettei uuvu.

Minä uuvun jos käyn kylässä liikaa ja minulla käy vieraita. Pitäis opetella tasapainoittamaan vierailut.

Vierailija
7/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että sinulla on depressio, sinulla voi olla muutakin. Millaiset kilpirauhasarvot, varastoraudat, kortisoni, B ja D-vitamiiniarvot?

Vierailija
8/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nukkua vähän vähemmän ja kopauta itsesi hereille tekemällä ihan mitä vain omituista, normaalista poikkeavaa herättyäsi. Esim käytin naapurin pientä koiraa lenkillä vaikka ei kiinnostanut millään. Mitä lähempänä olin kotiani, sitä virkeämmäksi oloni kävi ja sain vielä pientä hyvänolon tunnetta kun tein palveluksen naapurille. Jatka tätä jonkin aikaa ja alkaa aamusella olemaan virkeänä. Itse nukuin/nukun 2-4 krt päivällä ja yöllä 9-12h ja aina väsyttää. Rutiinin muutos tavalla tai toisella voi helpottaa. Tämä auttaa minua, mutta kaikki löytää keinonsa jossain vaiheessa toivottavasti.

Vierailija
9/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kortisoli, ennakkosyöttö. .

Vierailija
10/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kilpirauhaslääkitys. Dvitamiini on käytössä. Ap

Vierailija
11/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile nukkua vähän vähemmän ja kopauta itsesi hereille tekemällä ihan mitä vain omituista, normaalista poikkeavaa herättyäsi. Esim käytin naapurin pientä koiraa lenkillä vaikka ei kiinnostanut millään. Mitä lähempänä olin kotiani, sitä virkeämmäksi oloni kävi ja sain vielä pientä hyvänolon tunnetta kun tein palveluksen naapurille. Jatka tätä jonkin aikaa ja alkaa aamusella olemaan virkeänä. Itse nukuin/nukun 2-4 krt päivällä ja yöllä 9-12h ja aina väsyttää. Rutiinin muutos tavalla tai toisella voi helpottaa. Tämä auttaa minua, mutta kaikki löytää keinonsa jossain vaiheessa toivottavasti.

ottaisin itselle koiran. Mutta olen sitä mieltä että ensin pitää jaksaa hoitaa itsensä. Ennen kuin ottaa lemmikkiä. Luovuin myös kissoistani. Kun en enään jaksanu niitä hoitaa kunnolla. Lenkillä käyn monta kertaa viikossa. Ja joka päivä ulkona.

Vierailija
12/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minä käyn töissä mutta kaiken muun ajan vaan lepäilen :(

Sama. Töissä olen hammasta purren, mutta vuoron päätteeksi mene suoraan kotiin makaamaan. Verhot vaan kiinni, laiskanlinnaan piiloon ja ruokaa naamaan. En jaksa nähdä ketään ja puhelin on äänettömällä. Todennäköisesti olen masentunut, mutta tällaista se on ollut jo viimeiset viisi vuotta, että en jaksa panikoida asialla.

Vierailija
13/13 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi